პროგრამა: | საექთნო საქმე |
განათლების საფეხური: | ბაკალავრიატი |
ხელმძღვანელი: | მაია გოგაშვილი |
სწავლების ენა: | ინგლისური |
მისანიჭებელი კვალიფიკაცია: | საექთნო საქმის ბაკალავრი |
პროგრამის მოცულობა: | 240 |
პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა: | საქართველოს/უცხო ქვეყნის მოქალაქეებისათვის, რომელთაც გააჩნიათ საქართველოს სრული ზოგადი განათლების დამადასტურებელი დოკუმენტი: 1) ერთიანი ეროვნული გამოცდები; 2) ინგლისური ენა B2 დონე; საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის №224/ნ ბრძანებით განსაზღვრული კატეგორიის აბიტურიენტებისათვის (იხ. ინფორმაცია http://www.mes.gov.ge/content.php?id=1131&lang=geo ): 1) საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის №224 ბრძანებით გათვალისწინებული პროცედურების დაკმაყოფილება და შესაბამისი დოკუმენტების წარდგენა. 2) ინგლისური ენა B2 დონე. 3) გასაუბრება/გამოცდა ბიოლოგია-ქიმია-ფიზიკის საბაზო საკითხებში; ინგლისური ენის (B2) ცოდნა შესაძლოა დადასტურდეს TOEFL, IELTS, FCE და CERTUS სერთიფიკატების წარმოდგენით. იმ შემთხვევაში თუ აპლიკანტს არ აქვს ზემოაღნიშნული სერტიფიკატი, ინგლისური ენის კომპეტენცია დგინდება საუნივერსიტეტო გამოცდით. |
პროგრამის მიზანი: | პროგრამის მიზანია ხელი შეუწყოს ჯანდაცვის სისტემის ეფექტურ ფუნქციონირებას კვალიფიციური და მაღალი კომპეტენციის მქონე ექთნების მომზადებით. ინტეგრირებული თეორიული და პრაქტიკული სწავლების შეთავაზებით პროგრამა კურსდამთავრებულებს აძლევს საექთნო საქმის თეორიისა და მეთოდოლოგიის საბაზისო ცოდნას და გამოუმუშავებს საექთნო პროცესის დაგეგმვისა და წარმართვის კლინიკურ უნარ-ჩვევებს, ცვალებად საჭიროებებთან ადაპტირების, მთელი ცხოვრების მანძილზე სწავლისა და უწყვეტი პროფესიული განვითარების უნარს, რის შედეგადაც ექთანს შეეძლება დამოუკიდებელი პროფესიული საქმიანობა. დასახული მიზნის მიღწევა ხელს შეუწყობს ქვეყნის ჯანმრთელობის დაცვის სისტემაში არსებული რეფორმების განხორციელებას. კურსდამთავრებულებს შეეძლებათ დასაქმდნენ სამედიცინო დაწესებულებებსა და საზოგადოებრივი ჯანდაცვის ორგანიზაციებში, ასევე შეეძლებათ სწავლა გააგრძელონ საექთნო სპეციალიზაციის, მაგისტრის და მომავალში დოქტორის ხარისხის მოსაპოვებლად. |
სწავლის შედეგების მიღწევის მეთოდები/აქტივობები: | •ლექცია-სემინარები •წიგნზე მუშაობის მეთოდი •ახსნა-განმარტებითი მეთოდი •დემონსტირების მეთოდი •ვიდეო-აუდიო სასწავლო მასალის გამოყენება •ინტერაქტიულ მეცადინეობები •სიტუაციური ამოცანები •როლური თამაში •პრაქტიკული მუშაობა • ლაბორატორიული მეცადინეობა •გუნდური მუშაობა •იმიტირებული შესრულება •პრობლემების დასმა და მათი გადაჭრა •კრიტიკული ანალიზი •დისკუსია დებატები •ჯგუფური დავალებები •პროექტები •პრობლემის გადაჭრაზე ორიენტირებული სავარჯიშოები •შემთხვევის შესწავლა და ანალიზი (case study) •ლიტერატურის მიმოხილვა •საკუთარი სამუშაოს კრიტიკული შეფასება •შესაბამისი მასალის მოძიება ელექტრონულ ფორმატში ან ბიბლიოთეკაში •წერითი მუშაობის მეთოდი •პრეზენტაციების წარდგენა •ვერბალური, ანუ ზეპირსიტყვიერი მეთოდი •გონებრივი იერიში •დისკუსიები •ვიზუალური ლექციები •ინტერაქტიული ლექცია-სემინარები •ლიტერატურის მიმოხილვა •პრეზენტაციების წარდგენა |
სწავლის შედეგი: | ცოდნა და გაცნობიერება
უნარი
პასუხისმგებლობა და ავტონომიურობა
|
პროგრამის დამტკიცების თარიღი: | 03-12-2012 |
პროგრამის დამტკიცების ოქმის ნომერი: | 05-12 |
პროგრამის განახლების თარიღი: | |
პროგრამის განახლების ოქმის ნომერი: | 36-14 |
პროგრამის დეტალები: | პროგრამა მოიცავს თეორიულ და ლაბორატორიულ სწავლებებს, კლინიკური პრაქტიკას (90 ECTS). კლინიკური პრაქტიკები ტარდება სხვადასხვა პროფილის სამედიცინო ბაზებზე. ლაბორატორიულ და პრაქტიკულ ჯგუფებში სტუდენტთა რაოდენობა არ აღემატება 15-ს. კლინიკური პრაქტიკები ტარდება მენტორული სისტემის გამოყენებით. პროფესიური უნარების შეფასებისას გამოიყენება სტრუქტურირებული შეფასების სისტემა სიმულაციურ და კლინიკურ გარემოში.
|
სწავლების ორგანიზების თავისებურებები: | საბაკალავრო პროგრამა მოიცავს 240 კრედიტს, რომელიც შედგება ძირითადი საგნების - 228 ECTS, საიდანაც უცხოენოვანი სტუდენტებისათვის სავალდებულო უცხო ენა არის ქართული ენა, ხოლო ქართულენოვანი სტუდენტებისათვის სავალდებულო უცხო ენა არის ინგლისური ენა და არჩევითი საგნების-12 ECTS, რომელსაც სტუდენტი ირჩევს შეთავაზებული 24 ECTS -დან. |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
NRSI2111E | თერაპია-ქირურგია ექთნებისთვის 1 | 6 | 3 |
NRSI2240E | ქირურგია ექთნებისთვის | 6 | 4 |
MATH1119E | მათემატიკისა და სტატისტიკის საფუძვლები | 6 | 1 |
NRSI1121E | შესავალი საექთნო საქმეში | 6 | 1 |
NRSI1122E | ადამიანის ანატომია-ფიზიოლოგია I | 9 | 1 |
NRSI1210E | ბიოქიმია | 6 | 1 |
NRSI1221E | ადამიანის ანატომია-ფიზიოლოგია 2 | 9 | 2 |
NRSI1230E | საექთნო საქმის საფუძვლები | 6 | 2 |
NRSI2140E | მიკრობიოლოგია | 6 | 2 |
NRSI2121E | პათოლოგიური ფიზიოლოგია | 6 | 3 |
NRSI2130E | ჯანმრთელობის საექთნო შეფასება და ჯანმრთელობის ხელშეწყობა | 6 | 3 |
NRSI2150E | კლინიკური პრაქტიკა I - თერაპიული პაციენტის საექთნო შეფასება და მოვლა | 9 | 3 |
NRSI2220E | ფარმაკოლოგია | 6 | 3 |
NRSI2211E | სოციალური ფსიქოლოგია ექთნებისთვის | 6 | 4 |
NRSI2230E | კლინიკური პრაქტიკა II - თერაპია, ქირურგია | 9 | 4 |
NRSI3110E | დედათა და ჩვილის მოვლა (მეან–გინეკოლოგია, ნეონატოლოგია) | 6 | 5 |
NRSI3120E | პედიატრია ექთნებისთვის | 6 | 5 |
NRSI3130E | სწავლება პრაქტიკაში | 3 | 5 |
NRSI3140E | გერიათრია ექთნებისთვის | 3 | 5 |
NRSI3150E | კლინიკური პრაქტიკა III - სამეანო, პედიატრიული და გერიათრიული პროფილი | 12 | 5 |
NRSI3210E | კრიტიკულ მდგომარეობაში მყოფი პაციენტის საექთნო მოვლა | 3 | 6 |
NRSI3220E | ფსიქიატრია ექთნებისთვის | 3 | 6 |
NRSI3230E | ჯანმრთელობისა და ავადმყოფობის სოციოლოგია | 3 | 6 |
NRSI3240E | კლინიკური პრაქტიკა IV - კრიტიკულ მედიცინასა და ფსიქიატრიაში | 15 | 6 |
NRSI4110E | ნუტრიციოლოგია ექთნებისთვის | 3 | 7 |
NRSI4120E | საზოგადოებრივი ჯანმრთელობა და პირველადი ჯანდაცვა | 3 | 7 |
NRSI4140E | ბიოეთიკა და სამედიცინო სამართალი | 3 | 7 |
NRSI4150E | კლინიკური პრაქტიკა V - ავადმყოფის მოვლა ონკოლოგიასა და პირველად ჯანდაცვაში | 18 | 7 |
NRSI4170E | ლიდერობა საექთნო საქმეში | 3 | 7 |
NRSI4210E | კვლევა ექთნებისთვის | 3 | 8 |
NRSI4220E | კლინიკური პრაქტიკა VI - კონსოლიდაცია | 27 | 8 |
კრედიტების ჯამი: | 216 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | |
KART1220E | აკადემიური წერა | 6 | |
HIST1230E | შესავალი საქართველოს ისტორიაში | 6 | |
BUSN1210E | ეკონომიკისა და ბიზნესის საფუძვლები | 6 | |
NRSI4130E | ჯანდაცვის მენეჯმენტის საფუძვლები ექთნებისთვის | 3 | |
NRSI4180E | ეპიდემიოლოგია ექთნებისთვის | 3 | |
კრედიტების ჯამი: | 24 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | |
ENGL1110E | ზოგადი ინგლისური I | 6 | |
ENGL1120E | ზოგადი ინგლისური II | 6 | |
KART1141 | ქართული, როგორც უცხოური ენა I | 6 | |
KART1241 | ქართული, როგორც უცხოური ენა II | 6 | |
LING0011 | სამედიცინო ქართული, როგორც უცხოური ენა I | 6 | |
LING0013 | სამედიცინო ქართული, როგორც უცხოური ენა II | 6 | |
კრედიტების ჯამი: | 36 |
შედეგების საშუალო | შედეგების საშუალოს კოეფიციენტი (GPA) | საუნივერსიტეტო შეფასება | საქართველოში მოქმედი ზოგადი შეფასება | |
97-100 | 4,00 | A+ | A | ფრიადი |
94-96 | 3,75 | A | ||
91-93 | 3,50 | A- | ||
87-90 | 3,25 | B+ | ძალიან კარგი | |
84-86 | 3,00 | B | B | |
81-83 | 2,75 | B- | ||
77-80 | 2,50 | C+ | C | კარგი |
74-76 | 2,25 | C | ||
71-73 | 2,00 | C- | ||
67-70 | 1,75 | D+ | D | დამაკმაყოფილებელი |
64-66 | 1,50 | D | ||
61-63 | 1,25 | D- | ||
51-60 | 1,00 | E | E | საკმარისი |
უარყოფითი შეფასება | ||||
41-50 | FX | FX | ვერ ჩააბარა | |
<40 | F | F | ჩაიჭრა |