პროგრამა: | წმინდა და გამოყენებითი მათემატიკა |
განათლების საფეხური: | მაგისტრატურა |
ხელმძღვანელი: | გიორგი ტეფნაძე |
სწავლების ენა: | ქართული |
მისანიჭებელი კვალიფიკაცია: | მათემატიკის მაგისტრი |
პროგრამის მოცულობა: | 120 |
პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა: | აკადემიური უმაღლესი განათლების მეორე საფეხურზე (სამაგისტრო პროგრამებზე) სტუდენტთა ჩარიცხვა ხორციელდება საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგების საფუძველზე ან საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის №224/ნ (2011 წლის 29 დეკემბერი) ბრძანების შესაბამისად, ინგლისურ ენაში (წერითი) და სპეციალობაში (ზეპირი) გამოცდის წარმატებით გავლის, ადმინისტრაციული რეგისტრაციის და პრეზიდენტების ბრძანების საფუძველზე. |
პროგრამის მიზანი: | პროგრამის მიზანია: · კურსდამთავრებულებმა შეძლონ სხვადასხვა მიდგომებზე დაფუძნებული მათემატიკური მეთოდების და მოდელების შესწავლა და ანალიზი და მათი გამოყენება სხვადასხვა დარგის თეორიული და პრაქტიკული პრობლემების გადაწყვეტაში. · კონკურენტუნარიანი, მაღალკვალიფიციური სპეციალისტების მომზადება, რომლებსაც შეიძლევათ დასაქმდნენ ბიზნესის სფეროში, მარკეტინგულ, კერძო ორგანიზაციებსა და სახელმწიფო სტრუქტურებში, სადაც მოთხოვნადია ანალიტიკური აზროვნება და სხვადასხვა მათემატიკური მეთოდების გამოყენება. · გამოუშვას კონტიგენტი, რომელსაც მყარი საფუძველი ექნება სადოქტორო საფეხურზე სწავლის გასაგრძელებლად. |
სწავლის შედეგების მიღწევის მეთოდები/აქტივობები: | · წიგნზე მუშაობის მეთოდი · კრიტიკული ანალიზი · პრაქტიკული მუშაობა · ახსნა-განმარტებითი მეთოდი · ლექცია-სემინარი · ინტერაქტიული ლექციები · შესაბამისი მასალის მოძიება ელექტრონულ ფორმატში ან ბიბლიოთეკაში. · დისკუსიები/დებატები · წერითი მუშაობის მეთოდი · ვერბალური, ანუ ზეპირსიტყვიერი მეთოდი · პრეზენტაციების წარდგენა · დემონსტირების მეთოდი · ლიტერატურის მიმოხილვა · გუნდური მუშაობა · სიახლეთა გარჩევა · პრობლემის გადაჭრაზე ორიენტირებული სავარჯიშოები · შემთხვევის შესწავლა და ანალიზი · ინდუქცია, დედუქცია, ანალიზი და სინთეზი პრობლემაზე დაფუძვნებული სწავლება |
სწავლის შედეგი: | პროგრამის დასრულების შემდეგ კურსდამთავრებული:
|
პროგრამის დამტკიცების თარიღი: | 01-01-1900 |
პროგრამის დამტკიცების ოქმის ნომერი: | |
პროგრამის განახლების თარიღი: | |
პროგრამის განახლების ოქმის ნომერი: | |
პროგრამის დეტალები: | პროგრამაზე ჩარიცხვის შემთხვევაში სამი სემესტრის განმავლობაში სტუდენტი ირჩევს სავალდებულო და არჩევით საგნებს, რომლებიც 6 კრედიტიანია და გულისხმობს კვირაში ორ ან სამ საათიან შეხვედრას, საგნების სპეციფიკიდან გამომდინარე. მეოთხე სემესტრში სტუდენტი ასრულებს სამაგისტრო ნაშრომს არჩეული სპეციალობის მიმართულებით, რომელიც 30 კრედიტიანია. კურსი ძირითადად შედგება ლექცია და სემინარისაგან. |
სწავლების ორგანიზების თავისებურებები: | პროგრამის 120 კრედიტი შედგება: მათემატიკის სპეციალობის ძირითადი საგნები 78 ECTS, სპეციალობის არჩევით საგნები 42 ECTS. პროგრამის ძირითად ნაწილში სტუდენტი ვალდებულია შეასრულოს სამაგისტრო ნაშრომი (30 ECTS). პროგრამის პირველ სემესტრში სტუდენტს შეეძლება ერთი არჩევითი საგნის, მეორე სემესტრში ორი არჩევითი საგნის, ხოლო მესამე სემესტრში სამი არჩევითი საგნის გავლა, რაც სტუდენტს კონკრეტული მიმართულებით სურვილის შესაბამისად მეტად განვითარების შესაძლებლობას მისცემს პირველივე სემესტრიდან. |
კოდი | საგანი | კრედიტი | |
MATH1102 | შესავალი მანქანურ სწავლებაში | 6 | |
კრედიტების ჯამი: | 6 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
MATH5001 | აბსტრაქტული ალგებრა | 6 | 1 |
MATH5006 | პროგრამული პაკეტები მათემატიკაში (MATLAB) | 6 | 1 |
MATH5030 | ნამდვილი ცვლადის ფუნქციათა თეორია | 6 | 1 |
MATH5002 | ოპერატორების თეორია და ოპერატორთა ალგებრები | 6 | 1 |
MATH5007 | მათემატიკური სტატისტიკა | 6 | 2 |
MATH5003 | კერძოწარმოებულიანი დიფერენციალური განტოლებები | 6 | 2 |
MATH5032 | კომპლექსური ცვლადის ფუნქციათა თეორია | 6 | 2 |
MATH5004 | ზოგადი და ალგებრული ტოპოლოგია | 6 | 3 |
MATH5005 | რიცხვითი მეთოდები | 6 | 3 |
MATH5400 | სამაგისტრო ნაშრომი | 30 | 4 |
კრედიტების ჯამი: | 84 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | |
INFO7855 | R (სტატისტიკური გამოთვლები) | 6 | |
MATH5009 | მათემატიკის რჩეული თავები | 6 | |
MATH5010 | ჰარმონიული ანალიზი | 6 | |
INFO5112 | დაპროგრამების ინსტრუმენტები მონაცემთა ბაზებისათვის | 6 | |
INFO6270 | ხელოვნურ ინტელექტზე დაფუძნებული მანქანური სწავლების ალგორითმიზაცია | 6 | |
MATH5016 | ლის ჯგუფები და ლის ალგებრები | 6 | |
MATH5017 | მარტინგალები და მათი გამოყენება მათემატიკურ ანალიზში | 6 | |
MATH5018 | ინტეგრალური განტოლებები | 6 | |
MATH5019 | ზომისა და ინტეგრალის ზოგადი თეორიის საფუძვლები | 6 | |
INFO7854 | Python | 6 | |
INFO6271 | მონაცემთა ბაზების სისტემები | 6 | |
INFO5120 | ArcGIS სისტემები | 6 | |
MATH5020 | არაწრფივი კერძოწარმოებულიანი დიფერენციალური განტოლებები | 6 | |
MATH5020 | არაწრფივი კერძოწარმოებულიანი დიფერენციალური განტოლებები | 6 | |
MATH5021 | ფურიეს ანალიზი | 6 | |
MATH5022 | ვეივლეტ ანალიზის საფუძვლები | 6 | |
MATH5031 | ფინანსური მათემატიკა | 6 | |
MATH5029 | ალგორითმები და ანალიზი | 6 | |
MATH5026 | მათემატიკური გამოყენებები ანალიზურ მექანიკაში | 6 | |
MATH5027 | კრიპტოგრაფია | 6 | |
MATH5024 | ჰომოლოგიური ალგებრა | 6 | |
MATH5028 | რისკის შეფასების მეთოდები ინოვაციური ფინანსური ინსტრუმენტებისათვის | 6 | |
INFO6340 | სისტემების სტრუქტურული ანალიზი | 6 | |
INFO6263 | დიდ მონაცემთა სისტემები | 6 | |
კრედიტების ჯამი: | 144 |
შედეგების საშუალო | შედეგების საშუალოს კოეფიციენტი (GPA) | საუნივერსიტეტო შეფასება | საქართველოში მოქმედი ზოგადი შეფასება | |
97-100 | 4,00 | A+ | A | ფრიადი |
94-96 | 3,75 | A | ||
91-93 | 3,50 | A- | ||
87-90 | 3,25 | B+ | ძალიან კარგი | |
84-86 | 3,00 | B | B | |
81-83 | 2,75 | B- | ||
77-80 | 2,50 | C+ | C | კარგი |
74-76 | 2,25 | C | ||
71-73 | 2,00 | C- | ||
67-70 | 1,75 | D+ | D | დამაკმაყოფილებელი |
64-66 | 1,50 | D | ||
61-63 | 1,25 | D- | ||
51-60 | 1,00 | E | E | საკმარისი |
უარყოფითი შეფასება | ||||
41-50 | FX | FX | ვერ ჩააბარა | |
<40 | F | F | ჩაიჭრა |