პროგრამა: | ეკონომიკა |
განათლების საფეხური: | ბაკალავრიატი |
ხელმძღვანელი: | გიორგი ლომიძე |
სწავლების ენა: | ქართული |
მისანიჭებელი კვალიფიკაცია: | ეკონომიკის ბაკალავრი |
პროგრამის მოცულობა: | 240 |
პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა: | აკადემიური უმაღლესი განათლების პირველ საფეხურზე (საბაკალავრო პროგრამებზე) სტუდენტთა ჩარიცხვა ხორციელდება ერთიანი ეროვნული გამოცდების შედეგების ან საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის №224/ნ (2011 წლის 29 დეკემბერი) ბრძანების შესაბამისად, ადმინისტრაციული რეგისტრაციის გავლისა და პრეზიდენტების ბრძანების საფუძველზე. |
პროგრამის მიზანი: | ეკონომიკის საბაკალავრო პროგრამის მიზანია ევროპული ღირებულებების მქონე მაღალკვალიფიციური და კონკურენტუნარიანი სპეციალისტების მომზადება, რომელთაც ექნებათ პროფესიონალი ეკონომისტის სპეციალიზირებული ცოდნა, მრავალმხრივი და პრაქტიკული უნარები სხვადასხვა დისციპლინებისა და მათ შორის მათემატიკის საზღვრებისა და ბიზნესის მართვის სიღრმისეული გაცნობიერების გზით, რამაც თავისი წვლილი უნდა შეიტანოს საზოგადოების დემოკრატიულ და ეკონომიკურ განვითარებაში, ქართველი ერისა და კაცობრიობის საკეთილდღეოდ |
სწავლის შედეგების მიღწევის მეთოდები/აქტივობები: | პროგრამაში გამოიყენება მრავალფეროვანი შედეგების მიღწევის მეთოდები მათ შორის: •ახსნა-განმარტებითი მეთოდი |
სწავლის შედეგი: | ცოდნა და გაცნობიერება პროგრამის დასრულების შემდეგ კურსდამთავრებულები შეძლებენ
უნარი პროგრამის დასრულების შემდეგ კურსდამთავრებულები შეძლებენ
პასუხისმგებლობა და ავტონომიურობა პროგრამის დასრულების შემდეგ კურსდამთავრებულები შეძლებენ
|
პროგრამის დამტკიცების თარიღი: | 11-15-2007 |
პროგრამის დამტკიცების ოქმის ნომერი: | 13 |
პროგრამის განახლების თარიღი: | |
პროგრამის განახლების ოქმის ნომერი: | 04/19 |
პროგრამის დეტალები: | სწავლების საწყის სემესტრებში, გათვალისწინებულია ძირითადი კურსების შესწავლა, რომელთა სწავლის შედეგებიც შეესაბამება პროგრამის მიზნებსა და შედეგებს და ემსახურება ზოგადი დარგობრივი კომპეტენციების გამომუშავებას. ძირითადი კურსების შინაარსობრივი და ლოგიკური თანმიმდევრობა უზრუნველყოფს ეკონომიკის მიმართულებით ჩაღრმავების შესაძლებლობას, რაც კურსდამთავრებულს გამოუმუშავებს კვალიფიკაციის შესაბამის და დასაქმების ბაზარზე ორიენტირებულ კომპეტენციებს. პროგრამა შედგენილია იმგვარად, რომ გათვალისწინებულია სტუდენტების დიფერენციაცია ენობრივი და მათემატიკური კომპეტენციების მიმართულებით. ინგლისური ენის მიმართულებით სტუდენტმა უნდა მიაღწიოს B2/2 დონეს და პროგრამის ძირითად საგნებში გათვალისწინებულია ინგლისურის 18 კრედიტი. თუმცა დაბალი ინგლისურის დონით ჩაბარების შემთხვევაში სტუდენტმა შეიძლება არჩევითი კრედიტების ხარჯზე 18 კრედიტი გახარჯოს ინგლისურის დონეებში (A1-დან B1/1 ჩათვლით). კერძოდ: სტუდენტი იწყებს ინგლისურ ენას იმ ეტაპიდან, რომელიც შეესაბამება მის ცოდნას, რაც დგინდება ერთიან ეროვნულ გამოცდებზე მიღებული შეფასების საფუძველზე. თუ სტუდენტს ეროვნულ გამოცდებზე ჩაბარებული არ აქვს ინგლისური ენა, მისი კომპეტენცია დგინდება შიდა გამოცდის საფუძველზე. ერთიან ეროვნულ გამოცდებზე ინგლისურ ენაში მიღებული 50 ქულა ან ნაკლები შეესაბამება A2-ის კომპეტენციას, 51 ქულიდან 75 ქულის ჩათვლით სტუდენტის კომპეტენცია განისაზღვრება B1/1 დონით, 76 ქულიდან 100 ქულის ჩათვლით შეესაბამება B1/2 დონის კომპეტენციას. სტუდენტებს, რომლებსაც ერთიან ეროვნულ გამოცდებზე არ ჩაუბარებიათ ინგლისური ენა, უტარდებათ დონის დასადგენი ტესტი და შემდეგ ხდება მათი რეგისტრაცია შესაბამის დონეზე, არაუმაღლეს B1/2-სა. |
სწავლების ორგანიზების თავისებურებები: | ეკონომიკის საბაკალავრო პროგრამაში ბაკალავრის აკადემიური ხარისხის მოსაპოვებლად სტუდენტმა საჭიროა დააგროვოს 240 ECTS, რაც გულისხმობს: პროგრამის ძირითადი საგნების გავლას, რაც მოიცავს 162 ECTS; დიპლომის მისაღებად სტუდენტმა ეკონომიკის საბაკალავრო პროგრამის დანარჩენი საგნებიდან უნდა აიღოს 78 ECTS |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
HIST1118 | ცივილიზაციები და კაცობრიობის განვითარება | 6 | 1,2 |
LAWB1155 | დებატები და კრიტიკული აზროვნება | 6 | 1,2 |
PHI777 | აზროვნება და მორალი | 6 | 1,2 |
POLI2260 | პოლიტიკური იდეოლოგიების საფუძვლები | 6 | 1,2 |
ANTH3130 | კულტურული ანთროპოლოგიის საფუძვლები | 6 | 1,2 |
HIST1222 | რუსული ოკუპაციის ისტორია საქართველოში | 6 | 1,2 |
LAWB1195 | მოქალაქეობა თანამედროვე მსოფლიოში | 6 | 1,2 |
LITR1212 | დიადი წიგნები | 6 | 1,2 |
კრედიტების ჯამი: | 12 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
STEM0002 | გამომგონებლობის ტექნოლოგიები | 6 | 2 |
STEM0003 | მსოფლიოს უდიდესი აღმოჩენები | 6 | 2 |
STEM0004 | თამაშთა თეორია | 6 | 2 |
STEM0005 | თანამედროვე ტექნოლოგიები | 6 | 2 |
STEM0007 | მათემატიკა და ცივილიზაციები | 6 | 2 |
STEM0010 | ლოგიკა | 6 | 2 |
STEM0011 | კომპიუტერული აზროვნება | 6 | 2 |
კრედიტების ჯამი: | 6 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
BUSN1310 | ბიზნესი და ეკონომიკა | 6 | 1 |
ECON1290 | მიკროეკონომიკის პრინციპები | 6 | 1 |
ENGL3213 | ინგლისური ენა VI (B2/2) | 6 | 1 |
MATH1011 | მათემატიკა ეკონომიკისათვის I | 6 | 1 |
ECON2190 | მაკროეკონომიკის პრინციპები | 6 | 2 |
MATH1012 | მათემატიკა ეკონომიკისათვის II | 6 | 2 |
ECON2119 | სტატისტიკა ეკონომიკისთვის I | 6 | 3 |
ECON2120 | მაკროეკონომიკა I (საშუალო დონე) | 6 | 3 |
ECON2130 | მიკროეკონომიკა I (საშუალო დონე) | 6 | 3 |
MATH1411 | მათემატიკა ეკონომიკისათვის III | 6 | 3 |
ECON2219 | სტატისტიკა ეკონომიკისთვის II | 6 | 4 |
ECON2220 | მაკროეკონომიკა II (საშუალო დონე) | 6 | 4 |
ECON2230 | მიკროეკონომიკა II (საშუალო დონე) | 6 | 4 |
MATH1412 | მათემატიკა ეკონომიკისათვის IV | 6 | 4 |
ECON3113 | სახელმწიფოს ეკონომიკა I (ფისკალური თეორია და პოლიტიკა) | 6 | 5 |
ECON3116 | ეკონომეტრიკა I | 6 | 5 |
ECON3122 | საერთაშორისო ეკონომიკა I (საერთაშორისო ვაჭრობის თეორია) | 6 | 5 |
ECON3115 | მონეტარული პოლიტიკა | 6 | 6 |
ECON3213 | სახელმწიფოს ეკონომიკა II (პოლიტიკური ეკონომიკა და საზოგადოებრივი არჩევანი) | 6 | 6 |
ECON3231 | საერთაშორისო ეკონომიკა II (საერთაშორისო ვაჭრობის პოლიტიკა) | 6 | 6 |
ECON3110 | ეკონომიკური აზრის განვითარების ისტორია | 6 | 7 |
ECON4115 | ეკონომიკური კვლევის მეთოდები | 6 | 7 |
კრედიტების ჯამი: | 132 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | |
ACCT2122 | ფინანსური აღრიცხვა I | 6 | |
ECON3279 | საგადასახადო დაბეგვრის პრინციპები | 6 | |
FINA3220 | ინვესტმენტის საფუძვლები | 6 | |
ACCT2210 | მმართველობითი აღრიცხვის საფუძვლები | 6 | |
ACCT2221 | ფინანსური აღრიცხვა II | 6 | |
ECON3216 | ეკონომეტრიკა II | 6 | |
FINA2211 | დაზღვევის საფუძვლები | 6 | |
FINA4115 | კორპორაციათა ფინანსები (საშუალო დონე) | 6 | |
ECON2020 | თამაშთა თეორიის საფუძვლები | 6 | |
ECON4550 | ეკონომიკის სექტორული ანალიზი და სტაბილიზაციის პოლიტიკა | 6 | |
FINA2212 | შესავალი საბანკო საქმეში | 6 | |
FINA3115 | ფინანსების საფუძვლები | 6 | |
ECON4113 | ეკონომიკური ზრდა და განვითარება | 6 | |
ECON4203 | საბაკალავრო კვლევითი ნაშრომი ეკონომიკაში | 18 | |
ECON4217 | სტაჟირება ეკონომიკაში | 12 | |
FINA4250 | საერთაშორისო ფინანსები | 6 | |
HOST3221 | ტურიზმის ეკონომიკა | 6 | |
STAT1122 | სტატისტიკური ინფორმაციის დამუშავების ინფორმაციული სისტემები SPSS | 6 | |
კრედიტების ჯამი: | 126 |
შედეგების საშუალო | შედეგების საშუალოს კოეფიციენტი (GPA) | საუნივერსიტეტო შეფასება | საქართველოში მოქმედი ზოგადი შეფასება | |
97-100 | 4,00 | A+ | A | ფრიადი |
94-96 | 3,75 | A | ||
91-93 | 3,50 | A- | ||
87-90 | 3,25 | B+ | ძალიან კარგი | |
84-86 | 3,00 | B | B | |
81-83 | 2,75 | B- | ||
77-80 | 2,50 | C+ | C | კარგი |
74-76 | 2,25 | C | ||
71-73 | 2,00 | C- | ||
67-70 | 1,75 | D+ | D | დამაკმაყოფილებელი |
64-66 | 1,50 | D | ||
61-63 | 1,25 | D- | ||
51-60 | 1,00 | E | E | საკმარისი |
უარყოფითი შეფასება | ||||
41-50 | FX | FX | ვერ ჩააბარა | |
<40 | F | F | ჩაიჭრა |