პროგრამა: | ფარმაცია |
განათლების საფეხური: | ბაკალავრიატი |
ხელმძღვანელი: | ელზა ნიკოლეიშვილი |
სწავლების ენა: | ინგლისური |
მისანიჭებელი კვალიფიკაცია: | ფარმაციის ბაკალავრი |
პროგრამის მოცულობა: | 240 |
პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა: | ინგლისური ენის (B2 დონე) და სხვა საკანონმდებლო მოთხოვნები. კერძოდ, საქართველოს მოქალაქეებმა წარმატებით უნდა ჩააბარონ ერთიანი ეროვნული გამოცდები, ხოლო ა) უცხო ქვეყნის მოქალაქეებისათვის და მოქალაქეობის არმქონე პირებისათვის, რომლებმაც უცხო ქვეყანაში მიიღეს სრული ზოგადი ან მისი ეკვივალენტური განათლება, ბ) საქართველოს მოქალაქეებისათვის, რომლებმაც უცხო ქვეყანაში მიიღეს სრული ზოგადი ან მისი ეკვივალენტური განათლება და სრული ზოგადი განათლების ბოლო 2 წელი ისწავლეს უცხო ქვეყანაში, გ) პირებისათვის, რომლებიც სწავლობენ/სწავლობდნენ და მიღებული აქვთ კრედიტები უცხო ქვეყანაში ამ ქვეყნის კანონმდებლობის შესაბამის აღიარებულ უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებაში შეძლებენ პროგრამაში ჩარიცხვას ერთიანი ეროვნული გამოცდების ჩაბარების გარეშე ( № 224 / ნ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო 29 დეკემბერი, 2011) ბრძანების თანახმად. იმ შემთქვევაში, თუ აბიტურიენტს არ აქვს ინგლისური ენის სერთიფიკატი FCE (First Certificate in English) ინგლისური ენის კომპეტენცია დგინდება საუნივერსიტეტო გამოცდით, მინიმალური ბარიერი -60%. |
პროგრამის მიზანი: | პროგრამის მიზანია კვალიფიციური, პროფესიული ზრდისა და შემდგომ ეტაპზე სწავლის უნარის მქონე ფარმაცევტი ბაკალავრის მომზადება, რომელსაც ექნება ფარმაკოლოგიის, პაციენტზე ორიენტირებული რაციონალური ფარმაკოთერაპიის, ფარმაცევტული დახმარებისა და ზრუნვის, ფარმაციის მიმართულებით კლინიკური კვლევების შედეგების გამოყენების, სამკურნალო საშუალებების დამზადების, ფარმაცევტული ანალიზის საბაზისო ცოდნა; ეთიკურ ღირებულებებზე დაყრდნობით ფარმაცევტული ინფორმაციის დამუშავებისა და გაცემის, ექიმი-ფარმაცევტი-პაციენტი მოდელის იმპლემენტაციის, პროფესიულ წრეებთან, საზოგადოებასთან კომუნიკაციის, ფარმაცევტული დაწესებულებების სტრუქტურული ერთეულების შესაბამის დონეზე მართვის უნარები. |
სწავლის შედეგების მიღწევის მეთოდები/აქტივობები: |
|
სწავლის შედეგი: | ცოდნა და გაცნობიერება
უნარი
პასუხისმგებლობა და ავტონომიურობა
|
პროგრამის დამტკიცების თარიღი: | 06-27-2014 |
პროგრამის დამტკიცების ოქმის ნომერი: | 27-14 |
პროგრამის განახლების თარიღი: | |
პროგრამის განახლების ოქმის ნომერი: | 36-1/16 |
პროგრამის დეტალები: | |
სწავლების ორგანიზების თავისებურებები: | „ფარმაციის ინგლისურენოვანი“ საბაკალავრო პროგრამა მოიცავს 240 ECTS კრედიტს და შედგება ძირითადი საგნების 222ECTS და არჩევითი საგნების 18 ECTS კრედიტისაგან (რომელთა არჩევაც ხდება 57 ECTS არჩევითი კრედიტისაგან). ძირითადი საგნებიდან ინგლისურენოვანი სტუდენტებისთვის სავალდებულო საგნებია 12 ECTS კრედიტი (KART1141 ქართული ენა, როგორც უცხო ენა I (6 ECTS) და KART1142 ქართული ენა, როგორც უცხო ენა II (6 ECTS)); ქართულენოვანი სტუდენტებისთვის ძირითადი საგანი 12 ECTS კრედიტი (ENGL3218 ინგლისური ენა მედიკოსებისთვის (C 1/1) (6 ECTS) და ENGL3219 ინგლისური ენა მედიკოსებისთვის (C 1/2) (6 ECTS) სავალდებულო საგანი. სტუდენტები საგნებს გადიან სემესტრულად, კურაციული სისტემით ტარდება ინტენსიური პრაქტიკული სწავლებები ფარმაცევტულ საწამოებსა (საწარმოო პრაქტიკა) და დაწესებულებებში (სააფთიაქო ქსელი, სამედიცინო კლინიკები), აგრეთვე პრაქტიკული მეცადინეობები ტარდება საუნივერსიტეტო სიმულაციურ აფთიაქში. ლაბორატორიული მეცადინეობები კი შესაბამის პროფილურ ლაბორატორიებში. |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
DENT1220 | ჰისტოლოგია და ემბრიოლოგია | 6 | 1 |
ENGL3218 | ინგლისური ენა მედიკოსებისთვის (C1/1) | 6 | 1 |
KART1141 | ქართული, როგორც უცხოური ენა I | 6 | 1 |
LING0011 | სამედიცინო ქართული, როგორც უცხოური ენა I | 6 | 1 |
MATH1119E | მათემატიკისა და სტატისტიკის საფუძვლები | 6 | 1 |
NRSI1122E | ადამიანის ანატომია-ფიზიოლოგია I | 9 | 1 |
PHAR1110 | ფარმაციის ისტორია | 3 | 1 |
DENT1210 | სამედიცინო ფიზიკა და ბიოფიზიკა | 6 | 2 |
ENGL3219 | ინგლისური ენა მედიკოსებისთვის (C1/2) | 6 | 2 |
KART1241 | ქართული, როგორც უცხოური ენა II | 6 | 2 |
LING0013 | სამედიცინო ქართული, როგორც უცხოური ენა II | 6 | 2 |
NRSI1221E | ადამიანის ანატომია-ფიზიოლოგია 2 | 9 | 2 |
PHAR1210 | ზოგადი და არაორგანული ქიმია | 6 | 2 |
DENT1230 | ბიოქიმია | 6 | 3 |
DENT2120 | პათოლოგიური ანატომია და პათოლოგიური ფიზიოლოგია | 6 | 3 |
DENT2130 | მოლეკულური ბიოლოგია და გენეტიკა | 6 | 3 |
NRSI2140E | მიკრობიოლოგია | 6 | 3 |
PHAR2110 | ორგანული ქიმია | 6 | 3 |
BUSN1210E | ეკონომიკისა და ბიზნესის საფუძვლები | 6 | 4 |
PHAR2211 | ფარმაკოკინეტიკა | 6 | 4 |
PHAR2220 | ფარმაკოლოგია I | 6 | 4 |
PHAR2230 | ანალიზური ქიმია | 6 | 4 |
PSYC1275E | სოციალური ფსიქოლოგია | 6 | 4 |
DENT3220 | ზოგადი მედიცინა და დიაგნოსტიკა | 6 | 5 |
PHAR3110 | ფარმაცევტული ქიმია | 6 | 5 |
PHAR3130 | ფარმაკოგნოზია | 6 | 5 |
PHAR3140 | ფარმაკოლოგია II | 6 | 5 |
HELM232210E | ჯანდაცვის მენეჯმენტის საფუძვლები | 6 | 6 |
PHAR3210 | ფარმაკოთერაპია I | 6 | 6 |
PHAR3220 | ფარმაცევტული ტექნოლოგია | 6 | 6 |
PHAR3230 | ჰომეოპათიის საფუძვლები | 3 | 6 |
PHAR3240 | ტოქსიკოლოგია | 6 | 6 |
PHAR4110 | ფარმაკოთერაპია II | 6 | 7 |
PHAR4120 | კლინიკური ფარმაცია | 6 | 7 |
PHAR4131 | ფარმაცევტული საქმიანობის ორგანიზაცია და პოლიტიკა; ჰიგიენისა და პრევენციული მედიცინის საფუძვლები | 6 | 7 |
PHAR4141 | ფარმაცევტული ზრუნვა; პირველადი და გადაუდებელი სამედიცინო დახმარება | 6 | 7 |
PHAR4150 | ბიოეთიკა ფარმაციაში | 3 | 7 |
PHAR4210 | პრაქტიკა I - ფარმაცევტული ზრუნვა და დახმარება | 6 | 8 |
PHAR4220 | პრაქტიკა II - კლინიკური ფარმაცია | 6 | 8 |
PHAR4230 | პრაქტიკა III - ფარმაცევტული ტექნოლოგია | 6 | 8 |
PHAR4240 | პრაქტიკა IV - ფარმაცევტული ანალიზი | 6 | 8 |
PHAR4260 | სწავლა და სწავლება ფარმაციაში | 3 | 8 |
კრედიტების ჯამი: | 246 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | |
INFO1133E | საოფისე კომპიუტერული პროგრამები | 6 | |
KART1220E | აკადემიური წერა | 6 | |
HELM4150E | SPSS: მონაცემთა ფორმირება და ანალიზი ჯანდაცვაში | 3 | |
LATN2219 | ლათინური ენა (მედიკოსებისთვის) | 6 | |
PHAR3151 | ფარმაცევტული ინფორმაცია და პროფესიული კომუნიკაცია | 6 | |
PHAR3160 | ფიტოთერაპია | 3 | |
NRSI4140E | ბიოეთიკა და სამედიცინო სამართალი | 3 | |
PHAR3251 | ნუტრიციოლოგიის საფუძვლები | 6 | |
DENT4280 | ბიოსტატისტიკა და ეპიდემიოლოგია სტომატოლოგებისათვის | 6 | |
HIST1120E | შესავალი მსოფლიოს ისტორიაში | 6 | |
HIST1230E | შესავალი საქართველოს ისტორიაში | 6 | |
კრედიტების ჯამი: | 57 |
შედეგების საშუალო | შედეგების საშუალოს კოეფიციენტი (GPA) | საუნივერსიტეტო შეფასება | საქართველოში მოქმედი ზოგადი შეფასება | |
97-100 | 4,00 | A+ | A | ფრიადი |
94-96 | 3,75 | A | ||
91-93 | 3,50 | A- | ||
87-90 | 3,25 | B+ | ძალიან კარგი | |
84-86 | 3,00 | B | B | |
81-83 | 2,75 | B- | ||
77-80 | 2,50 | C+ | C | კარგი |
74-76 | 2,25 | C | ||
71-73 | 2,00 | C- | ||
67-70 | 1,75 | D+ | D | დამაკმაყოფილებელი |
64-66 | 1,50 | D | ||
61-63 | 1,25 | D- | ||
51-60 | 1,00 | E | E | საკმარისი |
უარყოფითი შეფასება | ||||
41-50 | FX | FX | ვერ ჩააბარა | |
<40 | F | F | ჩაიჭრა |