eng

საქართველოს უნივერსიტეტი
პროგრამა: ბიზნესის ადმინისტრირება
განათლების საფეხური: მაგისტრატურა
ხელმძღვანელი: მაია ამაშუკელი
ეკა გეგეშიძე
ნათია გოლიაძე
სწავლების ენა: ქართული, ნაწილობრივ ინგლისური კომპონენტებით
მისანიჭებელი კვალიფიკაცია: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
პროგრამის მოცულობა: 120
პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა:

აკადემიური უმაღლესი განათლების მეორე საფეხურზე (სამაგისტრო პროგრამებზე) სტუდენტთა ჩარიცხვა ხორციელდება საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგების საფუძველზე ან საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის №224/ნ (2011 წლის 29 დეკემბერი) ბრძანების შესაბამისად, ინგლისურ ენაში (წერითი) გამოცდის წარმატებით გავლის, ზეპირი გასაუბრების, ადმინისტრაციული რეგისტრაციის და პრეზიდენტების ბრძანების საფუძველზე.

ინგლისურის დონის დასადასტურებლად სტუდენტს უღიარდება საერთაშორისო სერტიფიკატები:

  • TOEFL IBT – მინიმალური ქულა 80.
  • IELTS – მინიმალური ქულა 6.5.
  • PTE General – მინიმალური დონე B2.
  • FCE – მინიმალური დონე B.
  • CPE – საკმაირისია ჩაბარება.
  • CAE – საკმარისია ჩაბარება.

სტუდენტებს ასევე უღიარდებათ საქართველოს უნივერსიტეტში გავლილი ინგლისურის B2/2 დონე.

სტუდენტებს, რომლებსაც არ გააჩნიათ ინგლისური ენის კომპეტენციის დამადასტურებელი სერტიფიკატი, საქართველოს უნივერსიტეტი ჩაუტარებს B2 დონის შესაბამის ტესტს, სადაც კომპეტენციის დადასტურებად ჩაითვლება ტესტის 70% -ის გადალახვა.

პროგრამის მიზანი:

ბიზნესის ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამის მიზანია სტუდენტს მისცეს თანამედროვე, ღრმა და სისტემური ცოდნა ბიზნესის მართვის სხვადასხვა ფუნქციონალურ მიმართულებებში. ბიზნესის ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამა ორიენტირებულია მაღალკვალიფიციური, კონკურენტუნარიანი, პროფესიონალი სპეციალისტების მომზადებაზე, რაც გამოიხატება კურსდამთავრებულის მენეჯერული უნარების განვითარებაში, ასევე მისი ცოდნისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების გაუმჯობესებაში იმისთვის, რომ კურსდამთავრებულმა იმუშაოს საშუალო და მაღალი რგოლის მენეჯერად, როგორც ადგილობრივ, ისე საერთაშორისო კომპანიებში.

სწავლის შედეგების მიღწევის მეთოდები/აქტივობები:
  • ლექცია-სემინარები
  • ახსნა-განმარტებითი მეთოდი
  • დემონსტრირების მეთოდი
  • ინტერაქტიული ლექციები
  • დისკუსია/დებატები
  • გუნდური მუშაობა
  • შემთხვევის შესწავლა და ანალიზი
  • პრობლემაზე დაფუძნებული სწავლება
  • ქმედებაზე ორიენტირებული სწავლება
  • პროექტებზე დაფუძნებული სწავლება
  • ლიტერატურის მიმოხილვა
სწავლის შედეგი:
  • სიღრმისეულად და სისტემურიად განიხილავს ბიზნესის მართვის სხვადასხვა ფუნქციონალურ მიმართულებებთან დაკავშრებულ თანამედროვე კონცეფციებს, მიდგომებს, თეორიებსა და მოდელებს

    ძირითადი მარკეტინგული კონცეფციების საშუალებით კრიტიკულად და არგუმენტირებულად მსჯელობს კომპანიის სტრატეგიული დაგეგმვის თავისებურებებზე, მარკეტინგული გეგმის კომპონენტებზე, მიზნობრივ ბაზრებზე, ფირმის პოზიციონირების საერთო სტრატეგიასა და კომპანიის საკომუნიკაციო საშუალებებზე

    ცვალებადი გარემოს, ორგანიზაციული პროცესემის მართვის და ბიზნესის ფუნქციონალური სფეროს წინაშე მდგარი პრობლემების იდენტიფიცირებისა და ანალიზის შედეგად შეიმუშავებს თანამედროვე ბიზნესის სტრატეგიებს

  • თანამედროვე ეკონომიკური თეორიებისა და მოდელების გამოყენებით დამოუკიდებლად იღებს მენეჯერულ გადაწყვეტილებას მოგების მაქსიმიზაციის, ფასების განსაზღვრის, დანახარჯების გაანალიზების კუთხით სხვადასხვა ბაზრებზე                          

    დამოუკიდებლად წარმართავს კვლევითი ან პრაქტიკული ხასიათის პროექტს/ნაშრომს, ბიუჯეტის შემუშავების, შესრულების ანგარიშის დახასიათების, კომპანიის პროდუქტის კატეგორიის ან ბრენდის მარკეტინგული კვლევის ჩათვლით

    ეფექტურად წარადგენს მის მიერ შემუშავებულ კვლევითი/პრაქტიკული ხასიათის პროექტის/მაშრომის შედეგებს შესაბამისი საკომუნიკაციო და საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენებით

    პრობლემის მრავალმხრივად გაანალიზებისა და ორიგინალური გადაჭრის გზასთან/გზებთან დაკავშირებით შეიმუშავებს რეკომენდაციებსა თუ დასკვნებს შესაბამისი წერილობითი და ზეპირი ფორმით, აკადემიური სტანდარტების და ეთიკის ნორმების გათვალისწინებით

    საბუღალტრო კონცეფციების, დაშვებების და პრინციპების გათვალისწინებით აანალიზებს კომპანიის მომგებიანობას, დანახარჯთაღრიცხვის საკითხების გამოყენების, ფინანსური უწყისების აგების,  ამ პროცესში ბუღალტრულ-ეთიკური პრინციპების დაცვის გზით

  • საკუთარი პროფესიული ინტერესების, სწავლის პროცესის თავისებურებების გათვალისწინებით დამოუკიდებლად განსაზღვრავს საკუთარი სწავლის პროცესის სწავლების შემდგომ საფეხურზე გაგრძელების საჭიროებას

    იაზრებს მენეჯერული საქმიანობის პროცესში წარმოშობილ ეთიკურ საკითხებს

  • პროგრამის დამტკიცების თარიღი: 11-23-2004
    პროგრამის დამტკიცების ოქმის ნომერი: 2
    პროგრამის განახლების თარიღი:
    პროგრამის განახლების ოქმის ნომერი: 52-19
    პროგრამის დეტალები:
    სწავლების ორგანიზების თავისებურებები:

    ბიზნესის ადმინისტრირებაში მაგისტრის აკადემიური ხარისხის მოსაპოვებლად სტუდენტმა საჭიროა დააგროვოს 120 (ECTS) კრედიტი. ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრის დიპლომის მისაღებად სტუდენტმა უნდა გაიაროს ბიზნესის ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამის ძირითადი საგნები (78 ECTS), მათ შორის სამაგისტრო კვლევითი ნაშრომი ბიზნესის მართვაში (30 ECTS) დასავალდებულო ასარჩევი ბლოკიდან საკუთარი კომპეტენციების ფარგლებში უნდა გაიაროს სულ მცირე ერთი საგანი (6 ECTS). დანარჩენი კრედიტები (42 ECTS) უნდა შეივსოს პროგრამის ასარჩევი საგნებიდან.

    პროგრამის ძირითადი

    კოდი საგანი კრედიტი სემესტრი
    ACCT5110ფინანსური აღრიცხვა6 1
    ECON5110მენეჯერული ეკონომიკა6 1
    MGMT6130პროექტის მენეჯმენტი6 1
    MKTG5110მარკეტინგის მენეჯმენტი6 1
    ACCT5210მმართველობითი აღრიცხვა6 2
    BUSN5210ბიზნეს-კომუნიკაციები6 2
    MGMT5230სტრატეგიული მენეჯმენტი6 2
    FINA5250ფინანსების მენეჯმენტი6 3
    BUSN6200სამაგისტრო ნაშრომი ბიზნესის მართვაში30 4

    კრედიტების ჯამი:

    78

    პროგრამის ასარჩევი

    კოდი საგანი კრედიტი
    BUSN6120ბიზნეს ეთიკა6
    FINA5210დაზღვევა და რისკის მენეჯმენტი6
    FINA6239ბანკის მენეჯმენტი6
    MGMT4550ლიდერობა6
    MGMT6110ორგანიზაციული ქცევა6
    BLCH5230ბიზნეს-პროცესები6
    COMM5111საზოგადოებასთან ურთიერთობა6
    COMM6155ონლაინ კომუნიკაციები6
    INFO5277გადაწყვეტილებათა მოდელირება MS Excel-ში6
    LAWB6190ეკონომიკური საქმიანობა და გადასახადებით დაბეგვრა6
    LAWC5131კომერციული მედიაცია მაგისტრებისთვის6
    MGMT6120საერთაშორისო ბიზნესი6
    MKTG5161მარკეტინგული კომუნიკაციები6
    MKTG5210მომხმარებელთა ქცევა6
    MKTG6130ბრენდის მენეჯმენტი6
    PHMA5210ჯანდაცვის მენეჯმენტი6
    ADVM5215რეკლამა6
    BLCH5140ინოვაციური ბიზნეს-მოდელები6
    BUSN5110ბიზნესის სტრუქტურირება და გადაწყვეტილების მიღება6
    BUSN5668მეწარმეობა6
    BUSN6015სტრატეგიული დაგეგმვა6
    COMM5140მედია დაგეგმარება და გაყიდვები6
    ECON6270საერთაშორისო ეკონომიკური პოლიტიკა6
    FINA6159საერთაშორისო ფინანსები6
    FINA6160ინვესტმენტი6
    LAWB6313საქართველოს გადასახადების სისტემა6
    MGMT5110ოპერაციათა მენეჯმენტი6
    MGMT5210ადამიანური რესურსების მართვა6
    MKTG6110მარკეტინგული კვლევა6
    MKTG6155ელექტრონული კომერცია და ონლაინ მარკეტინგი6
    MKTG6515გაყიდვების მენეჯმენტი6

    კრედიტების ჯამი:

    186

    სავალდებულო ასარჩევი

    სტუდენტმა საკუთარი კომპეტენციების ფარგლებში აღნიშნული ბლოკიდან უნდა გაიაროს სულ მცირე ერთი საგანი. შესაძლებელია ბლოკის ყველა საგნის გავლაც.

    კოდი საგანი კრედიტი
    BUSN6550კვლევის მეთოდები6
    KART5110აკადემიური წერა და კვლევა6
    STAT5111ბიზნეს სტატისტიკა6

    კრედიტების ჯამი:

    18









    პრერეკვიზიტების მატრიცა


    შედეგების საშუალო შედეგების საშუალოს კოეფიციენტი (GPA) საუნივერსიტეტო შეფასება   საქართველოში მოქმედი ზოგადი შეფასება
    97-100 4,00 A+ A ფრიადი
    94-96 3,75 A
    91-93 3,50 A-
    87-90 3,25 B+   ძალიან კარგი
    84-86 3,00 B B
    81-83 2,75 B-  
    77-80 2,50 C+   C კარგი
    74-76 2,25 C
    71-73 2,00 C-
    67-70 1,75 D+   D დამაკმაყოფილებელი
    64-66 1,50 D
    61-63 1,25 D-
    51-60 1,00 E E საკმარისი
    უარყოფითი შეფასება
    41-50   FX FX ვერ ჩააბარა
    <40   F F ჩაიჭრა



    ყველა უფლება დაცულია.Copyright © 2024 საქართველოს უნივერსიტეტი