პროგრამა: | მათემატიკა |
განათლების საფეხური: | ბაკალავრიატი |
ხელმძღვანელი: | მარიამ ავალიშვილი |
სწავლების ენა: | ქართული |
მისანიჭებელი კვალიფიკაცია: | მათემატიკის ბაკალავრი |
პროგრამის მოცულობა: | 240 |
პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა: | სტუდენტის ჩარიცხვა პროგრამაზე ხორციელდება კანონმდებლობით დადგენილი წესით. აკადემიური უმაღლესი განათლების პირველ საფეხურზე (საბაკალავრო პროგრამებზე) სტუდენტთა ჩარიცხვა ხორციელდება ერთიანი ეროვნული გამოცდების შედეგების ან საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის №224/ნ (2011 წლის 29 დეკემბერი) ბრძანების შესაბამისად, ადმინისტრაციული რეგისტრაციის გავლისა და პრეზიდენტების ბრძანების საფუძველზე. |
პროგრამის მიზანი: | პროგრამის მიზანია კონკურენტუნარიანი, მაღალკვალიფიციური სპეციალისტების მომზადება, რომლებსაც ექნებათ მათემატიკის სხვადასხვა დარგის (მათემატიკური ანალიზის, ჩვეულებრივი და კერძოწარმოებულიანი დიფერენციალური განტოლებების, ანალიზური გეომეტრიის, ალბათობის თეორიისა და მათ. სტატისტიკის, ალგებრის, ლოგიკის, კომპლექსური ანალიზის, ნამდვილი ცვლადის ფუნქციათა თეორიის, ოპტიმიზაციის მეთოდების, რიცხვითი მეთოდების და მათემატიკური მოდელირების) საფუძვლების, დაპროგრამების საფუძვლების, საოფისე სისტემების ცოდნა, შეეძლებათ მათემატიკის სხვადასხვა დარგში წარმოქმნილი პრობლემების შესწავლა, ანალიზი და ექნებათ შესაბამისი დასკვნის გაკეთების უნარი.
კურსდამთავრებულები შეიძლება დასაქმდნენ მეცნიერების, ბიზნესის სფეროში, სხვადასხვა კერძო ორგანიზაციებსა და სახელმწიფო სტრუქტურებში, სადაც მოთხოვნადია ანალიტიკური აზროვნება და სხვადასხვა მათემატიკური მეთოდების გამოყენება.
კურსდამთავრებულებს შესაძლებლობა ექნებათ სწავლა გააგრძელონ განათლების შემდეგ საფეხურზე როგორც საქართველოში, ასევე მის ფარგლებს გარეთ. |
სწავლის შედეგების მიღწევის მეთოდები/აქტივობები: |
|
სწავლის შედეგი: | ცოდნა და გაცნობიერება კურსდამთავრებული:
უნარი კურსდამთავრებული:
პასუხისმგებლობა და ავტონომიურობა კურსდამთავრებული:
|
პროგრამის დამტკიცების თარიღი: | 01-11-2010 |
პროგრამის დამტკიცების ოქმის ნომერი: | 01-10 |
პროგრამის განახლების თარიღი: | |
პროგრამის განახლების ოქმის ნომერი: | 51/19 |
პროგრამის დეტალები: | პროგრამის ძირითადი საგნების სწავლის შედეგები შეესაბამება პროგრამის მიზნებსა და შედეგებს და ემსახურება ზოგადი დარგობრივი კომპეტენციების გამომუშავებას. ძირითადი კურსების შინაარსობრივი და ლოგიკური თანმიმდევრობა უზრუნველყოფს კონკრეტულ მოდულებში ჩაღრმავების შესაძლებლობას, რაც კურსდამთავრებულს გამოუმუშავებს კვალიფიკაციის შესაბამის და დასაქმების ბაზარზე ორიენტირებულ კომპეტენციებს. არჩევითი კურსები ემსახურება სტუდენტის ინტერესის მიხედვით ცოდნის გაღრმავებას სპეციალობის სხვადასხვა მიმართულებით. პროგრამა შედგენილია იმგვარად, რომ გათვალისწინებულია სტუდენტების დიფერენციაცია ენობრივი კომპეტენციების მიმართულებით. კერძოდ, სტუდენტი იწყებს ინგლისურ ენას იმ ეტაპიდან, რომელიც შეესაბამება მის ცოდნას, რაც დგინდება ერთიან ეროვნულ გამოცდებზე მიღებული შეფასების და შიდა გამოცდის საფუძველზე. ერთიან ეროვნულ გამოცდაზე დადგენილი მაქსიმალური ნედლი ქულის
|
სწავლების ორგანიზების თავისებურებები: | მათემატიკის ბაკალავრის აკადემიური ხარისხისმოსაპოვებლად სტუდენტმასაჭიროა დააგროვოს 240 კრედიტი, რაცგულისხმობს: · პროგრამის ძირითადსაგნებს 126 ECTS, · პროგრამის არჩევით საგნებს 36 ECTS; · საუნივერსიტეტო არჩევითი STEM ბლოკიდან 6 ECT; · საუნივერსიტეტო არჩევითი ჰუმანიტარულ-სოციალური ბლოკიდან 12 ECTS. დარჩენილი 60 ECTS სტუდენტს შეუძლიადააგროვოს: · პროგრამის არჩევითი საგნებით · დამატებითი სპეციალობის საგნებით. (დამატებითი სპეციალობა სტუდენტსარ ანიჭებსაკადემიურ ხარისხს, თუმცა ძირითადსპეციალობასთან კომბინაციაში, აღრმავებს სტუდენტისზოგად კომპეტენციებს და /ან აძლევს შესაძლებლობას, შეიძინოს გარკვეულისაბაზისო ცოდნა, რომელიც ძირითადსპეციალობასთან ერთადჩამოუყალიბებს მასდასაქმებისთვის ანგანათლების შემდგომსაფეხურზე სწავლისგაგრძელებისათვის საჭიროდარგობრივ კომპეტენციებს); · თავისუფალი კრედიტების საგნებით (ინგლისური ენის კომპეტენციის გაუმჯობესების მიზნით სტუდენტს შეუძლია გამოიყენოს თავისუფალი კრედიტები). |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
LAWB1155 | დებატები და კრიტიკული აზროვნება | 6 | 1,3,5 |
LAWB1177 | აზროვნება და მორალი | 6 | 1,3,5 |
LITR1212 | დიადი წიგნები | 6 | 1,3,5 |
BUSN4433 | ეკონომიკა, ბიზნესი, მენეჯმენტი | 6 | 1,3,5 |
HIST1222 | რუსული ოკუპაციის ისტორია საქართველოში | 6 | 1,3,5 |
POLI2260 | პოლიტიკური იდეოლოგიების საფუძვლები | 6 | 1,3,5 |
ANTH3130 | კულტურული ანთროპოლოგიის საფუძვლები | 6 | 1,3,5 |
HIST1118 | ცივილიზაციები და კაცობრიობის განვითარება | 6 | 1,3,5 |
LAWB1195 | მოქალაქეობა თანამედროვე მსოფლიოში | 6 | 1,3,5 |
კრედიტების ჯამი: | 18 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
STEM0012 | ადამიანის ბიოლოგია და ჯანმრთელობა | 6 | 1,2 |
STEM0013 | კიბერ ჰიგიენის საფუძვლები | 6 | 1,2 |
STEM0002 | გამომგონებლობის ტექნოლოგიები | 6 | 6 |
STEM0003 | მსოფლიოს უდიდესი აღმოჩენები | 6 | 6 |
STEM0004 | თამაშთა თეორია | 6 | 6 |
STEM0005 | თანამედროვე ტექნოლოგიები | 6 | 6 |
კრედიტების ჯამი: | 6 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
ENGL3213 | ინგლისური ენა VI (B2/2) | 6 | 1 |
INFO1111 | დაპროგრამების საფუძვლები (C++) | 6 | 1 |
MATH1112 | მათემატიკური ანალიზი I | 6 | 1 |
MATH1213 | ალგებრა | 6 | 1 |
INFO1112 | საოფისე სისტემები | 6 | 2 |
INFO3131 | ობიექტზე ორიენტირებული დაპროგრამება C++ | 6 | 2 |
MATH1114 | ანალიზური გეომეტრია | 6 | 2 |
MATH1212 | მათემატიკური ანალიზი II | 6 | 2 |
MATH 2114 | მათემატიკური ანალიზი III | 6 | 3 |
MATH2113 | დიფერენციალური განტოლებები I | 6 | 3 |
MATH4113 | ლოგიკა | 6 | 3 |
MATH2110 | ალბათობის თეორია და მათ.სტატისტიკა I | 6 | 4 |
MATH3111 | ოპტიმიზაციის მეთოდები | 6 | 4 |
MATH3113 | დიფერენციალური განტოლებები II | 6 | 4 |
MATH3121 | კომპლექსური ანალიზი | 6 | 4 |
MATH3110 | ალბათობის თეორია და მათ.სტატისტიკა II | 6 | 5 |
MATH3124 | ნამდვილი ცვლადის ფუნქციათა თეორია I | 6 | 5 |
MATH4112 | კერძოწარმოებულიანი დიფერენციალური განტოლებები I | 6 | 5 |
MATH3123 | რიცხვითი მეთოდები I | 6 | 6 |
MATH3126 | მათემატიკური მოდელირება I | 6 | 6 |
MATH4114 | თეორიული მექანიკა I | 6 | 6 |
კრედიტების ჯამი: | 126 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | |
MATH4118 | კრიპტოლოგიის საფუძვლები | 6 | |
MATH3120 | ექსტრემალური ამოცანების თეორია | 6 | |
MATH3122 | ინტეგრალური განტოლებები I | 6 | |
MATH3223 | რიცხვითი მეთოდები II | 6 | |
MATH3224 | მათემატიკური მოდელირება II | 6 | |
MATH3225 | ნამდვილი ცვლადის ფუნქციათა თეორია II | 6 | |
MATH4121 | კერძოწარმოებულიანი დიფერენციალური განტოლებები II | 6 | |
MATH2221 | ფუნქციონალური ანალიზი | 6 | |
MATH3115 | დიფერენციალური გეომეტრია I | 6 | |
MATH4115 | დრეკადობის თეორიის საფუძვლები | 6 | |
MATH4122 | ინტეგრალური განტოლებები II | 6 | |
MATH4124 | თეორიული მექანიკა II | 6 | |
INFO4333 | პროგრამირება MatLab გარემოში | 6 | |
MATH3118 | დისკრეტული სტრუქტურები | 6 | |
MATH3125 | დიფერენციალური გეომეტრია II | 6 | |
MATH4116 | ჰიდრომექანიკის საფუძვლები | 6 | |
MATH4117 | სინგულარული ინტეგრალური განტოლებები | 6 | |
MATH4211 | ფინანსური მათემატიკის ელემენტები | 6 | |
MATH4213 | სტაჟირება მათემატიკის მიმართულებით | 6 | |
MATH4240 | საბაკალავრო ნაშრომი მათემატიკაში | 12 | |
კრედიტების ჯამი: | 126 |
შედეგების საშუალო | შედეგების საშუალოს კოეფიციენტი (GPA) | საუნივერსიტეტო შეფასება | საქართველოში მოქმედი ზოგადი შეფასება | |
97-100 | 4,00 | A+ | A | ფრიადი |
94-96 | 3,75 | A | ||
91-93 | 3,50 | A- | ||
87-90 | 3,25 | B+ | ძალიან კარგი | |
84-86 | 3,00 | B | B | |
81-83 | 2,75 | B- | ||
77-80 | 2,50 | C+ | C | კარგი |
74-76 | 2,25 | C | ||
71-73 | 2,00 | C- | ||
67-70 | 1,75 | D+ | D | დამაკმაყოფილებელი |
64-66 | 1,50 | D | ||
61-63 | 1,25 | D- | ||
51-60 | 1,00 | E | E | საკმარისი |
უარყოფითი შეფასება | ||||
41-50 | FX | FX | ვერ ჩააბარა | |
<40 | F | F | ჩაიჭრა |