პროგრამა: | ფილოლოგია |
განათლების საფეხური: | დოქტორანტურა |
ხელმძღვანელი: | მაია ჩხეიძე |
სწავლების ენა: | ქართული |
მისანიჭებელი კვალიფიკაცია: | ფილოლოგიის დოქტორი (PhD in Philology) |
პროგრამის მოცულობა: | 0 |
პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა: | სადოქტორო პროგრამაზე მიიღებიან მაგისტრის ან მასთან გათანაბრებული აკადემიური ხარისხის მქონე პირები ჰუმანიტარულ ან სოციალურ მეცნიერებებში, რომლებიც შეძლებენ ინგლისური ენის არანაკლებ B2 (upper-intermediate) დონეზე ფლობის დამადასტურებელი დოკუმენტის (ინგლისური ენის ცოდნის დამადასტურებელი საერთაშორისო სერტიფიკატი; ან შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის მიერ გაცემული სერტიფიკატი - Certus; ან ინგლისურენოვანი საბაკალავრო ან სამაგისტრო პროგრამის დასრულების დამადასტურებელი დიპლომი/დანართი ან ცნობა; ან შიდასაუნივერსიტეტო გამოცდა ინგლისურ ენაში) და კვლევის კონცეფციის წარმოდგენას და წარმატებით გაივლიან გასაუბრებას სპეციალობაში. სკოლის საბჭო გადაწყვეტილების მიღებისას ითვალისწინებს: ა) კანდიდატის კვლევით უნარებს; ბ) კონცეფციისა და თემატიკის შესაბამისობას სკოლის სამეცნიერო თემატიკასთან და ადამიანურ რესურსთან. |
პროგრამის მიზანი: | პროგრამის მიზანია, მოამზადოს თანამედროვე ფილოლოგიის სააზროვნო სივრცისათვის შესაბამისი ეთიკის კომპეტენციის, ლინგვისტიკის თეორიებისა და კვლევის მეთოდების რეალურ პრაქტიკულ კვლევებში სრულფასოვნად და მიზნობრივად გამოყენების უნარის მქონე მაღალკვალიფიციური სპეციალისტი, რომელიც შეძლებს თანამედროვე ლინგვისტური აზროვნების სხვადასხვა პარადიგმისათვის რელევანტური ცოდნის ათვისებასა და გაანალიზებას, ლინგვისტური აზროვნების საზღვრების გაფართოებას - თანამედროვე ლინგვისტიკის სფეროში ახალი ცოდნის გენერირებასა და დანერგვა/განვითარებას, კვლევის განხორციელებას თანამედროვე ლინგვისტიკის აქტუალურ პრობლემებზე, საუნივერსიტეტო სალექციო კურსის/კურსების მოამზადებასა და წარმართვას სწავლება/შეფასების თანამედროვე სტანდარტების გათვალისწინებით. |
სწავლის შედეგების მიღწევის მეთოდები/აქტივობები: |
|
სწავლის შედეგი: | ცოდნა და გაცნობიერება
უნარი
პასუხისმგებლობა და ავტონომიურობა
|
პროგრამის დამტკიცების თარიღი: | 09-01-2006 |
პროგრამის დამტკიცების ოქმის ნომერი: | 3 |
პროგრამის განახლების თარიღი: | |
პროგრამის განახლების ოქმის ნომერი: | 43/19 |
პროგრამის დეტალები: | |
სწავლების ორგანიზების თავისებურებები: | დოქტორანტის დატვირთვა შედგება: სასწავლო და კვლევითი კომპონენტებისაგან. სასწავლო კომპონენტების სწავლება სემესტრულია და მოიცავს 60 ECTS (ძირითადი კურსები -45 ECTS და არჩევითი -15 ECTS, მათ შორის პროფესორის ასისტირება(სწავლების პრაქტიკა), რომელიც სავალდებულო ასარჩევია ყველა იმ დოქტორანტისთვის, რომელსაც არა აქვს უსდ-ში შესაბამისი გამოცდილება) სემესტრის ხანგრძლივობა განისაზღვრება 22, ხოლო სასწავლო წლისა - 44 კვირით. სასწავლო კომპონენტებს ხელმძღვანელობენ შესაბამისი კომპონენტის ავტორები, კვლევით კომპონენტს - დოქტორანტის მეცნიერ-ხელმძღვანელი. |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
LANG 7217 | აკადემიური წერა სამეცნიერო პუბლიკაციებისთვის | 10 | 0 |
LING7210 | ენა სისტემურ-სტრუქტურული და ანთროპოცენტრისტული პარადიგმების ჭრილში | 10 | 0 |
LING7330 | სადისერტაციო ნაშრომი ფილოლოგიაში | 0 | 0 |
METH7117 | სწავლება/შეფასების თანამედროვე სტრატეგიები უმაღლეს განათლებაში | 5 | 0 |
QUAL 7210 | თვისებრივი კვლევის მეთოდები | 10 | 0 |
SCNC7110 | მეცნიერების ფილოსოფია | 10 | 0 |
კრედიტების ჯამი: | 45 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | |
EENG7194 | კვლევითი პროექტების მართვა | 10 | |
INFO7110 | ელექტრონული სწავლების მართვის სისტემები | 5 | |
LANG 7210 | ტექსტის რეფერირება და თარგმნა | 5 | |
MATH 7010 | კვლევის რაოდენობრივი მეთოდები | 10 | |
PDPR 7217 | პროფესორის ასისტირება(სწავლების პრაქტიკა) | 5 | |
კრედიტების ჯამი: | 35 |
შედეგების საშუალო | შედეგების საშუალოს კოეფიციენტი (GPA) | საუნივერსიტეტო შეფასება | საქართველოში მოქმედი ზოგადი შეფასება | |
97-100 | 4,00 | A+ | A | ფრიადი |
94-96 | 3,75 | A | ||
91-93 | 3,50 | A- | ||
87-90 | 3,25 | B+ | ძალიან კარგი | |
84-86 | 3,00 | B | B | |
81-83 | 2,75 | B- | ||
77-80 | 2,50 | C+ | C | კარგი |
74-76 | 2,25 | C | ||
71-73 | 2,00 | C- | ||
67-70 | 1,75 | D+ | D | დამაკმაყოფილებელი |
64-66 | 1,50 | D | ||
61-63 | 1,25 | D- | ||
51-60 | 1,00 | E | E | საკმარისი |
უარყოფითი შეფასება | ||||
41-50 | FX | FX | ვერ ჩააბარა | |
<40 | F | F | ჩაიჭრა |