პროგრამა: | მასწავლებლის მომზადების ერთწლიანი პროგრამა (ინტეგრირებული) 2024 |
განათლების საფეხური: | ერთწლიანი |
ხელმძღვანელი: | |
სწავლების ენა: | ქართული |
მისანიჭებელი კვალიფიკაცია: | |
პროგრამის მოცულობა: | 60 |
პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა: | |
პროგრამის მიზანი: | პროგრამის მიზანია პროფესიონალი მასწავლებლის მომზადება წარმატებული პედაგოგიური კარიერისათვის მუდმივად ცვალებად საგანმანათლებლო გარემოში, რომელთაც შეეძლებათ სკოლებში მიმდინარე პროცესთა ადეკვატური გაგება და ანალიზი, ისევე, როგორც დასაბუთებული გადაწყვეტილებების მიღება და განხორციელება ყოველდღიურ სასწავლო-აღმზრდელობით საქმიანობაში. პროგრამის განსაკუთრებულ თავისებურებას წარმოადგენას ის, რომ იგი აძლევს მომავალ მასწავლებელს ლიდერობისათვის საჭირო ცოდნასა და უნარებს როგორც სასწავლო გარემოსა და პროცესის გუნდური მართვის ისე ზოგადად სასკოლი განათლების ხარისხის მართვის პროცესში გააზრებული მონაწილეობისათვის, რაც სკოლისა და განათლების საბოლოო შდეგიანობის უზრუნველყოფის არსებით საფუძველს წარმოადგენს. პროგრამის დასრულების შედეგად მიღებული ცოდნა და გამოცდილება მყარ საფუძველს შექმნის კურსდამთავრებულთა წარმატებული საგანმანათლებლო საქმიანობისათვის როგორცსაჯარო, ისე კერძო ზოგადსაგანმანთლებლო დაწესებულებებში. |
სწავლის შედეგების მიღწევის მეთოდები/აქტივობები: |
|
სწავლის შედეგი: | |
პროგრამის დამტკიცების თარიღი: | 07-12-2010 |
პროგრამის დამტკიცების ოქმის ნომერი: | 20 |
პროგრამის განახლების თარიღი: | |
პროგრამის განახლების ოქმის ნომერი: | 08-16 |
პროგრამის დეტალები: | |
სწავლების ორგანიზების თავისებურებები: | სტუდენტმა საჭიროა დააგროვოს 60 ECTS, რაც გულისხმობს პროგრამის ძირითად საგნებს– 48 ECTS , პროგრამის არჩევით საგანს (სპეციალობის გათვალისწინებით) 6 ECTS და შესაბამისი პროფილით პედაგოგიური პრაქტიკის გავლას ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებაში ––6 ECTS. |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
EDUC3115 | კურიკულუმის განვითარება, შეფასება და იმპლემენტაცია სკოლაში | 6 | 1 |
EDUC3130 | სწავლების მეთოდიკა | 6 | 1 |
EDUC3145 | ინკლუზიური განათლების საფუძვლები | 6 | 1 |
PSYC3111 | განათლების ფსიქოლოგია | 6 | 1 |
EDUC3147 | კვლევები განათლებაში-აქტუალური კვლევები სკოლაში | 6 | 2 |
EDUC3215 | საინფორმაციო და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები სკოლაში | 6 | 2 |
EDUC4130 | კლასის მართვა | 6 | 2 |
EDUC4212 | პედაგოგიური პრაქტიკა სკოლაში | 12 | 2 |
კრედიტების ჯამი: | 54 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | |
ENGL4135 | ინგლისური ენის სწავლების მეთოდიკა | 6 | |
HIST4135 | ისტორიის სწავლების მეთოდიკა | 6 | |
INFO4330 | საინფორმაციო და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების სწავლების მეთოდიკა | 6 | |
KART4137 | ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლების მეთოდიკა | 6 | |
MATH4120 | მათემატიკის სწავლების მეთოდიკა | 6 | |
PHYS4220 | ფიზიკის სწავლების მეთოდიკა | 6 | |
კრედიტების ჯამი: | 36 |
შედეგების საშუალო | შედეგების საშუალოს კოეფიციენტი (GPA) | საუნივერსიტეტო შეფასება | საქართველოში მოქმედი ზოგადი შეფასება | |
97-100 | 4,00 | A+ | A | ფრიადი |
94-96 | 3,75 | A | ||
91-93 | 3,50 | A- | ||
87-90 | 3,25 | B+ | ძალიან კარგი | |
84-86 | 3,00 | B | B | |
81-83 | 2,75 | B- | ||
77-80 | 2,50 | C+ | C | კარგი |
74-76 | 2,25 | C | ||
71-73 | 2,00 | C- | ||
67-70 | 1,75 | D+ | D | დამაკმაყოფილებელი |
64-66 | 1,50 | D | ||
61-63 | 1,25 | D- | ||
51-60 | 1,00 | E | E | საკმარისი |
უარყოფითი შეფასება | ||||
41-50 | FX | FX | ვერ ჩააბარა | |
<40 | F | F | ჩაიჭრა |