პროგრამა: | ინგლისური ფილოლოგია |
განათლების საფეხური: | მაგისტრატურა |
ხელმძღვანელი: | მაია ჩხეიძე |
სწავლების ენა: | ინგლისური |
მისანიჭებელი კვალიფიკაცია: | ინგლისური ფილოლოგიის მაგისტრი |
პროგრამის მოცულობა: | 120 |
პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა: | პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა (საქართველოს მოქალაქეებისათვის): აკადემიური უმაღლესი განათლების მეორე საფეხურზე (სამაგისტრო პროგრამებზე) სტუდენტთა ჩარიცხვა ხორციელდება ერთიანი სამაგისტრო გამოცდების შედეგების საფუძველზე ან საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის №224/ნ (2011 წლის 29 დეკემბერი) ბრძანების შესაბამისად, ინგლისურ ენაში (წერითი) და სპეციალობაში (ზეპირი) გამოცდის წარმატებით გავლის, ადმინისტრაციული რეგისტრაციისა და უნივერსიტეტის პრეზიდენტების ბრძანების საფუძველზე. პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა (უცხო ქვეყნის მოქალაქეებისათვის): უცხოელმა აბიტურიენტებმა, რომლებმაც მიიღეს სრული საბაკალავრო განათლება საზღვარგარეთ ან მისი ექვივალენტი, ან/და ან/და ბოლო ორი წლის განმავლობაში ისწავლეს საზღვარგარეთ, ან სტუდენტები, რომლებიც უცხო ქვეყანაში ცხოვრობდნენ ბოლო ორი ან მეტი წლის განმავლობაში და სწავლობენ საზღვარგარეთ მასპინძელი ქვეყნის კანონმდებლობით აღიარებულ უმაღლეს საგანმანათლებლო ინსტიტუტებში შეძლებენ პროგრამაში ჩარიცხვას ერთიანი ერთიანი სამაგისტრო გამოცდების ჩაბარების გარეშე №224 / ნ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო (29 დეკემბერი, 2011) ბრძანების თანახმად. ინგლისური ენის სავალდებულო კომპეტენცია განისაზღვრება B2 დონით. ინგლისურის დონის დასადასტურებლად სტუდენტს უღიარდება საერთაშორისო სერტიფიკატები: TOEFL IBT – მინიმალური ქულა 80; IELTS – მინიმალური ქულა 6; PTE General – მინიმალური დონე B2; FCE – მინიმალური დონე B. სტუდენტებს, რომლებსაც არ გააჩნიათ ინგლისური ენის კომპეტენციის დამადასტურებელი სერტიფიკატი, საქართველოს უნივერსიტეტი ჩაუტარებს B2 დონის შესაბამის ტესტს, სადაც კომპეტენციის დადასტურებად ჩაითვლება ტესტის 70% -ის გადალახვა“. |
პროგრამის მიზანი: | პროგრამის მიზანს წარმოადგენს ინგლისური ფილოლოგიის სააზროვნო სივრცისათვის რელევანტური თეორიებისა და კვლევის მეთოდების რეალურ პრაქტიკულ კვლევებში სრულფასოვნად და მიზნობრივად გამოყენების უნარის მქონე მაღალკვალიფიციური სპეციალისტის მომზადება, რომელიც შეძლებს ინგლისური ფილოლოგიის სააზროვნო სივრცის ინტერდიციპლინარულობის, პოლიპარადგიმულობისა და ინტერპარადიგმულობის სიღრმისეულ გააზრებას, ლინგვისტიკისა და ლიტერატურის, კულტუროლოგიისა და სოციოლოგიის სააზროვნო სივრცეებისათვის რელევანტური თეორიების ექსპლონატორული პოტენციალისა და პრაქტიკული ღირებულების გაცნობიერებას. უფრო კონკრეტულად კი, პროგრამის მიზანია კურსდამთავრებულს: ჩამოუყალიბოს:
გამოუმუშაოს:
განუვითაროს:
|
სწავლის შედეგების მიღწევის მეთოდები/აქტივობები: |
|
სწავლის შედეგი: | ცოდნა და გაცნობიერება კურსდამთავრებულმა: იცის:
აღწერს:
უნარი კურსდამთავრებული:
პასუხისმგებლობა და ავტონომიურობა კურსდამთავრებული:
|
პროგრამის დამტკიცების თარიღი: | 01-19-2022 |
პროგრამის დამტკიცების ოქმის ნომერი: | 01/22 |
პროგრამის განახლების თარიღი: | |
პროგრამის განახლების ოქმის ნომერი: | |
პროგრამის დეტალები: | ინგლისური ფილოლოგიის სამაგისტრო პროგრამის შინაარსი და სტრუქტურა მოიცავს სასწავლო და კვლევით კომპონენტებს: მაგისტრის აკადემიური ხარსისხის მოსაპოვებლად ინგლისურ ფილოლოგიაში განსაზღვრულია 120 ECTS რაც მოიცავს: პროგრამის ძირითად საგნებს - 108 ECTS (მათ შორის სამაგისტრო ნაშრომის მომზადება და დაცვა – 30 კრედიტი); ასარჩევ საგნებს - 12 ECTS. |
სწავლების ორგანიზების თავისებურებები: |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
ACWR5110E | აკადემიური წერა და კვლევა | 6 | 1 |
ELTS5210E | ინგლისური ენა დროსა და სივრცეში | 6 | 1 |
MOLG5110E | თანამედროვე ლინგვისტიკა | 6 | 1 |
RMLG5320E | ლინგვისტური კვლევის მეთოდები | 3 | 1 |
TECT5120E | ტექსტი და კონტექსტი | 9 | 1 |
BSCM5320E | ბიზნესკომუნიკაცია | 6 | 2 |
LCUS5210E | ენა, კულტურა და საზოგადოება | 6 | 2 |
LITH5210E | ლიტერატურის თეორია: კრიტიკა და ისტორია I | 6 | 2 |
PTML5210E | პარადიგმები და ტენდენციები თანამედროვე ლინგვისტიკაში | 6 | 2 |
INCM5310E | ინტერკულტურული კომუნიკაცია | 6 | 3 |
LALT5210E | მხატვრული ტექსტის ლინგვისტური ანალიზი | 6 | 3 |
LITH5310E | ლიტერატურის თეორია: კრიტიკა და ისტორია II | 6 | 3 |
MGMT5613E | პროექტის მენეჯმენტი | 6 | 3 |
ENGL6110E | სამაგისტრო ნაშრომი ინგლისურ ფილოლოგიაში | 30 | 4 |
კრედიტების ჯამი: | 108 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | |
APLG5310E | გამოყენებითი ლინგვისტიკა | 6 | |
EDUC5112E | განათლების პოლიტიკა და გლობალიზაცია | 6 | |
EDUC5212E | სწავლებისა და სწავლის თეორიები და სტრატეგიები | 6 | |
EDUC5215E | განათლების ფილოსოფია | 6 | |
EDUC5216E | განათლების სოციოლოგია | 6 | |
ENGL5214E | ინგლისური ენა C1/1 | 6 | |
LAGD5320E | ენა და გენდერი | 6 | |
MDDS5310E | მედია დისკურსი | 6 | |
TELG5420E | ტექსტის ლინგვისტიკა | 6 | |
UDLT5410E | უტოპიური და დისტოპიური ლიტერატურა | 6 | |
DSAN5310E | დისკურსის ანალიზი | 6 | |
EDUC5115E | ინკლუზიური განათლება | 6 | |
EDUC5124E | განათლების ლიდერობა და მართვა | 3 | |
EDUC5214E | კურიკულუმის განვითარება | 3 | |
EDUC5219E | ინფორმაციული საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები განათლებაში | 6 | |
ENGL5215E | ინგლისური ენა C1/2 | 6 | |
ENGP5216E | ინგლისური ენა პოლიტიკაში | 3 | |
GELT5510E | გენდერი და ლიტერატურა | 6 | |
HELS5410E | ჰეროიზმი ლიტერატურასა და საზოგადოებაში | 6 | |
PRAG5310E | პრაგმატიკა | 6 | |
SOLG5310E | სოციოლინგვისტიკა | 6 | |
კრედიტების ჯამი: | 117 |
შედეგების საშუალო | შედეგების საშუალოს კოეფიციენტი (GPA) | საუნივერსიტეტო შეფასება | საქართველოში მოქმედი ზოგადი შეფასება | |
97-100 | 4,00 | A+ | A | ფრიადი |
94-96 | 3,75 | A | ||
91-93 | 3,50 | A- | ||
87-90 | 3,25 | B+ | ძალიან კარგი | |
84-86 | 3,00 | B | B | |
81-83 | 2,75 | B- | ||
77-80 | 2,50 | C+ | C | კარგი |
74-76 | 2,25 | C | ||
71-73 | 2,00 | C- | ||
67-70 | 1,75 | D+ | D | დამაკმაყოფილებელი |
64-66 | 1,50 | D | ||
61-63 | 1,25 | D- | ||
51-60 | 1,00 | E | E | საკმარისი |
უარყოფითი შეფასება | ||||
41-50 | FX | FX | ვერ ჩააბარა | |
<40 | F | F | ჩაიჭრა |