eng

საქართველოს უნივერსიტეტი
პროგრამა: ბიზნესის ადმინისტრირება
განათლების საფეხური: მაგისტრატურა
ხელმძღვანელი: მაია ამაშუკელი
ეკა გეგეშიძე
ნათია გოლიაძე
სწავლების ენა: ქართული, ნაწილობრივ ინგლისური კომპონენტებით
მისანიჭებელი კვალიფიკაცია: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
პროგრამის მოცულობა: 120
პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა:

აკადემიური უმაღლესი განათლების მეორე საფეხურზე (სამაგისტრო პროგრამებზე) სტუდენტთა ჩარიცხვა ხორციელდება საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგების საფუძველზე ან საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის №224/ნ (2011 წლის 29 დეკემბერი) ბრძანების შესაბამისად, ინგლისურ ენაში (წერითი) გამოცდის წარმატებით გავლის, ზეპირი გასაუბრების, ადმინისტრაციული რეგისტრაციის და პრეზიდენტების ბრძანების საფუძველზე.

ინგლისურის დონის დასადასტურებლად სტუდენტს უღიარდება საერთაშორისო სერტიფიკატები:

  • TOEFL IBT – მინიმალური ქულა 80.
  • IELTS – მინიმალური ქულა 6.5.
  • PTE General – მინიმალური დონე B2.
  • FCE – მინიმალური დონე B.
  • CPE – საკმაირისია ჩაბარება.
  • CAE – საკმარისია ჩაბარება.

სტუდენტებს ასევე უღიარდებათ საქართველოს უნივერსიტეტში გავლილი ინგლისურის B2/2 დონე.

სტუდენტებს, რომლებსაც არ გააჩნიათ ინგლისური ენის კომპეტენციის დამადასტურებელი სერტიფიკატი, საქართველოს უნივერსიტეტი ჩაუტარებს B2 დონის შესაბამის ტესტს, სადაც კომპეტენციის დადასტურებად ჩაითვლება ტესტის 70% -ის გადალახვა.

პროგრამის მიზანი:

ბიზნესის ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამის მიზანია სტუდენტს მისცეს თანამედროვე, ღრმა და სისტემური ცოდნა ბიზნესის მართვის სხვადასხვა ფუნქციონალურ მიმართულებებში. ბიზნესის ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამა ორიენტირებულია მაღალკვალიფიციური, კონკურენტუნარიანი, პროფესიონალი სპეციალისტების მომზადებაზე, რაც გამოიხატება კურსდამთავრებულის მენეჯერული უნარების განვითარებაში, ასევე მისი ცოდნისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების გაუმჯობესებაში იმისთვის, რომ კურსდამთავრებულმა იმუშაოს საშუალო და მაღალი რგოლის მენეჯერად, როგორც ადგილობრივ, ისე საერთაშორისო კომპანიებში.

სწავლის შედეგების მიღწევის მეთოდები/აქტივობები:
  • ლექცია-სემინარები
  • ახსნა-განმარტებითი მეთოდი
  • დემონსტრირების მეთოდი
  • ინტერაქტიული ლექციები
  • დისკუსია/დებატები
  • გუნდური მუშაობა
  • შემთხვევის შესწავლა და ანალიზი
  • პრობლემაზე დაფუძნებული სწავლება
  • ქმედებაზე ორიენტირებული სწავლება
  • პროექტებზე დაფუძნებული სწავლება
  • ლიტერატურის მიმოხილვა
სწავლის შედეგი:
უნარი
კურსდამთავრებულს ექნება:
    • ექნება ღრმა და სისტემური ცოდნა ბიზნესის მართვის სხვადასხვა ფუნქციონალურ მიმართულებებში, როგორიცაა: ფინანსები, მარკეტინგი, მენეჯმენტი, აღრიცხვა
    • შეეძლება თანამედროვე ბიზნეს სტრატეგიების აგება, მუდმივად ცვალებადი გარემოს ანალიზის განხორციელება, ორგანიზაციული პროცესების მართვის სტრატეგიის დაგეგმვა და ორგანიზაციისა თუ ფუნქციონალური სფეროს წინაშე მდგარი პრობლემების იდენტიფიცირება და დიაგნოსტირება;
    • შეეძლება თანამედროვე ეკონომიკური თეორიებისა და მოდელების გამოყენებით ბაზრის ფუნქციონირების ანალიზი და აღნიშნულის საფუძველზე მენეჯერული გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღება მოგების მაქსიმიზაციის, ფასების განსაზღვრის, დანახარჯების გაანალიზების კუთხით სხვადასხვა ბაზრებზე
    • ექნება ღრმა ცოდნა პროექტის დაგეგმვისა და განხორციელების პროცესის ადმინისტრირებაში და შეეძლება პროექტის გეგმის აწყობა, პროექტის გრაფიკის შემუშავება, შეეძლება შეაფასოს პროექტის მიზნების გავლენა გრაფიკის დადგენის პროცესზე, შეეძლება პროექტის ბიუჯეტის შემუშავება და პროექტის შესრულების ანგარიშის დახასიათება
    • ეცოდინება საბუღალტრო კონცეფციები, დაშვებები და პრინციპები ფინანსური უწყისების მომზადებისთვის და ხარჯთაღრიცხვის საკითხები კომპანიის მომგებიანობის გაანალიზებისთვის. ასევე შეეძლება დანახარჯთაღრიცხვის საკითხების გამოყენება გადაწყვეტილების მისაღებად, ფინანსური უწყისების აგება, კომპანიის ფინანსური მდგომარეობის შეფასება და ამ პროცესში ბუღალტრულ-ეთიკური პრინციპების გამოყენება
    • ეცოდინება ძირითადი მარკეტინგული კონცეფციები, შეძლებს დაახასიათოს სტრატეგიული დაგეგმვის თავისებურებანი და მარკეტინგული გეგმის კომპონენტები, შეარჩიოს მიზნობრივი ბაზარი, ასევე, განსაზღვროს ფირმის პოზიციონირების საერთო სტრატეგია, დაახასიათოს კომპანიის საკომუნიკაციო საშუალებები
    • შეეძლება შეაფასოს კომპანიის მარკეტინგული სტრატეგია, მარკეტინგული პროგრამები (მომხმარებელთა დემოგრაფიული /ფსიქოგრაფიული პროფილის დადგენა, კონკურენტების მარკეტინგული საქმიანობის ანალიზი (SWOT ანალიზი), საერთო პოზიციონირების სტრატეგიის შესწავლა)
    • შეეძლება კონკრეტული კომპანიის პროდუქტის კატეგორიის, ან ბრენდის მაგალითზე ბაზრის მოთხოვნის შესწავლის შედეგების შესახებ მცირე ანგარიშის მომზადება და წარდგენა
    • შეეძლება ბიზნეს წერილების, ანგარიშების, საპრეზენტაციო ფაილების დამოუკიდებლად შედგენა, ისევე, როგორც მოცულობითი ბიზნეს ანგარიშებისა და წინადადებების მომზადება და პრეზენტაცია
    • შეეძლება ბიზნესის ადმინისტრირების სფეროში ფაქტის, მოვლენის, პროცესის ნათლად აღწერა, პრობლემის გამოკვეთა, ინფორმაციის მოძიება, პირველად და მეორად წყაროებთან მუშაობა, კვლევების დამოუკიდებლად დაგეგმვა და განხორციელება, მოპოვებული ინფორმაციის დასამუშავებლად სტატისტიკურ-რაოდენობრივი მეთოდების და კვლევის თვისობრივი მეთოდების გამოყენება, პრობლემის მრავალმხრივად გაანალიზება და გადაჭრის გზასთან/გზებთან დაკავშირებით რეკომენდაციებისა თუ დასკვნების წარმოდგენა წერილობით და ზეპირად, აკადემიური სტანდარტების და ეთიკის ნორმების გათვალისწინებით
    • შეეძლება საკუთარი პროფესიული ინტერესების დამოუკიდებლად გამოკვეთა, სწავლის პროცესის თავისებურებების გაცნობიერება, რაც საშუალებას მისცემს სტრატეგიულად დაგეგომოს საკუთარი სწავლის პროცესი სწავლების შემდგომ საფეხურზე.
    • გათავისებული ექნება მენეჯერული საქმიანობის პროცესში წარმოშობილი ეთიკური საკითხები
  • პროგრამის დამტკიცების თარიღი: 11-23-2004
    პროგრამის დამტკიცების ოქმის ნომერი: 2
    პროგრამის განახლების თარიღი: 08-14-2019
    პროგრამის განახლების ოქმის ნომერი: 52-19
    პროგრამის დეტალები:
    სწავლების ორგანიზების თავისებურებები:

    ბიზნესის ადმინისტრირებაში მაგისტრის აკადემიური ხარისხის მოსაპოვებლად სტუდენტმა საჭიროა დააგროვოს 120 (ECTS) კრედიტი. ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრის დიპლომის მისაღებად სტუდენტმა უნდა გაიაროს ბიზნესის ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამის ძირითადი საგნები (78 ECTS), მათ შორის სამაგისტრო კვლევითი ნაშრომი ბიზნესის მართვაში (30 ECTS) დასავალდებულო ასარჩევი ბლოკიდან საკუთარი კომპეტენციების ფარგლებში უნდა გაიაროს სულ მცირე ერთი საგანი (6 ECTS). დანარჩენი კრედიტები (42 ECTS) უნდა შეივსოს პროგრამის ასარჩევი საგნებიდან.

    პროგრამის ძირითადი

    კოდი საგანი კრედიტი სემესტრი
    ACCT5110ფინანსური აღრიცხვა6 1
    ECON5110მენეჯერული ეკონომიკა6 1
    MGMT6130პროექტის მენეჯმენტი6 1
    MKTG5110მარკეტინგის მენეჯმენტი6 1
    ACCT5210მმართველობითი აღრიცხვა6 2
    BUSN5210ბიზნეს-კომუნიკაციები6 2
    MGMT5230სტრატეგიული მენეჯმენტი6 2
    BUSN6200სამაგისტრო ნაშრომი ბიზნესის მართვაში30 4

    კრედიტების ჯამი:

    72

    პროგრამის ასარჩევი

    კოდი საგანი კრედიტი
    BUSN6120ბიზნეს ეთიკა6
    FINA5210დაზღვევა და რისკის მენეჯმენტი6
    FINA6239ბანკის მენეჯმენტი6
    MGMT4550ლიდერობა6
    MGMT6110ორგანიზაციული ქცევა6
    BLCH5230ბიზნეს-პროცესები6
    COMM5111საზოგადოებასთან ურთიერთობა6
    COMM6155ონლაინ კომუნიკაციები6
    INFO5277გადაწყვეტილებათა მოდელირება MS Excel-ში6
    LAWB6190ეკონომიკური საქმიანობა და გადასახადებით დაბეგვრა6
    LAWC5131კომერციული მედიაცია მაგისტრებისთვის6
    MGMT6120საერთაშორისო ბიზნესი6
    MKTG5161მარკეტინგული კომუნიკაციები6
    MKTG5210მომხმარებელთა ქცევა6
    MKTG6130ბრენდის მენეჯმენტი6
    PHMA5210ჯანდაცვის მენეჯმენტი6
    ADVM5215რეკლამა6
    BLCH5140ინოვაციური ბიზნეს-მოდელები6
    BUSN5110ბიზნესის სტრუქტურირება და გადაწყვეტილების მიღება6
    BUSN5668მეწარმეობა6
    BUSN6015სტრატეგიული დაგეგმვა6
    COMM5140მედია დაგეგმარება და გაყიდვები6
    ECON6270საერთაშორისო ეკონომიკური პოლიტიკა6
    FINA5250ფინანსების მენეჯმენტი6
    FINA6159საერთაშორისო ფინანსები6
    FINA6160ინვესტმენტი6
    LAWB6313საქართველოს გადასახადების სისტემა6
    MGMT5110ოპერაციათა მენეჯმენტი6
    MGMT5210ადამიანური რესურსების მართვა6
    MKTG6110მარკეტინგული კვლევა6
    MKTG6155ელექტრონული კომერცია და ონლაინ მარკეტინგი6
    MKTG6515გაყიდვების მენეჯმენტი6

    კრედიტების ჯამი:

    192

    სავალდებულო ასარჩევი

    სტუდენტმა საკუთარი კომპეტენციების ფარგლებში აღნიშნული ბლოკიდან უნდა გაიაროს სულ მცირე ერთი საგანი. შესაძლებელია ბლოკის ყველა საგნის გავლაც.

    კოდი საგანი კრედიტი
    BUSN6550კვლევის მეთოდები6
    KART5110აკადემიური წერა და კვლევა6
    STAT5111ბიზნეს სტატისტიკა6

    კრედიტების ჯამი:

    18









    პრერეკვიზიტების მატრიცა


    შედეგების საშუალო შედეგების საშუალოს კოეფიციენტი (GPA) საუნივერსიტეტო შეფასება   საქართველოში მოქმედი ზოგადი შეფასება
    97-100 4,00 A+ A ფრიადი
    94-96 3,75 A
    91-93 3,50 A-
    87-90 3,25 B+   ძალიან კარგი
    84-86 3,00 B B
    81-83 2,75 B-  
    77-80 2,50 C+   C კარგი
    74-76 2,25 C
    71-73 2,00 C-
    67-70 1,75 D+   D დამაკმაყოფილებელი
    64-66 1,50 D
    61-63 1,25 D-
    51-60 1,00 E E საკმარისი
    უარყოფითი შეფასება
    41-50   FX FX ვერ ჩააბარა
    <40   F F ჩაიჭრა



    ყველა უფლება დაცულია.Copyright © 2019 საქართველოს უნივერსიტეტი