პროგრამა: | მასწავლებლის მომზადების პროგრამა |
განათლების საფეხური: | ბაკალავრიატი |
ხელმძღვანელი: | შალვა დუნდუა |
სწავლების ენა: | ქართული |
მისანიჭებელი კვალიფიკაცია: | |
პროგრამის მოცულობა: | 60 |
პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა: | მასწავლებლის მომზადების დამატებით სპეციალობაზე დაიშვებიან იმ საბაკალავრო პროგრამების სტუდენტები, რომელთა კურიკულუმი ითვალისწინებს დამატებით სპეციალობას (60 კრედიტი). |
პროგრამის მიზანი: | პროგრამის მიზანია მომზადება საბაზისო და საშუალო საფეხურის პროფესიონალი მასწავლებლი წარმატებული პედაგოგიური კარიერისათვის მუდმივად ცვალებად საგანმანათლებლო გარემოში, რომელსაც შეეძლება სკოლებში მიმდინარე პროცესთა ადეკვატური გაგება და ანალიზი, ისევე, როგორც დასაბუთებული გადაწყვეტილებების მიღება და განხორციელება ყოველდღიურ სასწავლო-აღმზრდელობით საქმიანობაში. პროგრამის განსაკუთრებულ თავისებურებას წარმოადგენას ის, რომ იგი აძლევს მომავალ მასწავლებელს ლიდერობისათვის საჭირო ცოდნასა და უნარებს როგორც სასწავლო გარემოსა და პროცესის გუნდური მართვის ისე, ზოგადად, სასკოლო განათლების მართვის პროცესში გააზრებული მონაწილეობისათვის, რაც სკოლისა და განათლების საბოლოო შედეგიანობის უზრუნველყოფის არსებით საფუძველს წარმოადგენს. პროგრამის დასრულების შედეგად მიღებული ცოდნა და გამოცდილება მყარ საფუძველს შექმნის კურსდამთავრებულთა წარმატებული საგანმანათლებლო საქმიანობისათვის როგორც საჯარო, ისე კერძო ზოგადსაგანმანთლებლო დაწესებულებებში |
სწავლის შედეგების მიღწევის მეთოდები/აქტივობები: |
|
სწავლის შედეგი: | |
პროგრამის დამტკიცების თარიღი: | 02-23-2016 |
პროგრამის დამტკიცების ოქმის ნომერი: | 06-16 |
პროგრამის განახლების თარიღი: | |
პროგრამის განახლების ოქმის ნომერი: | 08-16 |
პროგრამის დეტალები: | მასწავლებლის მომზადების პროგრამით ხდება ისტორიის, ქართული ენისა და ლიტერატურის, ინგლისური ენის, მათემატიკის, ფიზიკისა და საინფორმაციო და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების მასწავლებლის მომზადება |
სწავლების ორგანიზების თავისებურებები: | სტუდენტმა საჭიროა დააგროვოს 60 ECTS, რაც გულისხმობს პროგრამის ძირითად საგნებს – 42 ECTS , პროგრამის არჩევით საგანს (სპეციალობის გათვალისწინებით) 6 ECTS და შესაბამისი პროფილით პედაგოგიური პრაქტიკის გავლას ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებაში – 12 ECTS. |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
EDUC 3110 | განათლების ისტორია და ფილოსოფია | 6 | 1 |
EDUC3130 | სწავლების მეთოდიკა | 6 | 1 |
EDUC3145 | ინკლუზიური განათლების საფუძვლები | 6 | 1 |
PSYC3111 | განათლების ფსიქოლოგია | 6 | 1 |
EDUC3147 | კვლევები განათლებაში-აქტუალური კვლევები სკოლაში | 6 | 2 |
EDUC4130 | კლასის მართვა | 6 | 2 |
EDUC4212 | პედაგოგიური პრაქტიკა სკოლაში | 12 | 2 |
PSYC4111 | ასაკობრივი ფსიქოლოგია | 6 | 2 |
კრედიტების ჯამი: | 54 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | |
ENGL4135 | ინგლისური ენის სწავლების მეთოდიკა | 6 | |
HIST4135 | ისტორიის სწავლების მეთოდიკა | 6 | |
INFO4330 | საინფორმაციო და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების სწავლების მეთოდიკა | 6 | |
KART4137 | ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლების მეთოდიკა | 6 | |
MATH4120 | მათემატიკის სწავლების მეთოდიკა | 6 | |
PHYS4220 | ფიზიკის სწავლების მეთოდიკა | 6 | |
კრედიტების ჯამი: | 36 |
შედეგების საშუალო | შედეგების საშუალოს კოეფიციენტი (GPA) | საუნივერსიტეტო შეფასება | საქართველოში მოქმედი ზოგადი შეფასება | |
97-100 | 4,00 | A+ | A | ფრიადი |
94-96 | 3,75 | A | ||
91-93 | 3,50 | A- | ||
87-90 | 3,25 | B+ | ძალიან კარგი | |
84-86 | 3,00 | B | B | |
81-83 | 2,75 | B- | ||
77-80 | 2,50 | C+ | C | კარგი |
74-76 | 2,25 | C | ||
71-73 | 2,00 | C- | ||
67-70 | 1,75 | D+ | D | დამაკმაყოფილებელი |
64-66 | 1,50 | D | ||
61-63 | 1,25 | D- | ||
51-60 | 1,00 | E | E | საკმარისი |
უარყოფითი შეფასება | ||||
41-50 | FX | FX | ვერ ჩააბარა | |
<40 | F | F | ჩაიჭრა |