პროგრამა: | ელექტრონული ინჟინერია |
განათლების საფეხური: | ბაკალავრიატი |
ხელმძღვანელი: | ირაკლი ნოსელიძე |
სწავლების ენა: | ქართული |
მისანიჭებელი კვალიფიკაცია: | ინჟინერიის ბაკალავრი - Bachelor of Engineering |
პროგრამის მოცულობა: | 240 |
პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა: | აკადემიური უმაღლესი განათლების პირველ საფეხურზე (საბაკალავრო პროგრამებზე) სტუდენტთა ჩარიცხვა ხორციელდება ერთიანი ეროვნული გამოცდების შედეგების ან საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის №224/ნ (2011 წლის 29 დეკემბერი) ბრძანების შესაბამისად, ადმინისტრაციული რეგისტრაციის გავლისა და დირექტორის ბრძანების საფუძველზე. |
პროგრამის მიზანი: | პროგრამის მიზანია ხელი შეუწყოს ელექტრონული და კომპიუტერული ინჟინერიის დარგის განვითარებას კომპეტენტური, მაღალკვალიფიციური სპეციალისტების მომზადებით, რომლებსაც ექნებათ თანამედროვე საბაზრო მოთხოვნების გათვალისწინებით საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი უმაღლესი განათლება და უნარები ინჟინერიაში. პროგრამის ფარგლებში სტუდენტები შეიძენენ ელექტრული კომპონენტების, სისტემებისა და პროცესების პროექტირებისა და რეალიზების, მარტივი პროგრამული კოდის შექმნის, სხვადასხვა საინჟინრო, ფიზიკური და მათემატიკური ამოცანების თეორიული და რიცხვითი შედეგების ანალიზისა და ინჟინერიაში ინოვაციური აზროვნების უნარებს. ელექტრონული და კომპიუტერული ინჟინერიის პროგრამის კურსდამთავრებულები შეძლებენ დასაქმდნენ სატელეკომუნიკაციო და კომპიუტერულ კომპანიებში, სამთავრობო ორგანიზაციებში, ბანკებში და სხვა კერძო კომპანიებში, სადაც მოითხოვება ელექტრონული, სატელეკომუნიკაციო, რადიო და კომპიუტერული ინჟინერიის სპეციალისტის კომპეტენციები. |
სწავლის შედეგების მიღწევის მეთოდები/აქტივობები: |
|
სწავლის შედეგი: | პროგრამის დასრულების შემდეგ კურსდამთავრებული:
|
პროგრამის დამტკიცების თარიღი: | 12-03-2012 |
პროგრამის დამტკიცების ოქმის ნომერი: | 43-12 |
პროგრამის განახლების თარიღი: | |
პროგრამის განახლების ოქმის ნომერი: | 31/16 |
პროგრამის დეტალები: | პროგრამის ძირითადი საგნების სწავლის შედეგები შეესაბამება პროგრამის მიზნებსა და შედეგებს და ემსახურება ზოგადი დარგობრივი კომპეტენციების გამომუშავებას. ძირითადი კურსების შინაარსობრივი და ლოგიკური თანმიმდევრობა უზრუნველყოფს კონკრეტულ მოდულებში ჩაღრმავების შესაძლებლობას, რაც კურსდამთავრებულს გამოუმუშავებს კვალიფიკაციის შესაბამის და დასაქმების ბაზარზე ორიენტირებულ კომპეტენციებს. არჩევითი კურსები ემსახურება სტუდენტის ინტერესის მიხედვით ცოდნის გაღრმავებას სპეციალობის სხვადასხვა მიმართულებით. პროგრამა შედგენილია იმგვარად, რომ გათვალისწინებულია სტუდენტების დიფერენციაცია ენობრივი კომპეტენციების მიმართულებით. კერძოდ, სტუდენტი იწყებს ინგლისურ ენას იმ ეტაპიდან, რომელიც შეესაბამება მის ცოდნას, რაც დგინდება ერთიან ეროვნულ გამოცდებზე მიღებული შეფასების და შიდა გამოცდის საფუძველზე. ერთიან ეროვნულ გამოცდაზე დადგენილი მაქსიმალური ნედლი ქულის
|
სწავლების ორგანიზების თავისებურებები: | ინფორმატიკის ბაკალავრის აკადემიური ხარისხის მოსაპოვებლად სტუდენტმა საჭიროა დააგროვოს 240 კრედიტი, რაც გულისხმობს: · პროგრამის ძირითად საგნებს 138 ECTS, · პროგრამის არჩევით საგნებს 54 ECTS; · საუნივერსიტეტო არჩევითი STEM ბლოკიდან 6 ECT; · საუნივერსიტეტო არჩევითი ჰუმანიტარულ-სოციალური ბლოკიდან 12 ECTS. დარჩენილი 30 ECTS სტუდენტს შეუძლია დააგროვოს: · პროგრამის არჩევითი საგნებით · თავისუფალი კრედიტების საგნებით (ინგლისური ენის კომპეტენციის გაუმჯობესების მიზნით სტუდენტს შეუძლია გამოიყენოს თავისუფალი კრედიტები). |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
ANTH3130 | კულტურული ანთროპოლოგიის საფუძვლები | 6 | 1,4 |
HIST1222 | რუსული ოკუპაციის ისტორია საქართველოში | 6 | 1,4 |
LAWB1155 | დებატები და კრიტიკული აზროვნება | 6 | 1,4 |
LAWB1195 | მოქალაქეობა თანამედროვე მსოფლიოში | 6 | 1,4 |
LITR1212 | დიადი წიგნები | 6 | 1,4 |
BUSN4433 | ეკონომიკა, ბიზნესი, მენეჯმენტი | 6 | 1,4 |
HIST1118 | ცივილიზაციები და კაცობრიობის განვითარება | 6 | 1,4 |
LAWB1177 | აზროვნება და მორალი | 6 | 1,4 |
POLI2260 | პოლიტიკური იდეოლოგიების საფუძვლები | 6 | 1,4 |
კრედიტების ჯამი: | 12 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
STEM0012 | ადამიანის ბიოლოგია და ჯანმრთელობა | 6 | 1,2 |
STEM0013 | კიბერ ჰიგიენის საფუძვლები | 6 | 1,2 |
STEM0002 | გამომგონებლობის ტექნოლოგიები | 6 | 2 |
STEM0003 | მსოფლიოს უდიდესი აღმოჩენები | 6 | 2 |
კრედიტების ჯამი: | 6 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
EENG1215 | სიგნალების დამუშავება | 6 | 8 |
EENG1217 | გამზომი ხელსაწყოები | 6 | 8 |
EENG1120 | ელექტრონიკის საფუძვლები | 6 | 1 |
ENGL3213 | ინგლისური ენა VI (B2/2) | 6 | 1 |
MATH1115 | კალკულუსი I | 6 | 1 |
MATH1123 | წრფივი ალგებრა და ანალიზური გეომეტრია | 6 | 1 |
EENG1104 | მექანიკა | 6 | 2 |
INFO1111 | დაპროგრამების საფუძვლები (C++) | 6 | 2 |
MATH1166 | კალკულუსი II | 6 | 2 |
EENG1205 | ელექტროობა და მაგნეტიზმი | 6 | 3 |
EENG2101 | საინჟინრო მათემატიკა I | 6 | 3 |
EENG2212 | ანალოგური ელექტრონიკა | 6 | 3 |
INFO3131 | ობიექტზე ორიენტირებული დაპროგრამება C++ | 6 | 3 |
EENG2108 | თერმოდინამიკა, ტალღები და ოპტიკა | 6 | 4 |
EENG2202 | საინჟინრო მათემატიკა II | 6 | 4 |
EENG3113 | ციფრული ელექტრონიკა | 6 | 4 |
MATH2110 | ალბათობის თეორია და მათ.სტატისტიკა I | 6 | 4 |
EENG1213 | ნახევარგამტარული მოწყობილობები | 6 | 5 |
EENG2020 | წრედთა თეორია I | 6 | 5 |
INFO1112 | საოფისე სისტემები | 6 | 5 |
INFO4259 | მონაცემთა სტრუქტურები და ალგორითმები | 6 | 5 |
EENG2121 | წრედთა თეორია II | 6 | 6 |
EENG1218 | მიკროკონტროლერები | 6 | 7 |
EENG4010 | საბაკალავრო პროექტი | 12 | 8 |
კრედიტების ჯამი: | 150 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | |
EENG1310 | ელექტრონული სქემების დიზაინი | 6 | |
ENGL2147 | ინგლისური ენა III (B1/1) | 6 | |
ENGL2217 | ინგლისური ენა IV (B1/2) | 6 | |
ENGL3149 | ინგლისური ენა V (B2/1) | 6 | |
MATH4118 | კრიპტოლოგიის საფუძვლები | 6 | |
EENG1221 | ელექტროტექნიკური მასალები | 6 | |
INFO3110 | კომპიუტერული ქსელები I | 6 | |
INFO3139 | დაპროგრამების ენა Python | 6 | |
MATH3112 | დისკრეტული მათემატიკა | 6 | |
EENG1220 | შესავალი ელექტროენერგეტიკაში | 6 | |
EENG2013 | სასიგნალო პროცესორები | 6 | |
EENG2512 | შრომის უსაფრთხოება | 6 | |
EENG2012 | ციფრული კომუნიკაციები | 12 | |
EENG3115 | საინჟინრო ელექტრომაგნეტიზმი | 6 | |
EENG4012 | პრაქტიკა | 6 | |
EENG4129 | ანტენების თეორია და დიზაინი | 6 | |
EENG2008 | მოდელირების პროგრამული ინსტრუმენტები | 6 | |
EENG3220 | LabView დაპროგრამირება | 6 | |
STEM4000 | ტექნიკური წერა | 6 | |
EENG2118 | რადიო-ტელე სამაუწყებლო ტექნოლოგიები | 6 | |
EENG1216 | გამაძლიერებლები | 6 | |
კრედიტების ჯამი: | 60 |
შედეგების საშუალო | შედეგების საშუალოს კოეფიციენტი (GPA) | საუნივერსიტეტო შეფასება | საქართველოში მოქმედი ზოგადი შეფასება | |
97-100 | 4,00 | A+ | A | ფრიადი |
94-96 | 3,75 | A | ||
91-93 | 3,50 | A- | ||
87-90 | 3,25 | B+ | ძალიან კარგი | |
84-86 | 3,00 | B | B | |
81-83 | 2,75 | B- | ||
77-80 | 2,50 | C+ | C | კარგი |
74-76 | 2,25 | C | ||
71-73 | 2,00 | C- | ||
67-70 | 1,75 | D+ | D | დამაკმაყოფილებელი |
64-66 | 1,50 | D | ||
61-63 | 1,25 | D- | ||
51-60 | 1,00 | E | E | საკმარისი |
უარყოფითი შეფასება | ||||
41-50 | FX | FX | ვერ ჩააბარა | |
<40 | F | F | ჩაიჭრა |