პროგრამა: | ინგლისური ფილოლოგია |
განათლების საფეხური: | ბაკალავრიატი |
ხელმძღვანელი: | მაია ჩხეიძე |
სწავლების ენა: | ინგლისური |
მისანიჭებელი კვალიფიკაცია: | ჰუმანიტარული მეცნიერებების ბაკალავრი ინგლისურ ფილოლოგიაში |
პროგრამის მოცულობა: | 240 |
პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა: | პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა (საქართველოს მოქალაქეებისათვის): აკადემიური უმაღლესი განათლების პირველ საფეხურზე (საბაკალავრო პროგრამებზე) სტუდენტთა ჩარიცხვა ხორციელდება ერთიანი ეროვნული გამოცდების შედეგების ან საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის №224/ნ (2011 წლის 29 დეკემბერი) ბრძანების შესაბამისად, ადმინისტრაციული რეგისტრაციის გავლისა და უნივერსიტეტის პრეზიდენტების ბრძანების საფუძველზე. პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა (უცხო ქვეყნის მოქალაქეებისათვის): უცხოელმა აბიტურიენტებმა, რომლებმაც მიიღეს სრული ზოგადი საშუალო განათლება საზღვარგარეთ ან მისი ექვივალენტი, ან/და ზოგადი საშუალო განათლების ბოლო ორი წლის განმავლობაში ისწავლეს საზღვარგარეთ, ან სტუდენტები, რომლებიც უცხო ქვეყანაში ცხოვრობდნენ ბოლო ორი ან მეტი წლის განმავლობაში და სწავლობენ საზღვარგარეთ მასპინძელი ქვეყნის კანონმდებლობით აღიარებულ უმაღლეს საგანმანათლებლო ინსტიტუტებში შეძლებენ პროგრამაში ჩარიცხვას ერთიანი ეროვნული გამოცდების ჩაბარების გარეშე № 224 / ნ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო (29 დეკემბერი, 2011) ბრძანების თანახმად. იმ შემთქვევაში თუ აბიტურიენტს არ აქვს ინგლისური ენის სერთიფიკატი FCE (First Certificate in English), TOEFL IBT – მინიმალური ქულა 72, IELTS – მინიმალური ქულა 6, ინგლისური ენის კომპეტენცია დგინდება საუნივერსიტეტო გამოცდით (მინიმალური ბარიერი 60%). |
პროგრამის მიზანი: | ითვალისწინებს რა ფილოლოგიის სფეროს კომპლექსურობას, პროგრამის მიზნია კურსდამთავრებულს: 1. მისცეს ლინგვისტიკისა და ლიტერატურათმცოდენობის კონცეპტუალურ აპარატის, მეთოდოლოგიური და თეორიული საფუძვლების თავისებურებების, ინგლისური ენის სტრუქტურის, ინგლისური ენის ისტორიული განზომილებებისა და ბრიტანული კულტურის მახასიათებლების, ენას, აზროვნებას, საზოგადოებას, კულტურასა და ლიტერატურას შორის არსებულ მიმართებათა სპეციფიკის, ლინგვისტიკისა და ლიტერატურათმცოდენობის კონცეფციებისა და თეორიების, ლიტერატურული ჟანრების განვითარების თავისებურებების ცოდნა; პროგრამის მიზანი შესაბამისობაშია საქართველოს უნივერსიტეტის მისიასთან, რომელიც შემდეგნაირად ჟღერს: “ცოდნის წარმოება და პიროვნების განათლება, რაშიც ვგულისხმობთ ადამიანში ლიბერალურ-ჰუმანური ღირებულებების გაღვივებას, და მის აღჭურვას კეთილსინდისიერი შრომით წარმატების მისაღწევად საჭირო ცოდნითა და უნარებით”. მისია მიღწევადია და აკადემიური პატიოსნების სტანდარტებისა და შრომაზე დაფუძნებული პროფესიული საქმიანობითა თუ მეცნიერული მიღწევებით განაპირობებს საზოგადოების ჯანსაღ, ჰუმანურ და დემოკრატიულ განვითარებას სახელმწიფოსა და ზოგადად, კაცობრიობის საკეთილდღეოდ.მიზნის მიღწევას ემსახურება საბაკალავრო სწავლების დონისათვის შესაბამისი კვლევითი და პრაქტიკული უნარების ფორმირება, რაც უზრუნველყოფილია პროგრამის თეორიული და პრაქტიკული კურსების სინთეზით. |
სწავლის შედეგების მიღწევის მეთოდები/აქტივობები: |
|
სწავლის შედეგი: | ცოდნა და გაცნობიერება კურსდამთავრებული
აღწერს:
უნარი კურსდამთავრებული:
პასუხისმგებლობა და ავტონომიურობა კურსდამთავრებული:
|
პროგრამის დამტკიცების თარიღი: | 06-27-2014 |
პროგრამის დამტკიცების ოქმის ნომერი: | 27-14 |
პროგრამის განახლების თარიღი: | |
პროგრამის განახლების ოქმის ნომერი: | 25/16 |
პროგრამის დეტალები: | |
სწავლების ორგანიზების თავისებურებები: | საქართველოს უნივერსიტეტის ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა სკოლის ფილოლოგიის ინგლისურენოვანი პროგრამით ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ბაკალავრის (ინგლისურ ფილოლოგიაში) აკადემიური ხარისხის მისანიჭებლად საჭირო 240 ECTS კრედიტი ნაწილდება შემდეგნაირად:
|
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
ENGL1243E | ინგლისური ენა (ლექსიკა, გრამატიკა) I | 9 | 1 |
HIST1117E | შესავალი მსოფლიო ისტორიაში | 6 | 1 |
LING1323E | ენათმეცნიერების შესავალი | 9 | 1 |
ORPC1141E | ზეპირმეტყველება I | 3 | 1 |
ACWR1210E | აკადემიური წერა ფილოლოგებისთვის I | 6 | 2 |
ENGL1244E | ინგლისური ენა (ლექსიკა, გრამატიკა) II | 9 | 2 |
LANG2215E | ენა, კულტურა და ლიტერატურა | 9 | 2 |
ORPC1142E | ზეპირმეტყველება II | 3 | 2 |
ACWR2110E | აკადემიური წერა ფილოლოგებისთვის II | 6 | 3 |
EDUC2112E | განათლების ისტორია და ფილოსოფია | 6 | 3 |
LANS3215E | ენა და საზოგადოება | 6 | 3 |
THGP2120E | თეორიული გრამატიკა და ფონეტიკა | 6 | 3 |
WLIT2110E | მსოფლიო ლიტერატურა I | 6 | 3 |
ENGN3221E | საგაზეთო სტატიების ანალიზი | 6 | 4 |
ENST2210E | სტილისტიკა | 6 | 4 |
PSYC1275E | სოციალური ფსიქოლოგია | 6 | 4 |
WLIT2210E | მსოფლიო ლიტერატურა II | 6 | 4 |
EDUC3113E | სწავლების მეთოდიკა | 6 | 5 |
ELIT3110E | ლიტერატურათმცოდნეობა და ლიტერატურის თეორია | 6 | 5 |
ENGL3112E | ლექსიკოლოგია | 6 | 5 |
WLIT3110E | მსოფლიო ლიტერატურა III | 6 | 5 |
EDUC3142E | ინგლისური ენის სწავლების მეთოდიკა | 6 | 6 |
EDUC3145E | ინკლუზიური განათლების საფუძვლები | 6 | 6 |
ELIT3210E | ინგლისურენოვანი ლიტერატურა I | 6 | 6 |
EDUC4120E | ხარისხის მართვა სკოლაში | 6 | 7 |
ELIT4110E | ინგლისურენოვანი ლიტერატურა II | 6 | 7 |
ENGB4321E | ინგლისური ენა და ბრიტანელები | 6 | 7 |
PEDP4210E | პედაგოგიური პრაქტიკა | 6 | 8 |
კრედიტების ჯამი: | 174 |
12 ECTS - სავალდებულო ასარჩევი საგნები (2 სავალდებულო ასარჩევი საგანი – თითო 6 ECTS = 12 ECTS ან საბაკალავრო ნაშრომი - 12 ECTS).
| |||
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
ANLT3214E | მხატვრული ტექსტის ანალიზი | 6 | 8 |
ENGL4212E | საბაკალავრო ნაშრომი ინგლისურ ფილოლოგიაში | 12 | 8 |
GLED4221E | განათლების გლობალიზაცია | 6 | 8 |
LING4324E | ასოციაციური ექსპერიმენტი ლინგვისტიკაში | 6 | 8 |
კრედიტების ჯამი: | 30 |
წარმოდგენილი საგნების ბლოკიდან სავალდებულოა 42 კრედიტის აღება, საიდანაც სტუდენტმა 24 კრედიტი უნდა აიღოს ერთ კონკრეტულ უცხო ენაში, დანარჩენი 18 კრედიტი კი აირჩიოს შემოთავაზებული საგნების ნუსხიდან. | |||
კოდი | საგანი | კრედიტი | |
LITR2231E | იტალიური რენესანსი | 6 | |
INFO1133E | საოფისე კომპიუტერული პროგრამები | 6 | |
INTC3179E | ინტერკულტურული ბიზნეს კომუნიკაცია | 6 | |
ENGP2342E | პროფესიული კომუნიკაცია I | 9 | |
EDPS2210E | განათლების ფსიქოლოგია | 6 | |
ENGP2343E | პროფესიული კომუნიკაცია II | 9 | |
FRAN1147E | ფრანგული ენა I (A1) | 6 | |
GERM1147E | გერმანული ენა I (A1) | 6 | |
ITAL1147E | იტალიური ენა I (A1) | 6 | |
ENGL4247E | ზეპირი ბიზნესკომუნიკაცია | 6 | |
ENGL4249E | წერითი ბიზნესკომუნიკაცია | 6 | |
FRAN1247E | ფრანგული ენა II (A2) | 6 | |
GERM1247E | გერმანული ენა II (A2) | 6 | |
ITAL1247E | იტალიური ენა II (A2) | 6 | |
AMCN3232E | ამერიკული კინოს ანალიზი | 3 | |
EDUC4130E | კლასის მართვა | 6 | |
FRAN2147E | ფრანგული ენა III (B1/1) | 6 | |
GERM2147E | გერმანული ენა III (B1/1) | 6 | |
ITAL2147E | იტალიური ენა III (B1/1) | 6 | |
LITH3412E | ერი და ეროვნული ლიტერატურის განვითარების ისტორია | 3 | |
ENGL1513E | ინგლისური ენა აკადემიური გამოცდისთვის (TOEFL) | 6 | |
ENGL1514E | ინგლისური ენა აკადემიური გამოცდისთვის (IELTS) | 6 | |
FRAN2247E | ფრანგული ენა IV (B1/2) | 6 | |
GERM2247E | გერმანული ენა IV (B1/2) | 6 | |
ITAL2247E | იტალიური ენა IV (B1/2) | 6 | |
LITS2123E | სიმბოლოები და სტილისტური მექანიზმები მხატვრულ ტესტში | 3 | |
PSYC4111E | ასაკობრივი ფსიქოლოგია | 6 | |
კრედიტების ჯამი: | 159 |
თავისუფალი კრედიტების ფარგლებში სავალდებულოა 12 კრედიტის აღება. სტუდენტს 12 კრედიტის აღება შეუძლია როგორც აღნიშნული ჩამონათვალიდან ასევე სხვა ინგლისურენოვანი პროგრამებიდან. | |||
კოდი | საგანი | კრედიტი | |
COMM4120E | საზოგადოებასთან ურთიერთობის შესავალი | 6 | |
KART1141 | ქართული, როგორც უცხოური ენა I | 6 | |
LING0015 | ქართული, როგორც უცხოური ენა I (ზოგადი) | 6 | |
KART1241 | ქართული, როგორც უცხოური ენა II | 6 | |
LING0017 | ქართული, როგორც უცხოური ენა II (ზოგადი) | 6 | |
PHIL2130E | ფილოსოფიური აზრის ისტორია | 6 | |
POLI1220E | პოლიტიკის შესავალი | 6 | |
HIST1230E | შესავალი საქართველოს ისტორიაში | 6 | |
კრედიტების ჯამი: | 48 |
შედეგების საშუალო | შედეგების საშუალოს კოეფიციენტი (GPA) | საუნივერსიტეტო შეფასება | საქართველოში მოქმედი ზოგადი შეფასება | |
97-100 | 4,00 | A+ | A | ფრიადი |
94-96 | 3,75 | A | ||
91-93 | 3,50 | A- | ||
87-90 | 3,25 | B+ | ძალიან კარგი | |
84-86 | 3,00 | B | B | |
81-83 | 2,75 | B- | ||
77-80 | 2,50 | C+ | C | კარგი |
74-76 | 2,25 | C | ||
71-73 | 2,00 | C- | ||
67-70 | 1,75 | D+ | D | დამაკმაყოფილებელი |
64-66 | 1,50 | D | ||
61-63 | 1,25 | D- | ||
51-60 | 1,00 | E | E | საკმარისი |
უარყოფითი შეფასება | ||||
41-50 | FX | FX | ვერ ჩააბარა | |
<40 | F | F | ჩაიჭრა |