პროგრამა: | ფსიქოლოგია |
განათლების საფეხური: | ბაკალავრიატი |
ხელმძღვანელი: | ნანა ბურდული |
სწავლების ენა: | ქართული |
მისანიჭებელი კვალიფიკაცია: | ფსიქოლოგიის ბაკალავრი |
პროგრამის მოცულობა: | 240 |
პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა: | ააკადემიური უმაღლესი განათლების პირველ საფეხურზე (საბაკალავრო პროგრამებზე) სტუდენტთა ჩარიცხვა ხორციელდება ერთიანი ეროვნული გამოცდების შედეგების ან საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის №224/ნ (2011 წლის 29 დეკემბერი) ბრძანების შესაბამისად, ადმინისტრაციული რეგისტრაციის გავლისა და პრეზიდენტების ბრძანების საფუძველზე. |
პროგრამის მიზანი: | პროგრამის მიზანია მოამზადოს მაღალი კომპეტენციის მქონე ფსიქოლოგები რომელთა ცოდნაც დაფუძნებული იქნება ლებერალურ-ჰუმანურ ღირებულებებზე და აღჭურვილი იქნება პატიოსანი შრომით წარმატების მიღწევაზე. ფსიქოლოგიის საბაკალავრო პროგრამის მიზანია მოამზადოს ფართო პროფილის ფსიქოლოგები, რომლებსაც ექნებათ ცოდნა მეცნიერული ფსიქოლოგიის ძირითად სფეროების; ძირითად ფსიქიკურ პროცესების და მათთვის დამახასიათებელი კანონზომიერებების; ადამიანის ფსიქიკური განვითარების ეტაპების და მათი თავისებურებების, სოციალურ სინამდვილეში არსებული პიროვნებათშორისი და ჯგუფთაშორის ურთიერთობების კანონზომიერებების; პიროვნების არსის და მისი შემსწავლელი თეორიების, განწყობის ზოგადფსიქოლოგიური თეორიის მიხედვით ადამიანის ქცევის მიზენშეწონილობის შესახებ; და აგრეთვე, - შეეძლებათ პროფესიული ეთიკის ფარგლებში კვლევის წარმოების ზოგადი პრინციპების გამოყენების, კვლევის თავისებურებებისა და კონკრეტული მეთოდების შერჩევის, რეალური ემპირიული კვლევის დაგეგმვის, ჩატარებისა და მიღებული მონაცემების დამუშავებისა და გააანალიზების უნარი. პროგრამის კურსდამთავრებულებს შეეძლებათ დასაქმდნენ ფსიქოლოგ-ასისტენტისა და დამხმარე ფსიქოლოგის პოზიციაზე ისეთ სფეროებში, როგორიცაა ნებისმიერი სახელმწიფო და კერძო ორგანიზაციის (ბანკები, კორპორაციები, სამინისტროები, სააფთიაქო ქსელები, მაღაზიათა ქსელები) ადამიანური რესურსების მართვის სამსახურები, საბავშვო ბაღები და სკოლები, ტრენინგ-ცენტრები, კვლევითი ორგანიზაციები, სასწავლო დაწესებულებების ფსიქოლოგ-კონსულტანტთა სამსახურები, ბავშვთა და მოზრდილთა საკონსულტაციო და სარეაბილიტაციო ცენტრები და კლინიკები. |
სწავლის შედეგების მიღწევის მეთოდები/აქტივობები: |
|
სწავლის შედეგი: | ცოდნა და გაცნობიერება პროგრამის დასრულების შემდეგ კურსდამთავრებული:
უნარი პროგრამის დასრულების შემდეგ კურსდამთავრებული:
პასუხისმგებლობა და ავტონომიურობა პროგრამის დასრულების შემდეგ კურსდამთავრებული:
|
პროგრამის დამტკიცების თარიღი: | 08-30-2016 |
პროგრამის დამტკიცების ოქმის ნომერი: | 27-16 |
პროგრამის განახლების თარიღი: | |
პროგრამის განახლების ოქმის ნომერი: | 01-21 |
პროგრამის დეტალები: | ჰუმანიტარულ-სოციალური და STEM ბლოკების, პროგრამის ძირითადი კომპონენტების გარდა სტუდენტს აქვს შესაძლებლობა 96 კრედიტი დააგროვოს დამატებითი სპეციალობით, პროგრამის არჩევითი კომპონენტებით ან თავისუფალი კრედიტებით. პროგრამა შედგენილია იმგვარად, რომ გათვალისწინებულია სტუდენტების დიფერენციაცია ენობრივი კომპეტენციების მიმართულებით. კერძოდ, სტუდენტი იწყებს ინგლისურ ენას იმ ეტაპიდან, რომელიც შეესაბამება მის ცოდნას, რაც დგინდება ერთიან ეროვნულ გამოცდებზე მიღებული შეფასების და შიდა გამოცდის საფუძველზე. ერთიან ეროვნულ გამოცდაზე დადგენილი მაქსიმალური ნედლი ქულის
|
სწავლების ორგანიზების თავისებურებები: | ბაკალავრის აკადემიური ხარისხის მოსაპოვებლად სტუდენტმა საჭიროა შეასრულოს 240 კრედიტი, რომელიც გულისხმობს 144 ECTS პროგრამის ძირითადი საგნებიდან; 6 ECTS ჰუმანიტარულ-სოციალური ბლოკიდან და 6 ECTS STEM ბლოკიდან; 18 ECTS თავისუფალი კრედიტით; 66 ECTS პროგრამის ასარჩევი საგნებიდან (რომელიც თემატურად სტრუქტურირებულია), აღნიშნული ცვლილება არ ვრცელდება 2021 წლამდე ჩარიცხული სტუდენტებისთვის. პროგრამის სწავლების ენა არის ქართული, ცალკეული ინგლისურენოვანი კომპონენტებით. შესაბამისად, ყველა კომპონენტი ისწავლება ძირითადად ქართულ ენაზე, გარდა იმ კურსებისა, სადაც გამოიყენება ინგლისურენოვანი ლიტერატურა. |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
ANTH3130 | კულტურული ანთროპოლოგიის საფუძვლები | 6 | 1 |
BUSN4433 | ეკონომიკა, ბიზნესი, მენეჯმენტი | 6 | 1 |
HIST1118 | ცივილიზაციები და კაცობრიობის განვითარება | 6 | 1 |
HIST1222 | რუსული ოკუპაციის ისტორია საქართველოში | 6 | 1 |
LAWB1155 | დებატები და კრიტიკული აზროვნება | 6 | 1 |
LAWB1177 | აზროვნება და მორალი | 6 | 1 |
LAWB1195 | მოქალაქეობა თანამედროვე მსოფლიოში | 6 | 1 |
LITR1212 | დიადი წიგნები | 6 | 1 |
POLI2260 | პოლიტიკური იდეოლოგიების საფუძვლები | 6 | 1 |
კრედიტების ჯამი: | 6 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
MATH1414 | ანალიტიკური და რაოდენობრივი აზროვნება | 6 | 1 |
STEM0002 | გამომგონებლობის ტექნოლოგიები | 6 | 1 |
STEM0003 | მსოფლიოს უდიდესი აღმოჩენები | 6 | 1 |
STEM0004 | თამაშთა თეორია | 6 | 1 |
STEM0005 | თანამედროვე ტექნოლოგიები | 6 | 1 |
STEM0007 | მათემატიკა და ცივილიზაციები | 6 | 1 |
STEM0010 | ლოგიკა | 6 | 1 |
STEM0011 | კომპიუტერული აზროვნება | 6 | 1 |
STEM0012 | ადამიანის ბიოლოგია და ჯანმრთელობა | 6 | 1,2 |
STEM0013 | კიბერ ჰიგიენის საფუძვლები | 6 | 1,2 |
კრედიტების ჯამი: | 6 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
ENGL3213 | ინგლისური ენა VI (B2/2) | 6 | 1 |
PSYC1221 | ფსიქოლოგიის საფუძვლები I | 6 | 1 |
PSYC1240 | ქცევის ბიოლოგიური საფუძვლები | 6 | 1 |
PSYC1223 | ფსიქოლოგიის საფუძვლები II | 6 | 2 |
PSYC1241 | ფსიქოლოგიის ისტორია | 6 | 2 |
PSYC1331 | განვითარების ფსიქოლოგია | 6 | 2 |
PSYC1335 | ფსიქოლოგიის კვლევის მეთოდები 1 | 6 | 2 |
PSYC1315 | სოციალური ფსიქოლოგია I | 6 | 3 |
PSYC1320 | კოგნიტური ფსიქოლოგია I | 6 | 3 |
PSYC1350 | ფსიქოლოგიის კვლევის მეთოდები 2 | 6 | 3 |
PSYC1430 | პიროვნების ფსიქოლოგია I | 6 | 3 |
PSYC1313 | სოციალური ფსიქოლოგია II | 6 | 4 |
PSYC1323 | კოგნიტური ფსიქოლოგია II | 6 | 4 |
PSYC3167 | ექსპერიმენტული ფსიქოლოგია | 6 | 4 |
PSYC3260 | პიროვნების ფსიქოლოგია II | 6 | 4 |
PSYC1270 | მონაცემთა დამუშავება I | 6 | 5 |
PSYC2210 | განწყობის ფსიქოლოგია I | 6 | 5 |
PSYC4415 | შრომისა და ორგანიზაციული ფსიქოლოგია | 6 | 5 |
PSYC1231 | კლინიკური ფსიქოლოგია | 6 | 6 |
PSYC2190 | მონაცემთა დამუშავება II | 6 | 6 |
PSYC7710 | განწყობის ფსიქოლოგია II | 6 | 6 |
PSYC1426 | საბაკალავრო ნაშრომი ფსიქოლოგიაში | 18 | 8 |
კრედიტების ჯამი: | 144 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | |
PSYC1341 | კონფლიქტის ფსიქოლოგია | 6 | |
PSYC1520 | ტრავმაზე ფოკუსირებული მუშაობა ბავშვებში | 6 | |
PSYC4416 | ლიდერობის ფსიქოლოგია | 6 | |
PSYC1311 | პრაქტიკა კლინიკურ ფსიქოლოგიაში | 6 | |
PSYC1314 | პრაქტიკა ფსიქოლოგიის კვლევაში | 6 | |
PSYC1415 | სკოლამდელი ასაკის ბავშვის ფსიქოლოგიური თავისებურებები | 6 | |
PSYC1421 | ფსიქოსომატური მედიცინა | 6 | |
PSYC1428 | სოციალური უნარების ტრენინგი | 6 | |
PSYC1432 | ინტერპერსონალური კომუნიკაცია | 6 | |
PSYC1435 | გავლენის ფსიქოლოგია | 6 | |
PSYC1436 | ბავშვთა მიმართ ძალადობის საკითხები | 6 | |
PSYC1515 | რეკლამის ფსიქოლოგია | 6 | |
PSYC1516 | XX საუკუნის ფსიქოლოგიის ძირითადი მიმდინარეობები | 6 | |
PSYC1525 | ქცევის დარღვევები | 6 | |
PSYC1530 | ფსიქოთერაპიის საფუძვლები | 6 | |
PSYC3115 | განათლების ფსიქოლოგიის საფუძვლები | 6 | |
PSYC3131 | პათოფსიქოლოგია | 6 | |
PSYC4190 | ფსიქოდიაგნოსტიკის საფუძვლები | 6 | |
PSYC4270 | რელიგიის ფსიქოლოგია | 6 | |
MGMT3121 | ორგანიზაციული ქცევის საფუძვლები | 6 | |
PHIL2130 | ფილოსოფიური აზრის ისტორია | 6 | |
PSYC1260 | ბავშვის ფსიქიკური განვითარების დარღვევები | 6 | |
PSYC1316 | პრაქტიკა შრომისა და ორგანიზაციის ფსიქოლოგიაში | 6 | |
PSYC1317 | პრაქტიკა განათლების და განვითარების ფსიქოლოგიაში | 6 | |
PSYC1345 | იურიდიული ფსიქოლოგია | 6 | |
PSYC1351 | კონფლიქტები და მოლაპარაკებები | 6 | |
PSYC1355 | მართვის ფსიქოლოგია | 6 | |
PSYC1414 | პროფესიული ინგლისური ფსიქოლოგებისთვის | 6 | |
PSYC1425 | სასკოლო ასაკის ბავშვის ფსიქოლოგიური თავისებურებები | 6 | |
PSYC1518 | პრობლემებზე ორიენტირებული სწავლება ფსიქოლოგიაში | 6 | |
PSYC3295 | ფსიქოლოგიური კონსულტაცია | 6 | |
PSYC4231 | ნეიროფსიქოლოგია | 6 | |
SOCL3110 | სოციოლოგიის საფუძვლები | 6 | |
კრედიტების ჯამი: | 198 |
შედეგების საშუალო | შედეგების საშუალოს კოეფიციენტი (GPA) | საუნივერსიტეტო შეფასება | საქართველოში მოქმედი ზოგადი შეფასება | |
97-100 | 4,00 | A+ | A | ფრიადი |
94-96 | 3,75 | A | ||
91-93 | 3,50 | A- | ||
87-90 | 3,25 | B+ | ძალიან კარგი | |
84-86 | 3,00 | B | B | |
81-83 | 2,75 | B- | ||
77-80 | 2,50 | C+ | C | კარგი |
74-76 | 2,25 | C | ||
71-73 | 2,00 | C- | ||
67-70 | 1,75 | D+ | D | დამაკმაყოფილებელი |
64-66 | 1,50 | D | ||
61-63 | 1,25 | D- | ||
51-60 | 1,00 | E | E | საკმარისი |
უარყოფითი შეფასება | ||||
41-50 | FX | FX | ვერ ჩააბარა | |
<40 | F | F | ჩაიჭრა |