პროგრამა: | განათლების ადმინისტრირება (ქართ.) |
განათლების საფეხური: | მაგისტრატურა |
ხელმძღვანელი: | შალვა დუნდუა რევაზ ტაბატაძე |
სწავლების ენა: | ქართული |
მისანიჭებელი კვალიფიკაცია: | განათლების ადმინისტრირების მაგისტრი |
პროგრამის მოცულობა: | 120 |
პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა: | პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა (საქართველოს მოქალაქეებისათვის): აკადემიური უმაღლესი განათლების მეორე საფეხურზე (სამაგისტრო პროგრამებზე) სტუდენტთა ჩარიცხვა ხორციელდება ერთიანი სამაგისტრო გამოცდების შედეგების საფუძველზე ან საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის №224/ნ (2011 წლის 29 დეკემბერი) ბრძანების შესაბამისად, ადმინისტრაციული რეგისტრაციისა და უნივერსიტეტის პრეზიდენტების ბრძანების საფუძველზე. პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა (უცხო ქვეყნის მოქალაქეებისათვის): უცხოელმა კანდიდატმა, რომლებმაც მიიღო სრული საბაკალავრო განათლება საზღვარგარეთ ან მისი ექვივალენტი, ან/და ბოლო ორი წლის განმავლობაში ისწავლა საზღვარგარეთ, ან სტუდენტები, რომლებიც უცხო ქვეყანაში ცხოვრობდნენ ბოლო ორი ან მეტი წლის განმავლობაში და სწავლობენ საზღვარგარეთ მასპინძელი ქვეყნის კანონმდებლობით აღიარებულ უმაღლეს საგანმანათლებლო ინსტიტუტებში, შეძლებენ პროგრამაში ჩარიცხვას საერთო სამაგისტრო გამოცდების ჩაბარების გარეშე №224 / ნ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო (29 დეკემბერი, 2011) ბრძანების თანახმად. პროგრამაზე ჩარიცხვის მსურველმა აპლიკანტებმა უნდა გაიარონ გასაუბრება სპეციალობაში. გასაუბრების თემატიკა ხელმისაწვდომია საქართველოს უნივერსიტეტის ოფიციალურ ვებ-გვერდზე - ug.edu.ge. ინგლისური ენის სავალდებულო კომპეტენცია განისაზღვრება B2 დონით. ინგლისური ენის დონის დასადასტურებლად სტუდენტს უღიარდება საერთაშორისო სერტიფიკატები: TOEFL IBT – მინიმალური ქულა 72 - 80; IELTS – მინიმალური ქულა 5.5.; PTE General – მინიმალური დონე B2; FCE – მინიმალური დონე B. სტუდენტებს, რომლებსაც არ გააჩნიათ ინგლისური ენის კომპეტენციის დამადასტურებელი სერტიფიკატი, საქართველოს უნივერსიტეტი ჩაუტარებს B2 დონის შესაბამის ტესტირებას, სადაც კომპეტენციის დადასტურებად ჩაითვლება ტესტის 70% -ის გადალახვა. |
პროგრამის მიზანი: | პროგრამის მიზანია თანამედროვე საგანმანათლებლო სტანდარტებისა და მოთხოვნების შესაბამისად მოამზადოს განათლების ადმინისტრირების სფეროს მაღალკვალიფიციური სპეციალისტი და მისცეს მას საგანმანათლებლო სისტემის მართვის, პოლიტიკის, ლიდერობის, დაფინანსების, პედაგოგიური პრაქტიკისა და გამოწვევების შესახებ თანამედროვე ცოდნა და პროფესიული უნარები დინამიურ და კომპლექსურ საგანმანათლებლო სივრცეში ეფექტური ფუნქციონირებისათვის. გარდა ამისა, პროგრამის ერთ-ერთი მთავარი ამოცანაა ძირითადი სასაწავლო კურსებისა და სპეციალობის მოდულის ფარგლებში შეძენილი თეორიული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარების ფორმირება. კერძოდ, საგანმანათლებლო დაწესებულებების მართვის პროცესისათვის აუცილებელი საკითხების ანალიზი და კვლევა რელევანტური გადაწყვეტილებების მიღებისა და განხორციელების მიზნით. პროგრამა ამზადებს მომავალ ლიდერს, რომელსაც შეეძლება მუშაობა მენეჯერულ პოზიციაზე ზოგად და უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში, სამთავრობო და არასამთავრობო ორგანიზაციებში, საკონსულტაციო და ტრენინგ ცენტრებში, როგორც ეროვნულ ისე საერთაშორისო დონეზე. |
სწავლის შედეგების მიღწევის მეთოდები/აქტივობები: |
|
სწავლის შედეგი: | ცოდნა და გაცნობიერება პროგრამის დასრულების შემდეგ კურსდამთავრებული:
უნარი პროგრამის დასრულების შემდეგ კურსდამთავრებული:
პასუხისმგებლობა და ავტონომიურობა პროგრამის დასრულების შემდეგ კურსდამთავრებული:
|
პროგრამის დამტკიცების თარიღი: | 10-09-2024 |
პროგრამის დამტკიცების ოქმის ნომერი: | № 25-24 |
პროგრამის განახლების თარიღი: | |
პროგრამის განახლების ოქმის ნომერი: | |
პროგრამის დეტალები: | განათლების ადმინისტრირების პროგრამის შინაარსი და სტრუქტურა მოიცავს სასწავლო და კვლევით კომპონენტებს. მაგისტრის აკადემიური ხარსისხის მოსაპოვებლად განათლების ადმინისტრირების პროგრამაში განსაზღვრულია 120 ECTS, რაც მოიცავს:
|
სწავლების ორგანიზების თავისებურებები: | განათლების ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამის სტუდენტმა სწავლების პირველ სემესტრში უნდა აირჩიოს პროგრამით გათვალისწინებული 2 პროგრამის სპეციალიზაციის მოდულიდან (ზოგადი ან უმაღლესი განათლება) ერთ-ერთი, რაც განსაზღვრას სამაგისტრო ნაშრომის ან პროექტის სპეციფიკას. სამაგისტრო ნაშრომის ან პროექტის არჩევისთვის სტუდენტს გავლილი უნდა ჰქონდეს 78 ECTS. |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
EDUA5111 | განათლების ლიდერობა და მართვა | 6 | 1 |
EDUA5112 | განათლების პოლიტიკა და სამართლებრივი ასპექტები | 6 | 1 |
EDUA5113 | კვლევის მეთოდები და დიზაინი განათლებაში | 6 | 1 |
EDUA5212 | ორგანიზაციული კულტურა და თანამშრომლების მოტივირება | 6 | 1 |
EDUA5213 | სწავლებისა და სწავლის თეორიები და სტრატეგიები | 6 | 2 |
EDUA5241 | კურიკულუმის დაგეგმვა, იმპლემენტაცია და შეფასება | 6 | 2 |
EDUA5311 | განათლების დაფინანსება | 6 | 2 |
EDUA5312 | კონფლიქტის მართვა და მედიაცია განათლებაში | 6 | 3 |
EDUA5411 | სამაგისტრო ნაშრომი ან პროექტი | 30 | 4 |
კრედიტების ჯამი: | 78 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | |
EDMA5024 | საქართველოს განათლების ისტორია (XX-XXI სს.) | 6 | |
EDUA5218 | შედარებითი და საერთაშორისო განათლება | 6 | |
EDUA5221 | აკადემიური წერა და კვლევა | 6 | |
EDUA5223 | პროექტების მართვა განათლებაში | 6 | |
EDUA5224 | ბიზნეს კომუნიკაცია | 6 | |
EDUA5225 | განათლების ფილოსოფია | 6 | |
EDUA5226 | განათლების სოციოლოგია | 6 | |
EDUA5227 | კლასის მართვა | 6 | |
EDUA5234 | მულტიკულტურული და ინტერკულტურული განათლება | 3 | |
EDUA5315 | ინკლუზიური განათლება | 6 | |
EDUA5412 | შეფასება უმაღლეს განათლებაში | 3 | |
კრედიტების ჯამი: | 60 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
EDUA5214 | ზოგადი განათლების ხარისხის უზრუნველყოფა | 6 | 1 |
EDUA5215 | ინსტრუქციული ლიდერობა და პროფესიული განვითარება სკოლაში | 6 | 2 |
EDUA5228 | ტექნოლოგიებით გამდიდრებული სასწავლო გარემოს დაგეგმვა და მართვა სკოლაში | 6 | 2 |
EDUA5313 | პრაქტიკა სკოლაში | 6 | 3 |
კრედიტების ჯამი: | 24 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
EDUA5216 | უმაღლესი განათლების ხარისხის უზრუნველყოფა | 6 | 1 |
EDUA5235 | აქტუალური საკითხები და გამოწვევები უმაღლეს განათლებაში | 6 | 2 |
EDUA5236 | ბიზნეს პროცესები და ციფრული ტრანსფორმაცია უმაღლეს განათლებაში | 6 | 2 |
EDUA5314 | პრაქტიკა უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებაში | 6 | 3 |
კრედიტების ჯამი: | 24 |
შედეგების საშუალო | შედეგების საშუალოს კოეფიციენტი (GPA) | საუნივერსიტეტო შეფასება | საქართველოში მოქმედი ზოგადი შეფასება | |
97-100 | 4,00 | A+ | A | ფრიადი |
94-96 | 3,75 | A | ||
91-93 | 3,50 | A- | ||
87-90 | 3,25 | B+ | ძალიან კარგი | |
84-86 | 3,00 | B | B | |
81-83 | 2,75 | B- | ||
77-80 | 2,50 | C+ | C | კარგი |
74-76 | 2,25 | C | ||
71-73 | 2,00 | C- | ||
67-70 | 1,75 | D+ | D | დამაკმაყოფილებელი |
64-66 | 1,50 | D | ||
61-63 | 1,25 | D- | ||
51-60 | 1,00 | E | E | საკმარისი |
უარყოფითი შეფასება | ||||
41-50 | FX | FX | ვერ ჩააბარა | |
<40 | F | F | ჩაიჭრა |