პროგრამა: | ფსიქოლოგია |
განათლების საფეხური: | ბაკალავრიატი |
ხელმძღვანელი: | ნანა ბურდული |
სწავლების ენა: | ქართული |
მისანიჭებელი კვალიფიკაცია: | ფსიქოლოგიის ბაკალავრი |
პროგრამის მოცულობა: | 240 |
პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა: | ააკადემიური უმაღლესი განათლების პირველ საფეხურზე (საბაკალავრო პროგრამებზე) სტუდენტთა ჩარიცხვა ხორციელდება ერთიანი ეროვნული გამოცდების შედეგების ან საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის №224/ნ (2011 წლის 29 დეკემბერი) ბრძანების შესაბამისად, ადმინისტრაციული რეგისტრაციის გავლისა და პრეზიდენტების ბრძანების საფუძველზე. |
პროგრამის მიზანი: | პროგრამის მიზანია მოამზადოს მაღალი კომპეტენციის მქონე ფსიქოლოგები რომელთა ცოდნაც დაფუძნებული იქნება ლებერალურ-ჰუმანურ ღირებულებებზე და აღჭურვილი იქნება პატიოსანი შრომით წარმატების მიღწევაზე. ფსიქოლოგიის საბაკალავრო პროგრამის მიზანია მოამზადოს ფართო პროფილის ფსიქოლოგები, რომლებსაც ექნებათ ცოდნა მეცნიერული ფსიქოლოგიის ძირითად სფეროების; ძირითად ფსიქიკურ პროცესების და მათთვის დამახასიათებელი კანონზომიერებების; ადამიანის ფსიქიკური განვითარების ეტაპების და მათი თავისებურებების, სოციალურ სინამდვილეში არსებული პიროვნებათშორისი და ჯგუფთაშორის ურთიერთობების კანონზომიერებების; პიროვნების არსის და მისი შემსწავლელი თეორიების, განწყობის ზოგადფსიქოლოგიური თეორიის მიხედვით ადამიანის ქცევის მიზენშეწონილობის შესახებ; და აგრეთვე, - შეეძლებათ პროფესიული ეთიკის ფარგლებში კვლევის წარმოების ზოგადი პრინციპების გამოყენების, კვლევის თავისებურებებისა და კონკრეტული მეთოდების შერჩევის, რეალური ემპირიული კვლევის დაგეგმვის, ჩატარებისა და მიღებული მონაცემების დამუშავებისა და გააანალიზების უნარი. პროგრამის კურსდამთავრებულებს შეეძლებათ დასაქმდნენ ფსიქოლოგ-ასისტენტისა და დამხმარე ფსიქოლოგის პოზიციაზე ისეთ სფეროებში, როგორიცაა ნებისმიერი სახელმწიფო და კერძო ორგანიზაციის (ბანკები, კორპორაციები, სამინისტროები, სააფთიაქო ქსელები, მაღაზიათა ქსელები) ადამიანური რესურსების მართვის სამსახურები, საბავშვო ბაღები და სკოლები, ტრენინგ-ცენტრები, კვლევითი ორგანიზაციები, სასწავლო დაწესებულებების ფსიქოლოგ-კონსულტანტთა სამსახურები, ბავშვთა და მოზრდილთა საკონსულტაციო და სარეაბილიტაციო ცენტრები და კლინიკები. |
სწავლის შედეგების მიღწევის მეთოდები/აქტივობები: |
|
სწავლის შედეგი: | ცოდნა და გაცნობიერება
უნარი
პასუხისმგებლობა და ავტონომიურობა
|
პროგრამის დამტკიცების თარიღი: | 08-30-2016 |
პროგრამის დამტკიცების ოქმის ნომერი: | 27-16 |
პროგრამის განახლების თარიღი: | |
პროგრამის განახლების ოქმის ნომერი: | 01-21 |
პროგრამის დეტალები: | პროგრამა შედგენილია იმგვარად, რომ გათვალისწინებულია სტუდენტების დიფერენციაცია ენობრივი კომპეტენციების მიმართულებით. კერძოდ: სტუდენტი იწყებს ინგლისურ ენას იმ ეტაპიდან, რომელიც შეესაბამება მის ცოდნას, რაც დგინდება ერთიან ეროვნულ გამოცდებზე მიღებული შეფასების საფუძველზე: თუ სტუდენტის ქულა მოთავსდება შუალედში (0-50]–A2; თუ სტუდენტის ქულა მოთავსდება შუალედში (51-75] - B1/1;თუ სტუდენტის ქულა მოთავსდება შუალედში (76-100)–B1/2. სტუდენტს რომელსაც არ ჩაუბარებია ინგლისური ენა, უტარდება დონის დასადგენი ტესტი და შემდეგ ხდება მისი რეგისტრაცია შესაბამის დონეზე, არაუმაღლეს B1/2 - სა. სტუდენტს სკოლის არჩევითი საგნების ფარგლებში ასევე შეეთავაზება ორი დამატებითი ინგლისური დონის კომპონენტი - ინგლისური ენა I (A1) და ინგლისური ენა II (A2). |
სწავლების ორგანიზების თავისებურებები: | ბაკალავრის აკადემიური ხარისხის მოსაპოვებლად სტუდენტმა საჭიროა დააგროვოს 240 კრედიტი, რომელიც გულისხმობს პროგრამის ძირითადი საგნებიდან 156 კრედიტს, რომელშიც საბაკალავრო ნაშრომის მოცულობა 18 კრედიტითაა განსაზღვრული. დარჩენილი 84 კრედიტის დაგროვება სტუდენტს შეუძლია როგორც პროგრამის ასარჩევი საგნებიდან (რომელიც თემატურად სტრუქტურირებულია), ისე თავისუფალი კრედიტებით ან მაინორით. სტუდენტებმა დამატებითი სპეციალობა შეიძლება აირჩიონ შემდეგი სპეციალობებიდან: არქეოლოგია, ინგლისური ფილოლოგია, ქართული ფილოლოგია, ხელოვნებათმცოდნეობა, აღმოსავლეთმცოდნეობა, ამერიკათმცოდნეობა, ისტორია, ჟურნალისტიკა; სტრატეგიული კომუნიკაციები; პოლიტიკის მეცნიერებები. |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
PSYC1331 | განვითარების ფსიქოლოგია | 6 | გაზაფხული |
PSYC1241 | ფსიქოლოგიის ისტორია | 6 | გაზაფხული |
PSYC1240 | ქცევის ბიოლოგიური საფუძვლები | 6 | შემოდგომა |
KART1220 | აკადემიური წერა | 6 | შემოდგომა/გაზაფხული |
PSYC1335 | ფსიქოლოგიის კვლევის მეთოდები 1 | 6 | შემოდგომა/გაზაფხული |
PSYC1221 | ფსიქოლოგიის საფუძვლები I | 6 | შემოდგომა/გაზაფხული |
PSYC1223 | ფსიქოლოგიის საფუძვლები II | 6 | შემოდგომა/გაზაფხული |
HIST1118 | ცივილიზაციები და კაცობრიობის განვითარება | 6 | შემოდგომა/გაზაფხული |
კრედიტების ჯამი: | 48 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
BUSN1210 | ეკონომიკისა და ბიზნესის საფუძვლები | 6 | გაზაფხული |
PSYC1518 | პრობლემებზე ორიენტირებული სწავლება ფსიქოლოგიაში | 6 | გაზაფხული |
COMM4135 | საჯარო გამოსვლის ტექნიკა | 6 | გაზაფხული |
SOCL3110 | სოციოლოგიის საფუძვლები | 6 | გაზაფხული |
PHIL2130 | ფილოსოფიური აზრის ისტორია | 6 | გაზაფხული |
ENGL1147 | ინგლისური ენა I (A1) | 6 | შემოდგომა |
ENGL1247 | ინგლისური ენა II (A2) | 6 | შემოდგომა |
ENGL2147 | ინგლისური ენა III (B1/1) | 6 | შემოდგომა |
INFO1115 | საოფისე კომპიუტერული პროგრამები | 6 | შემოდგომა |
კრედიტების ჯამი: | 54 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
PSYC1323 | კოგნიტური ფსიქოლოგია II | 6 | გაზაფხული |
PSYC3260 | პიროვნების ფსიქოლოგია II | 6 | გაზაფხული |
PSYC1313 | სოციალური ფსიქოლოგია II | 6 | გაზაფხული |
PSYC3167 | ექსპერიმენტული ფსიქოლოგია | 6 | შემოდგომა |
PSYC1320 | კოგნიტური ფსიქოლოგია I | 6 | შემოდგომა |
PSYC1430 | პიროვნების ფსიქოლოგია I | 6 | შემოდგომა |
PSYC1315 | სოციალური ფსიქოლოგია I | 6 | შემოდგომა |
ENGL3213 | ინგლისური ენა VI (B2/2) | 6 | შემოდგომა/გაზაფხული |
PSYC1350 | ფსიქოლოგიის კვლევის მეთოდები 2 | 6 | შემოდგომა/გაზაფხული |
კრედიტების ჯამი: | 54 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
PSYC1414 | პროფესიული ინგლისური ფსიქოლოგებისთვის | 6 | გაზაფხული |
PSYC1516 | XX საუკუნის ფსიქოლოგიის ძირითადი მიმდინარეობები | 6 | შემოდგომა |
PSYC4270 | რელიგიის ფსიქოლოგია | 6 | შემოდგომა |
კრედიტების ჯამი: | 18 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
PSYC1260 | ბავშვის ფსიქიკური განვითარების დარღვევები | 6 | გაზაფხული |
კრედიტების ჯამი: | 6 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
PSYC1260 | ბავშვის ფსიქიკური განვითარების დარღვევები | 6 | გაზაფხული |
კრედიტების ჯამი: | 6 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
PSYC1341 | კონფლიქტის ფსიქოლოგია | 6 | გაზაფხული |
MGMT3121 | ორგანიზაციული ქცევის საფუძვლები | 6 | გაზაფხული |
კრედიტების ჯამი: | 12 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
PSYC2190 | მონაცემთა დამუშავება II | 6 | გაზაფხული |
PSYC7710 | განწყობის ფსიქოლოგია II | 6 | გაზაფხული/შემოდგომა |
PSYC1231 | კლინიკური ფსიქოლოგია | 6 | გაზაფხული/შემოდგომა |
PSYC2210 | განწყობის ფსიქოლოგია I | 6 | შემოდგომა |
PSYC1270 | მონაცემთა დამუშავება I | 6 | შემოდგომა |
PSYC4415 | შრომისა და ორგანიზაციული ფსიქოლოგია | 6 | შემოდგომა |
კრედიტების ჯამი: | 36 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
GERM1216 | გერმანული ენა A1/2 | 6 | გაზაფხული |
SPAN1247 | ესპანური ენა II (A2) | 6 | გაზაფხული |
ITAL1247 | იტალიური ენა II (A2) | 6 | გაზაფხული |
PSYC1345 | იურიდიული ფსიქოლოგია | 6 | გაზაფხული |
FRAN1247 | ფრანგული ენა II (A2) | 6 | გაზაფხული |
GERM1116 | გერმანული ენა A1/1 | 6 | შემოდგომა |
SPAN1147 | ესპანური ენა I (A1) | 6 | შემოდგომა |
ITAL1147 | იტალიური ენა I (A1) | 6 | შემოდგომა |
FRAN1147 | ფრანგული ენა I (A1) | 6 | შემოდგომა |
კრედიტების ჯამი: | 54 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
PSYC1425 | სასკოლო ასაკის ბავშვის ფსიქოლოგიური თავისებურებები | 6 | გაზაფხული |
PSYC3295 | ფსიქოლოგიური კონსულტაცია | 6 | გაზაფხული |
PSYC3115 | განათლების ფსიქოლოგიის საფუძვლები | 6 | შემოდგომა |
PSYC1415 | სკოლამდელი ასაკის ბავშვის ფსიქოლოგიური თავისებურებები | 6 | შემოდგომა |
კრედიტების ჯამი: | 24 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
PSYC4231 | ნეიროფსიქოლოგია | 6 | გაზაფხული |
PSYC3295 | ფსიქოლოგიური კონსულტაცია | 6 | გაზაფხული |
PSYC3131 | პათოფსიქოლოგია | 6 | შემოდგომა |
PSYC1421 | ფსიქოსომატური მედიცინა | 6 | შემოდგომა |
კრედიტების ჯამი: | 24 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
PSYC1351 | კონფლიქტები და მოლაპარაკებები | 6 | გაზაფხული |
PSYC1355 | მართვის ფსიქოლოგია | 6 | გაზაფხული |
PSYC1435 | გავლენის ფსიქოლოგია | 6 | შემოდგომა |
PSYC1432 | ინტერპერსონალური კომუნიკაცია | 6 | შემოდგომა |
კრედიტების ჯამი: | 24 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
PSYC1426 | საბაკალავრო ნაშრომი ფსიქოლოგიაში | 18 | გაზაფხული/შემოდგომა |
კრედიტების ჯამი: | 18 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
GERM2216 | გერმანული ენა A2/2 | 6 | გაზაფხული |
SPAN2247 | ესპანური ენა IV (B1/2) | 6 | გაზაფხული |
ITAL2247 | იტალიური ენა IV (B1/2) | 6 | გაზაფხული |
FRAN2247 | ფრანგული ენა IV (B1/2) | 6 | გაზაფხული |
GERM2116 | გერმანული ენა A2/1 | 6 | შემოდგომა |
SPAN2147 | ესპანური ენა III (B1/1) | 6 | შემოდგომა |
ITAL2147 | იტალიური ენა III (B1/1) | 6 | შემოდგომა |
PSYC1314 | პრაქტიკა ფსიქოლოგიის კვლევაში | 6 | შემოდგომა |
FRAN2147 | ფრანგული ენა III (B1/1) | 6 | შემოდგომა |
კრედიტების ჯამი: | 54 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
PSYC1436 | ბავშვთა მიმართ ძალადობის საკითხები | 6 | შემოდგომა |
PSYC4190 | ფსიქოდიაგნოსტიკის საფუძვლები | 6 | შემოდგომა |
PSYC1525 | ქცევის დარღვევები | 6 | შემოდგომა |
PSYC1317 | პრაქტიკა განათლების და განვითარების ფსიქოლოგიაში | 6 | შემოდგომა/გაზაფხული |
კრედიტების ჯამი: | 24 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
PSYC1311 | პრაქტიკა კლინიკურ ფსიქოლოგიაში | 6 | შემოდგომა |
PSYC4190 | ფსიქოდიაგნოსტიკის საფუძვლები | 6 | შემოდგომა |
PSYC1530 | ფსიქოთერაპიის საფუძვლები | 6 | შემოდგომა |
PSYC1525 | ქცევის დარღვევები | 6 | შემოდგომა |
კრედიტების ჯამი: | 24 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
PSYC1316 | პრაქტიკა შრომისა და ორგანიზაციის ფსიქოლოგიაში | 6 | გაზაფხული |
PSYC1515 | რეკლამის ფსიქოლოგია | 6 | შემოდგომა |
PSYC1428 | სოციალური უნარების ტრენინგი | 6 | შემოდგომა |
PSYC4190 | ფსიქოდიაგნოსტიკის საფუძვლები | 6 | შემოდგომა |
კრედიტების ჯამი: | 24 |
შედეგების საშუალო | შედეგების საშუალოს კოეფიციენტი (GPA) | საუნივერსიტეტო შეფასება | საქართველოში მოქმედი ზოგადი შეფასება | |
97-100 | 4,00 | A+ | A | ფრიადი |
94-96 | 3,75 | A | ||
91-93 | 3,50 | A- | ||
87-90 | 3,25 | B+ | ძალიან კარგი | |
84-86 | 3,00 | B | B | |
81-83 | 2,75 | B- | ||
77-80 | 2,50 | C+ | C | კარგი |
74-76 | 2,25 | C | ||
71-73 | 2,00 | C- | ||
67-70 | 1,75 | D+ | D | დამაკმაყოფილებელი |
64-66 | 1,50 | D | ||
61-63 | 1,25 | D- | ||
51-60 | 1,00 | E | E | საკმარისი |
უარყოფითი შეფასება | ||||
41-50 | FX | FX | ვერ ჩააბარა | |
<40 | F | F | ჩაიჭრა |