პროგრამა: | ინფორმაციული ტექნოლოგიები |
განათლების საფეხური: | ბაკალავრიატი |
ხელმძღვანელი: | კახაბერ თავზარაშვილი სულხან სულხანიშვილი |
სწავლების ენა: | ინგლისური |
მისანიჭებელი კვალიფიკაცია: | ინფორმატიკის ბაკალავრი |
პროგრამის მოცულობა: | 240 |
პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა: | უცხოელმა აბიტურიენტებმა, რომლებმაც მიიღეს სრული ზოგადი საშუალო განათლება საზღვარგარეთ ან მისი ექვივალენტი, ან/და ზოგადი საშუალო განათლების ბოლო ორი წლის განმავლობაში ისწავლეს საზღვარგარეთ, ან სტუდენტები, რომლებიც უცხო ქვეყანაში ცხოვრობდნენ ბოლო ორი ან მეტი წლის განმავლობაში და სწავლობენ საზღვარგარეთ მასპინძელი ქვეყნის კანონმდებლობით აღიარებულ უმაღლეს საგანმანათლებლო ინსტიტუტებში შეძლებენ პროგრამაში ჩარიცხვას ერთიანი ეროვნული გამოცდების ჩაბარების გარეშე № 224 / ნ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო (29 დეკემბერი, 2011) ბრძანების თანახმად. თუ აპლიკანტს არ გააჩნია ინგლისური ენის ცოდნის დამადასტურებელი სერტიფიკატი FCE (First Certificate in English), მან უნდა ჩააბაროს ინგლისურ ენის B2 დონის საუნივერსიტეტო გამოცდა (60% დადებითი შეფასება). |
პროგრამის მიზანი: | პროგრამის მიზანია მოამზადოს კონკურენტუნარიანი კვალიფიციური სპეციალისტები თანამედროვე კომპიუტერული და საინფორმაციო ტექნოლოგიების მიმართულებით; კურსდამთავრებულს მისცეს კომპიუტერული და საინფორმაციო ტექნოლოგიების შესაბამისი თეორიების ცოდნა და გამოუმუშაოს პრაქტიკული უნარ-ჩვევები, განუვითაროს მთელი ცხოვრების მანძილზე სწავლისა და უწყვეტი პროფესიული განვითარების უნარი და შეძლოს თანამედროვე კომპიუტერული ტექნოლოგიების, განათლების, მეცნიერებისა და ბიზნესის ადმინისტრირების სფეროში განვითარებული ქვეყნების საუკეთესო პრაქტიკისა და წინასწარი იდეების დანერგვა; მისცეს უმაღლესი მათემატიკისა და ფიზიკის საფუძველების, თანამედროვე დაპროგრამირის ენების, ოპერაციული სისტემას, კომპიუტერის არქიტექტურის, კომპიუტერული ქსელის, მონაცემთა ბაზის, ვებ–ტექნოლოგიების, გეოინფორმაციული სისტემის, საინფორმაციო ტექნოლოგიების პროექტების მართვა, ხელოვნური ინტელექტის და კიბერ უსაფრთხოების საფუძვლების ცოდნა. განუვითაროს თანამედროვე კომპიუტერული და საინფორმაციო ტექნოლოგიების სპეციალისტისთვის აუცილებელი პრაქტიკული უნარ–ჩვევები. პროგრამის დასრულების შემდეგ კურსდამთავრებულები შეძლებენ დასაქმდნენ კერძო და სახელმწიფო სტრუქტურებში მონაცემების კომპიუტერული დამუშავებისა და პროგრამული უზრუნველყოფის სპეციალისტებად, ვებ–დიზაინერებად, კომპიუტერული ქსელის სპეციალისტებად, კიბერუსაფრთხოების, მობილური აპლიკაციების და თამაშების შექმნის სპეციალისტებად. პროგრამაში ინტეგრირებული საერთაშორისო სასერტიფიკატო კურსები, როგორიცაა Cisco, Microsoft, Oracle აკადემიების სასწავლო კურსები, სტუდენტებს დამატებით მისცემს შესაძლებლობას მიიღონ კვალიფიკაციის დამადასტურებელ საერთაშორისო დოკუმენტები. |
სწავლის შედეგების მიღწევის მეთოდები/აქტივობები: | • ლექცია-სემინარები; • დემონსტრირების მეთოდი; • სიახლეთა გარჩევა; • პრაქტიკული მუშაობა; • ლაბორატორიული მუშაობა; • პრეზენტაციების წარდგენა; • გუნდური მუშაობა; • კრიტიკული ანალიზი; • ლიტერატურის მიმოხილვ; • წიგნზე მუშაობის მეთოდი ; • შესაბამისი მასალის მოძიება ელექტრონულ ფორმატში ან ბიბლიოთეკაში; |
სწავლის შედეგი: | ცოდნა და გაცნობიერება
უნარი
პასუხისმგებლობა და ავტონომიურობა
|
პროგრამის დამტკიცების თარიღი: | 07-27-2018 |
პროგრამის დამტკიცების ოქმის ნომერი: | 43/18 |
პროგრამის განახლების თარიღი: | |
პროგრამის განახლების ოქმის ნომერი: | |
პროგრამის დეტალები: | |
სწავლების ორგანიზების თავისებურებები: | ინფორმატიკის ბაკალავრის აკადემიური ხარისხის მოსაპოვებლად სტუდენტმა საჭიროა დააგროვოს 240 კრედიტი, რაც გულისხმობს: • პროგრამის ძირითად საგნებს 138 ECTS, • პროგრამის არჩევით საგნებს 84 ECTS; • თავისუფალი კრედიტები 18 ECTS; |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
INFO1111E | დაპროგრამების საფუძვლები (C++) | 6 | 1 |
INFO1112E | საოფისე სისტემები | 6 | 1 |
KART1220E | აკადემიური წერა | 6 | 1 |
MATH1115E | კალკულუსი I | 6 | 1 |
MATH1123E | წრფივი ალგებრა და ანალიზური გეომეტრია | 6 | 1 |
HIST1117E | შესავალი მსოფლიო ისტორიაში | 6 | 2 |
INFO2116E | კომპიუტერის არქიტექტურა | 6 | 2 |
INFO3131E | ობიექტზე ორიენტირებული დაპროგრამება C++ | 6 | 2 |
INFO4259E | მონაცემთა სტრუქტურები და ალგორითმები | 6 | 2 |
MATH1166E | კალკულუსი II | 6 | 2 |
BUSN1210E | ეკონომიკისა და ბიზნესის საფუძვლები | 6 | 3 |
EENG1105E | ფიზიკის საფუძვლები | 6 | 3 |
INFO2229E | ოპერაციული სისტემა (Windows) | 6 | 3 |
INFO3120E | შესავალი WEB დეველოპმენტში | 6 | 4 |
INFO3250E | ვიზუალური დაპროგრამება (C#) I | 6 | 4 |
INFO3253E | კიბერ უსაფრთხოების შესავალი | 6 | 4 |
MATH3112E | დისკრეტული მათემატიკა | 6 | 4 |
INFO3110E | კომპიუტერული ქსელები I | 6 | 5 |
INFO3230E | დაპროგრამების ენა Java I | 6 | 5 |
INFO3254E | Oracle მონაცემთა ბაზის დიზაინი და პროგრამირება | 6 | 5 |
INFO1220E | გეოინფორმატიკა | 6 | 6 |
INFO1107E | IT სერვისების და პროექტების მართვა | 6 | 7 |
INFO1126E | Android აპლიკაციების დაპროგრამება | 6 | 7 |
კრედიტების ჯამი: | 138 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | |
INFO3200E | შეღწევადობის ტესტირება | 6 | |
INFO3204E | Microsoft_ის ღრუბლოვანი გადაწყვეტილების Azure-ის უსაფრთხოების ტექნოლოგიები | 6 | |
INFO3205E | უსაფრთხოების ანალიზი და არქიტექტურა | 6 | |
INFO3330E | Amazon_ის ღრუბლოვანი გადაწყვეტილების AWS-ის უსაფრთხოების ტექნოლოგიები | 6 | |
INFO4440E | Microsoft - ის ღრუბლოვანი გადაწყვეტილების Azure-ის ადმინისტრირება | 6 | |
INFO5550E | Amazon - ის ღრუბლოვანი გადაწყვეტილების AWS-ის არქიტექტურა | 6 | |
KART1141 | ქართული, როგორც უცხოური ენა I | 6 | |
LING0015 | ქართული, როგორც უცხოური ენა I (ზოგადი) | 6 | |
EENG1120E | ელექტრონიკის საფუძვლები | 6 | |
HIST1230E | შესავალი საქართველოს ისტორიაში | 6 | |
INFO3130E | კომპიუტერის სტრუქტურული ორგანიზაცია | 6 | |
INFO3132E | დაპროგრამების ენა Python | 6 | |
INFO3150E | კომპიუტერული გრაფიკული სისტემები | 6 | |
INFO3275E | შესავალი პროგრამული უზრუნველყოფის უსაფრთხოებაში | 6 | |
INFO3288E | ღრუბლოვანი უსაფრთხოების საფუძვლები | 6 | |
INFO4115E | საგამომცემლო საინფორმაციო ტექნოლოგიების საფუძვლები | 6 | |
INFO3220E | ვებ პროგრამირება (PHP, MySQL) | 6 | |
INFO3240E | ოპერაციული სისტემა Linux-ის მართვა | 6 | |
INFO3260E | მავნე კოდის ანალიზი | 6 | |
INFO3261E | კიბერუსაფრთხოების ეკოსისტემა | 6 | |
INFO3265E | პერსონალურ მონაცემთა დაცვა | 6 | |
INFO4116E | შესავალი მანქანური სწავლების მოდელირებაში | 6 | |
INFO4150E | ვიზუალური დაპროგრამება (C#) II | 6 | |
MATH4118E | კრიპტოლოგიის საფუძვლები | 6 | |
EENG1106E | საინფორმაციო ტექნოლოგიების ფიზიკური საფუძვლები | 6 | |
INFO3010E | შესავალი ბლოკჩეინ ტექნოლოგიებში | 6 | |
INFO3136E | არარელაციური მონაცემთა ბაზა MongoDB | 6 | |
INFO3210E | კომპიუტერული ქსელები II | 6 | |
INFO3232E | თამაშების დიზაინის საფუძვლები | 6 | |
INFO3257E | პროგრამირება Oracle PL/SQL | 6 | |
INFO3276E | ჰაკინგის ხელსაწყოები და მეთოდები | 6 | |
INFO4120E | ვებ პროგრამირება (ReactJS) | 6 | |
INFO4250E | დაპროგრამების ენა Java II | 6 | |
INFO4334E | WEB პროგრამირება ASP.NET MVC საშუალებით | 6 | |
INFO4450E | შესავალი კომპიუტერული თამაშების პროგრამირებაში I | 6 | |
MATH2212E | რიცხვითი მეთოდები | 6 | |
INFO1125E | მონაცემთა ბაზების მართვის სისტემები (MS SQL) | 6 | |
INFO3133E | დაპროგრამების ენა Swift | 6 | |
INFO3211E | კომპიუტერული ქსელის უსაფრთხოება | 6 | |
INFO3550E | ჰაკინგი და ციფრული მტკიცებულებები | 6 | |
INFO4231E | სტაჟირება ინფორმაციულ ტექნოლოგიებში | 6 | |
INFO4460E | შესავალი კომპიუტერული თამაშების პროგრამირებაში II | 6 | |
INFO1225E | გეოინფორმაციული სისტემები (Arc GIS) | 6 | |
INFO1230E | Visual Basic for Application (VBA) | 6 | |
INFO3134E | iOS დეველოპმენტი | 6 | |
INFO4170E | საბაკალავრო პროექტი ინფორმაციულ ტექნოლოგიებში | 12 | |
INFO4240E | საბაკალავრო ნაშრომი ინფორმაციულ ტექნოლოგიებში | 12 | |
კრედიტების ჯამი: | 294 |
ინფორმატიკის ბაკალავრის აკადემიური ხარისხის მოსაპოვებლად სტუდენტმა საჭიროა დააგროვოს 240 კრედიტი, რაც გულისხმობს: • პროგრამის ძირითად საგნებს 138 ECTS, • პროგრამის არჩევით საგნებს 84 ECTS; • თავისუფალი კრედიტები 18 ECTS;
შედეგების საშუალო | შედეგების საშუალოს კოეფიციენტი (GPA) | საუნივერსიტეტო შეფასება | საქართველოში მოქმედი ზოგადი შეფასება | |
97-100 | 4,00 | A+ | A | ფრიადი |
94-96 | 3,75 | A | ||
91-93 | 3,50 | A- | ||
87-90 | 3,25 | B+ | ძალიან კარგი | |
84-86 | 3,00 | B | B | |
81-83 | 2,75 | B- | ||
77-80 | 2,50 | C+ | C | კარგი |
74-76 | 2,25 | C | ||
71-73 | 2,00 | C- | ||
67-70 | 1,75 | D+ | D | დამაკმაყოფილებელი |
64-66 | 1,50 | D | ||
61-63 | 1,25 | D- | ||
51-60 | 1,00 | E | E | საკმარისი |
უარყოფითი შეფასება | ||||
41-50 | FX | FX | ვერ ჩააბარა | |
<40 | F | F | ჩაიჭრა |