eng

საქართველოს უნივერსიტეტი
პროგრამა: ბიზნეს ანალიტიკა (3 წლიანი)
განათლების საფეხური: ბაკალავრიატი
ხელმძღვანელი: ქეთევან ნოზაძე
ქეთი ცხადაძე
სწავლების ენა: ინგლისური
მისანიჭებელი კვალიფიკაცია: ბიზნესის ადმინისტრირების ბაკალავრი
პროგრამის მოცულობა: 180
პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა: ინგლისური ენის (B2 დონე) და სხვა საკანონმდებლო მოთხოვნები. კერძოდ, საქართველოს მოქალაქეებმა წარმატებით უნდა ჩააბარონ ერთიანი ეროვნული გამოცდები. უცხოელმა აბიტურიენტებმა, რომლებმაც მიიღეს სრული ზოგადი საშუალო განათლება საზღვარგარეთ ან მისი ექვივალენტი, ან/და ზოგადი საშუალო განათლების ბოლო ორი წლის განმავლობაში ისწავლეს საზღვარგარეთ, ან სტუდენტები, რომლებიც უცხო ქვეყანაში ცხოვრობდნენ ბოლო ორი ან მეტი წლის განმავლობაში და სწავლობენ საზღვარგარეთ მასპინძელი ქვეყნის კანონმდებლობით აღიარებულ უმაღლეს საგანმანათლებლო ინსტიტუტებში შეძლებენ პროგრამაში ჩარიცხვას ერთიანი ეროვნული გამოცდების ჩაბარების გარეშე № 224 / ნ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო (29 დეკემბერი, 2011) ბრძანების თანახმად. ინგლისურის დონის დასადასტურებლად სტუდენტს უღიარდება საერთაშორისო სერტიფიკატები: • TOEFL IBT – მინიმალური ქულა 72. • IELTS – მინიმალური ქულა 5.5. • PTE General – მინიმალური დონე B2. • FCE – მინიმალური დონე B2. • CPE – საკმაირისია ჩაბარება. • CAE – საკმარისია ჩაბარება. სტუდენტებს, რომლებსაც არ გააჩნიათ ინგლისური ენის კომპეტენციის დამადასტურებელი სერტიფიკატი, საქართველოს უნივერსიტეტი ჩაუტარებს B2 დონის შესაბამის ტესტს, სადაც კომპეტენციის დადასტურებად ჩაითვლება ტესტის 50% -ის გადალახვა. ინგლისურენოვან საბაკალავრო პროგრამაზე მობილობის წესით ჩარიცხვა დასაშვებია სწავლების ერთი აკადემიური წლის დასრულების შემდეგ, შიგა და გარე მობილობის გზით. მობილობა შესაძლებელია წელიწადში ორჯერ (საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს მიერ დადგენილ ვადებში, სსიპ განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორის აქტით დამტკიცებული სავალადებულო პროცედურებისა და საქართველოს უნივერსიტეტის მიერ დადგენილი წესების დაცვით). ინგლისურენოვან საბაკალავრო პროგრამაზე მობილობა, უცხო ქვეყნის აღიარებული უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებიდან ხორციელდება საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს გადაწყვეტილების/თანხმობის საფუძველზე..
პროგრამის მიზანი:


ბიზნეს ანალიტიკის საბაკალავრო პროგრამა მიზნად ისახავს, ციფრული სამყაროს ეპოქაში, კურსდამთავრებულისთვის ბიზნეს პროცესებზე და მონაცემთა ანალიტიკაზე დაფუძნებული გადაწყვეტილებების მიღების უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბებას. პროგრამაში მნიშვნელოვან როლს თამაშობს ინფორმაციული ტექნოლოგიების, ბიზნესის ადმინისტრირების და მათემატიკური მეთოდების კომბინაციის გაცნობა სტუდენტისთვის. პროგრამა კურსდამთავრებულს განუვითარებს ბიზნეს პროცესების გაუმჯობესებისა და ოპტიმიზაციისთვის საჭირო ინოვაციური ინსტრუმენტების შესახებ ცოდნას. შრომის ბაზრის მოთხოვნების შესაბამისად, ინტერდისციპლინურ და პრაქტიკაზე ორიენტირებულ კომპონენტებზე დაყრდნობით, პროგრამა ამზადებს კონკურენტუნარიან პროფესიონალს, რომელიც აღჭურვილია უახლესი ცოდნით, დარგის ეთიკური სტანდატებითა და პრინციპებით, რის შედეგადაც შეუძლია დასაქმდეს როგორც კერძო, ასევე საჯარო და საერთაშორისო ორგანიზაციებში, ისეთ პოზიციებზე, როგორიცაა: ბიზნესის მართვის ანალიტიკოსი და ინფორმაციული ტექნოლოგიების ბიზნეს ანალიტიკოსი. პროგრამის კურსდამთავრებულს აქვს კომპეტენცია, რომ საკუთარი პროფესიული ინტერესების გათვალისწინებით გააგრძელოს სწავლა და კვლევა სამაგისტრო საფეხურზე, როგორც საქართველოში ასევე საზღვარგარეთ.

სწავლის შედეგების მიღწევის მეთოდები/აქტივობები:

• ლექცია-სემინარები
• ახსნა-განმარტებითი მეთოდი
• დემონსტრირების მეთოდი
• ინტერაქტიული ლექციები
• დისკუსია/დებატები
• გუნდური მუშაობა
• შემთხვევის შესწავლა და ანალიზი კრიტიკული აზროვნება
• პრობლემაზე დაფუძნებული სწავლება
• ქმედებაზე ორიენტირებული სწავლება
• პროექტებზე დაფუძნებული სწავლება
• ლიტერატურის მიმოხილვა
• წერითი მუშაობის მეთოდი
• სამუშაო პროცესის სიმულაცია
• პრაქტიკული მეცადინეობები
• ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაცია
• კრიტიკული აზროვნება
• დროის მენეჯმენტი

სწავლის შედეგი:
  • • აღწერს ბიზნესის მართვის ძირითად ფუნქციურ მიმართულებებს, ფუნქციურ სფეროებში მიმდინარე პროცესებს, მსჯელობს თანამედროვე ბიზნეს ანალიტიკის ფუნდამენტურ ცნებებზე და სასიცოცხლო ინსტრუმენტებზე.
    • აანალიზებს ორგანიზაციის საქმიანობას, დეტალურად აღწერს ბიზნეს გარემოს SWOT და PESTEL ანალიზის გზით
    • ბიზნეს-ამოცანების გადაჭრისას სათანადოდ იყენებს მათემატიკურ, სტატისტიკურ-ალბათურ აპარატს, მათ შორის, იყენებს მონაცემთა ანალიზის მეთოდებსა და ინსტრუმენტებს მონაცემების ვიზუალიზაციისა და შედეგების მოდელირების მიზნით
    • თანამედროვე ბიზნეს ანალიტიკის სასიცოცხლო ინსტრუმენტების გამოყენებით გამოკვეთს ბიზნესის წინაშე მდგარ პრობლემებს და აღწერს მათი გადაჭრის გზებს. ასევე აანალიზებს და გრაფიკულად გამოსახავს ბიზნეს პროცესებს, რაც გულისხმობს ანალიტიკური მეთოდების გამოყენებას ბიზნეს გადაწყვეტილების მიღების დროს
    • ფინანსური აღრიცხვის სტანდარტების და პრინციპების დაცვით აგებს ფინანსურ უწყისებს, ითვლის კომპანიის მომგებიანობას და კოეფიციენტების ანალიზის გზით ახდენს კომპანიის ფინანსური მაჩვენებლების შეფასებას
    • შეიმუშავებს და განახორციელებს კვლევით/ პრაქტიკული ხასიათის პროექტს/ნაშრომს და წარადგენს შესაბამისი ტექნოლოგიების გამოყენებით
    • გუნდში მოქმედებს ლიდერობისა ან/და თანამშრომლობის პრინციპების დაცვით
    • იყენებს თანამედროვე საინფორმაციო და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებს
    • აფასებს ბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობისა და კორპორაციული ეთიკური ნორმების/პრინციპების მნიშვნელობას
    • დამოუკიდებლად განსაზღვრავს საკუთარ პროფესიულ ინტერესებს, სწავლის პროცესის თავისებურებების გაცნობიერებისა და სწავლების შემდგომ საფეხურზე გაგრძელების საჭიროების გამოკვეთის მიზნით

  • პროგრამის დამტკიცების თარიღი: 02-15-2024
    პროგრამის დამტკიცების ოქმის ნომერი: 09PDC355-04
    პროგრამის განახლების თარიღი: 12-11-2024
    პროგრამის განახლების ოქმის ნომერი: 09PDC6051-01
    პროგრამის დეტალები:

    სწავლების საწყის სემესტრებში, გათვალისწინებულია ძირითადი კურსების შესწავლა, რომელთა სწავლის შედეგებიც შეესაბამება პროგრამის მიზნებსა და შედეგებს და ემსახურება ზოგადი დარგობრივი კომპეტენციების გამომუშავებას. ძირითადი კურსების შინაარსობრივი და ლოგიკური თანმიმდევრობა უზრუნველყოფს კონკრეტულ მოდულებში ჩაღრმავების შესაძლებლობას, რაც კურსდამთავრებულს გამოუმუშავებს კვალიფიკაციის შესაბამის და დასაქმების ბაზარზე ორიენტირებულ კომპეტენციებს. პროგრამა შედგენილია იმგვარად, რომ გათვალისწინებულია სტუდენტების დიფერენციაცია ენობრივი კომპეტენციების მიმართულებით.

    სწავლების ორგანიზების თავისებურებები:

    ბიზნეს ანალიტიკის საბაკალავრო პროგრამაში ბაკალავრის აკადემიური ხარისხის მოსაპოვებლად სტუდენტმა საჭიროა დააგროვოს 180 ECTS, რაც გულისხმობს პროგრამის ძირითადი საგნების გავლას, რაც მოიცავს - 150 ECTS, ხოლო დარჩენილი (30 ECTS) შევსება სტუდენტს შეუძლია საბაკალავრო პროგრამის ასარჩევი საგნებიდან.

    პროგრამის ძირითადი

    კოდი საგანი კრედიტი სემესტრი
    BUAN1010Eბიზნეს ანალიტიკის შესავალი6 1
    BUSN1210Eეკონომიკისა და ბიზნესის საფუძვლები6 1
    INFO1133Eსაოფისე კომპიუტერული პროგრამები6 1
    MATH3010Eბიზნეს ანალიტიკის რაოდენობრივი მეთოდები I6 1
    BUAN1015Eორგანიზაციული მოდელირების საფუძვლები6 2
    INFO3015Eბიზნეს პროცესების ვიზუალიზაცია MS Visio-ს გამოყენებით6 2
    MATH3020Eბიზნეს ანალიტიკის რაოდენობრივი მეთოდები II6 2
    MGMT2110Eმენეჯმენტის საფუძვლები6 2
    BUAN1020Eმომხმარებლის გამოცდილების კვლევა (UX)6 3
    BUAN2030Eფინანსური და მმართველობითი აღრიცხვა6 3
    BUAN2040Eბიზნეს კომუნიკაცია ანალიტიკოსებისთვის6 3
    INFO3212Eგადაწყვეტილებათა მოდელირება MS EXCEL-ში6 3
    MGMT3211Eადამიანური რესურსების მართვა6 3
    BUAN1025Eბიზნეს მოთხოვნების ანალიზი და მართვა6 4
    BUAN3015Eფინანსების მენეჯმენტი6 4
    BUAN3020Eბიზნესის უწყვეტობის მართვა6 4
    INFO3025Eმონაცემთა ბაზების საწყისები (MS SQL)6 4
    INFO3132Eდაპროგრამების ენა Python6 4
    BUAN1030Eმონაცემთა სტრუქტურების ანალიზი6 5
    BUAN3040Eმონაცემთა ანალიზი და ვიზუალიზაცია6 5
    MGMT3110Eოპერაციათა მენეჯმენტის საფუძვლები6 5
    BUAN2010Eფუნქციური ანალიზი: მეთოდები და ინსტრუმენტები6 6
    BUAN2015Eბიზნეს ანალიტიკის პროცესების მართვა6 6
    BUAN3025Eბიზნეს ინტელექტი6 6
    INFO3045Eმართვის ინფორმაციული სისტემები6 6

    კრედიტების ჯამი:

    150

    პროგრამის ასარჩევი

    კოდი საგანი კრედიტი
    ACCT2210Eმმართველობითი აღრიცხვის საფუძვლები6
    BUAN3010Eმომხმარებლის ქცევა და მარკეტინგი6
    BUAN3030Eციფრული მარკეტინგის საფუძვლები6
    BUAN4010Eხარჯ-სარგებლიანობის ანალიზი6
    BUAN4015Eრისკების მენეჯმენტი6
    BUAN4020Eმეწარმეობა და ინოვაციების მართვა6
    BUAN4025Eსტაჟირება ბიზნეს ანალიტიკოსებისთვის12
    BUAN4030Eსაბაკალავრო პროექტი ბიზნეს ანალიტიკაში30
    ECON1290Eმიკროეკონომიკის პრინციპები6
    ECON2190Eმაკროეკონომიკის პრინციპები6
    FINA4115Eკორპორაციათა ფინანსები (საშუალო დონე)6
    INFO3030EWEB ტექნოლოგიების საფუძვლები6
    INFO3040Eხელოვნური ინტელექტი და სამართლებრივი ასპექტები6
    INFO3055Eმონაცემთა საცავები6
    INFO3265Eპერსონალურ მონაცემთა დაცვა6
    KART1141ქართული, როგორც უცხოური ენა I6
    KART1241ქართული, როგორც უცხოური ენა II6
    LAWB4310Eბიზნეს სამართალი6
    MATH3030Eბიზნეს ანალიტიკის რაოდენობრივი მეთოდები 36
    MGMT1515Eბიზნეს ეთიკა6
    MGMT2111Eსაერთაშორისო ბიზნესი6
    MGMT2210Eსტრატეგიული მენეჯმენტის საფუძვლები6
    MGMT3151Eცვლილებების მართვა6

    კრედიტების ჯამი:

    168









    პრერეკვიზიტების მატრიცა

    ბიზნეს ანალიტიკის საბაკალავრო პროგრამაში ბაკალავრის აკადემიური ხარისხის მოსაპოვებლად სტუდენტმა საჭიროა დააგროვოს 180 ECTS, რაც გულისხმობს პროგრამის ძირითადი საგნების გავლას, რაც მოიცავს - 150 ECTS, ხოლო დარჩენილი (30 ECTS) შევსება სტუდენტს შეუძლია საბაკალავრო პროგრამის ასარჩევი საგნებიდან.


    შედეგების საშუალო შედეგების საშუალოს კოეფიციენტი (GPA) საუნივერსიტეტო შეფასება   საქართველოში მოქმედი ზოგადი შეფასება
    97-100 4,00 A+ A ფრიადი
    94-96 3,75 A
    91-93 3,50 A-
    87-90 3,25 B+   ძალიან კარგი
    84-86 3,00 B B
    81-83 2,75 B-  
    77-80 2,50 C+   C კარგი
    74-76 2,25 C
    71-73 2,00 C-
    67-70 1,75 D+   D დამაკმაყოფილებელი
    64-66 1,50 D
    61-63 1,25 D-
    51-60 1,00 E E საკმარისი
    უარყოფითი შეფასება
    41-50   FX FX ვერ ჩააბარა
    <40   F F ჩაიჭრა



    ყველა უფლება დაცულია.Copyright © 2024 საქართველოს უნივერსიტეტი