პროგრამა: | ინფორმატიკა |
განათლების საფეხური: | ბაკალავრიატი |
ხელმძღვანელი: | სულხან სულხანიშვილი |
სწავლების ენა: | ქართული |
მისანიჭებელი კვალიფიკაცია: | ინფორმატიკის ბაკალავრი |
პროგრამის მოცულობა: | 240 |
პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა: | აკადემიური უმაღლესი განათლების პირველ საფეხურზე (საბაკალავრო პროგრამებზე) სტუდენტთა ჩარიცხვა ხორციელდება ერთიანი ეროვნული გამოცდების შედეგების ან საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის №224/ნ (2011 წლის 29 დეკემბერი) ბრძანების შესაბამისად, ადმინისტრაციული რეგისტრაციის გავლისა და პრეზიდენტების ბრძანების საფუძველზე |
პროგრამის მიზანი: | • მოამზადოს მუდმივ განვითარებაზე ორიენტირებული ინფორმატიკის სპეციალისტი, რომელიც შეძლებს პროფესიულად დასაქმდეს სხვადასხვა სფეროში და განახორციელოს მისთვის დამახასიათებელი ამოცანების მოდელირება, ალგორითმიზაცია და კომპიუტერული რეალიზაცია. |
სწავლის შედეგების მიღწევის მეთოდები/აქტივობები: |
|
სწავლის შედეგი: |
|
პროგრამის დამტკიცების თარიღი: | 11-23-2004 |
პროგრამის დამტკიცების ოქმის ნომერი: | 15-11 |
პროგრამის განახლების თარიღი: | |
პროგრამის განახლების ოქმის ნომერი: | 15/20 |
პროგრამის დეტალები: | პროგრამის ძირითადი საგნების სწავლის შედეგები შეესაბამება პროგრამის მიზნებსა და შედეგებს და ემსახურება ზოგადი დარგობრივი კომპეტენციების გამომუშავებას. ძირითადი კურსების შინაარსობრივი და ლოგიკური თანმიმდევრობა უზრუნველყოფს კონკრეტულ მოდულებში ჩაღრმავების შესაძლებლობას, რაც კურსდამთავრებულს გამოუმუშავებს კვალიფიკაციის შესაბამის და დასაქმების ბაზარზე ორიენტირებულ კომპეტენციებს. არჩევითი კურსები ემსახურება სტუდენტის ინტერესის მიხედვით ცოდნის გაღრმავებას სპეციალობის სხვადასხვა მიმართულებით. პროგრამა შედგენილია იმგვარად, რომ გათვალისწინებულია სტუდენტების დიფერენციაცია ენობრივი კომპეტენციების მიმართულებით. კერძოდ, სტუდენტი იწყებს ინგლისურ ენას იმ ეტაპიდან, რომელიც შეესაბამება მის ცოდნას, რაც დგინდება ერთიან ეროვნულ გამოცდებზე მიღებული შეფასების და შიდა გამოცდის საფუძველზე. ერთიან ეროვნულ გამოცდაზე დადგენილი მაქსიმალური ნედლი ქულის
|
სწავლების ორგანიზების თავისებურებები: | ინფორმატიკის ბაკალავრის აკადემიური ხარისხის მოსაპოვებლად სტუდენტმა საჭიროა დააგროვოს 240 კრედიტი, რაც გულისხმობს: · პროგრამის ძირითად საგნებს 126 ECTS, · პროგრამის არჩევით საგნებს 36 ECTS; · საუნივერსიტეტო არჩევითი STEM ბლოკიდან 6 ECT; · საუნივერსიტეტო არჩევითი ჰუმანიტარულ-სოციალური ბლოკიდან 12 ECTS. დარჩენილი 60 ECTS სტუდენტს შეუძლია დააგროვოს: · პროგრამის არჩევითი საგნებით · დამატებითი სპეციალობის საგნებით. (დამატებითი სპეციალობა სტუდენტს არ ანიჭებს აკადემიურ ხარისხს, თუმცა ძირითად სპეციალობასთან კომბინაციაში, აღრმავებს სტუდენტის ზოგად კომპეტენციებს და /ან აძლევს შესაძლებლობას, შეიძინოს გარკვეული საბაზისო ცოდნა, რომელიც ძირითად სპეციალობასთან ერთად ჩამოუყალიბებს მას დასაქმებისთვის ან განათლების შემდგომ საფეხურზე სწავლის გაგრძელებისათვის საჭირო დარგობრივ კომპეტენციებს); · თავისუფალი კრედიტების საგნებით (ინგლისური ენის კომპეტენციის გაუმჯობესების მიზნით სტუდენტს შეუძლია გამოიყენოს თავისუფალი კრედიტები). |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
ANTH3130 | კულტურული ანთროპოლოგიის საფუძვლები | 6 | 2,3 |
HIST1222 | რუსული ოკუპაციის ისტორია საქართველოში | 6 | 2,3 |
LAWB1155 | დებატები და კრიტიკული აზროვნება | 6 | 2,3 |
LAWB1195 | მოქალაქეობა თანამედროვე მსოფლიოში | 6 | 2,3 |
LITR1212 | დიადი წიგნები | 6 | 2,3 |
BUSN4433 | ეკონომიკა, ბიზნესი, მენეჯმენტი | 6 | 2,3 |
HIST1118 | ცივილიზაციები და კაცობრიობის განვითარება | 6 | 2,3 |
LAWB1177 | აზროვნება და მორალი | 6 | 2,3 |
POLI2260 | პოლიტიკური იდეოლოგიების საფუძვლები | 6 | 2,3 |
კრედიტების ჯამი: | 12 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
STEM0012 | ადამიანის ბიოლოგია და ჯანმრთელობა | 6 | 1,2 |
STEM0013 | კიბერ ჰიგიენის საფუძვლები | 6 | 1,2 |
STEM0002 | გამომგონებლობის ტექნოლოგიები | 6 | 4 |
STEM0003 | მსოფლიოს უდიდესი აღმოჩენები | 6 | 4 |
კრედიტების ჯამი: | 6 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
ENGL3213 | ინგლისური ენა VI (B2/2) | 6 | 1 |
INFO1111 | დაპროგრამების საფუძვლები (C++) | 6 | 1 |
INFO1112 | საოფისე სისტემები | 6 | 1 |
MATH1115 | კალკულუსი I | 6 | 1 |
MATH1123 | წრფივი ალგებრა და ანალიზური გეომეტრია | 6 | 1 |
INFO3131 | ობიექტზე ორიენტირებული დაპროგრამება C++ | 6 | 2 |
INFO4259 | მონაცემთა სტრუქტურები და ალგორითმები | 6 | 2 |
MATH1166 | კალკულუსი II | 6 | 2 |
EENG1105 | ფიზიკის საფუძვლები | 6 | 3 |
INFO2229 | ოპერაციული სისტემა (Windows) | 6 | 3 |
INFO2411 | კომპიუტერის არქიტექტურა | 6 | 3 |
INFO3135 | შესავალი web ტექნოლოგიებში | 6 | 4 |
INFO3250 | ვიზუალური დაპროგრამება (C#) I | 6 | 4 |
MATH3112 | დისკრეტული მათემატიკა | 6 | 4 |
INFO3110 | კომპიუტერული ქსელები I | 6 | 5 |
INFO3230 | დაპროგრამების ენა Java I | 6 | 5 |
INFO3254 | Oracle მონაცემთა ბაზის დიზაინი და პროგრამირება | 6 | 5 |
INFO1107 | IT სერვისების და პროექტების მართვა | 6 | 6 |
INFO3253 | კიბერ უსაფრთხოების შესავალი | 6 | 6 |
INFO4170 | საბაკალავრო პროექტი ინფორმატიკაში | 12 | 8 |
კრედიტების ჯამი: | 126 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | |
INF03330 | Amazon-ის ღრუბლოვანი გადაწყვეტილების AWS-ის უსაფრთხოების ტექნოლოგიები | 6 | |
INFO3200 | შეღწევადობის ტესტირება | 6 | |
INFO3204 | Microsoft_ის ღრუბლოვანი გადაწყვეტილების Azure-ის უსაფრთხოების ტექნოლოგიები | 6 | |
INFO3205 | უსაფრთხოების ანალიზი და არქიტექტურა | 6 | |
INFO4440 | Microsoft - ის ღრუბლოვანი გადაწყვეტილების Azure-ის ადმინისტრირება | 6 | |
INFO5550 | Amazon - ის ღრუბლოვანი გადაწყვეტილების AWS-ის არქიტექტურა | 6 | |
MATH1121 | პრეკალკულუსი | 6 | |
EENG1120 | ელექტრონიკის საფუძვლები | 6 | |
MATH3111 | ოპტიმიზაციის მეთოდები | 6 | |
ENGL2023 | პროფესიული ინგლისური ენა | 6 | |
INFO2551 | კომპიუტერის სტრუქტურული ორგანიზაცია | 6 | |
INFO3010 | შესავალი ბლოკჩეინ ტექნოლოგიებში | 6 | |
INFO3150 | კომპიუტერული გრაფიკული სისტემები | 6 | |
INFO4114 | ხელოვნური ინტელექტი | 6 | |
INFO4115 | საგამომცემლო საინფორმაციო ტექნოლოგიების საფუძვლები | 6 | |
INFO4153 | კომპიუტერული სისტემების ექსპლუატაცია და სერვისი | 6 | |
INFO4215 | ვიზუალური დაპროგრამება (Visual Basic) | 6 | |
MATH2110 | ალბათობის თეორია და მათ.სტატისტიკა I | 6 | |
INFO2215 | ოპერაციული სისტემა Linux | 6 | |
INFO3137 | web პროგრამირება ( ReactJS ) | 6 | |
INFO4116 | შესავალი მანქანური სწავლების მოდელირებაში | 6 | |
INFO4150 | ვიზუალური დაპროგრამება (C#) II | 6 | |
INFO4245 | კომპიუტერული პერიფერიის ორგანიზაცია | 6 | |
MATH4118 | კრიპტოლოგიის საფუძვლები | 6 | |
INFO1220 | გეოინფორმატიკა | 6 | |
INFO2212 | ვებ დეველოპმენტი (Node.js Express.js) | 6 | |
INFO3050 | შესავალი 3 განზომილებიან ვიზუალიზაციაში | 6 | |
INFO3136 | web პროგრამირება ( PHP, MySQL) | 6 | |
INFO3139 | დაპროგრამების ენა Python | 6 | |
INFO3154 | დაპროგრამების ენა Swift | 6 | |
INFO3210 | კომპიუტერული ქსელები II | 6 | |
INFO3232 | თამაშების დიზაინის საფუძვლები | 6 | |
INFO3257 | პროგრამირება Oracle PL/SQL | 6 | |
INFO3261 | კიბერუსაფრთხოების ეკოსისტემა | 6 | |
INFO3265 | პერსონალურ მონაცემთა დაცვა | 6 | |
INFO4250 | დაპროგრამების ენა Java II | 6 | |
INFO4334 | WEB პროგრამირება ASP.NET MVC საშუალებით | 6 | |
INFO4450 | შესავალი კომპიუტერული თამაშების პროგრამირებაში I | 6 | |
INFO5257 | Android პლათფორმაზე დაფუძნებული დეველოპმენტი | 6 | |
MATH2212 | რიცხვითი მეთოდები | 6 | |
INFO1125 | მონაცემთა ბაზების მართვის სისტემები (MS SQL) | 6 | |
INFO3129 | IOS დეველოპმენტი | 6 | |
INFO3133 | კომპიუტერული ქსელის უსაფრთხოება | 6 | |
INFO3138 | არარელაციური მონაცემთა ბაზა MongoDB | 6 | |
INFO3260 | მავნე კოდის ანალიზი | 6 | |
INFO4231 | სტაჟირება ინფორმატიკაში | 6 | |
INFO4460 | შესავალი კომპიუტერული თამაშების პროგრამირებაში II | 6 | |
კრედიტების ჯამი: | 78 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | |
ENGL2147 | ინგლისური ენა III (B1/1) | 6 | |
ENGL2217 | ინგლისური ენა IV (B1/2) | 6 | |
ENGL3149 | ინგლისური ენა V (B2/1) | 6 | |
კრედიტების ჯამი: | 18 |
შედეგების საშუალო | შედეგების საშუალოს კოეფიციენტი (GPA) | საუნივერსიტეტო შეფასება | საქართველოში მოქმედი ზოგადი შეფასება | |
97-100 | 4,00 | A+ | A | ფრიადი |
94-96 | 3,75 | A | ||
91-93 | 3,50 | A- | ||
87-90 | 3,25 | B+ | ძალიან კარგი | |
84-86 | 3,00 | B | B | |
81-83 | 2,75 | B- | ||
77-80 | 2,50 | C+ | C | კარგი |
74-76 | 2,25 | C | ||
71-73 | 2,00 | C- | ||
67-70 | 1,75 | D+ | D | დამაკმაყოფილებელი |
64-66 | 1,50 | D | ||
61-63 | 1,25 | D- | ||
51-60 | 1,00 | E | E | საკმარისი |
უარყოფითი შეფასება | ||||
41-50 | FX | FX | ვერ ჩააბარა | |
<40 | F | F | ჩაიჭრა |