პროგრამა: | მათემატიკა |
განათლების საფეხური: | ბაკალავრიატი |
ხელმძღვანელი: | მარიამ ავალიშვილი |
სწავლების ენა: | ქართული |
მისანიჭებელი კვალიფიკაცია: | მათემატიკის ბაკალავრი |
პროგრამის მოცულობა: | 240 |
პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა: | სტუდენტის ჩარიცხვა პროგრამაზე ხორციელდება კანონმდებლობით დადგენილი წესით. აკადემიური უმაღლესი განათლების პირველ საფეხურზე (საბაკალავრო პროგრამებზე) სტუდენტთა ჩარიცხვა ხორციელდება ერთიანი ეროვნული გამოცდების შედეგების ან საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის №224/ნ (2011 წლის 29 დეკემბერი) ბრძანების შესაბამისად, ადმინისტრაციული რეგისტრაციის გავლისა და პრეზიდენტების ბრძანების საფუძველზე. |
პროგრამის მიზანი: | პროგრამის მიზანია კონკურენტუნარიანი, მაღალკვალიფიციური სპეციალისტების მომზადება, რომლებსაც ექნებათ მათემატიკის სხვადასხვა დარგის (მათემატიკური ანალიზის, ჩვეულებრივი და კერძოწარმოებულიანი დიფერენციალური განტოლებების, ანალიზური გეომეტრიის, ალბათობის თეორიისა და მათ. სტატისტიკის, ალგებრის, ლოგიკის, კომპლექსური ანალიზის, ნამდვილი ცვლადის ფუნქციათა თეორიის, ოპტიმიზაციის მეთოდების, რიცხვითი მეთოდების და მათემატიკური მოდელირების) საფუძვლების, დაპროგრამების საფუძვლების, საოფისე სისტემების ცოდნა, შეეძლებათ მათემატიკის სხვადასხვა დარგში წარმოქმნილი პრობლემების შესწავლა, ანალიზი და ექნებათ შესაბამისი დასკვნის გაკეთების უნარი.
კურსდამთავრებულები შეიძლება დასაქმდნენ მეცნიერების, ბიზნესის სფეროში, სხვადასხვა კერძო ორგანიზაციებსა და სახელმწიფო სტრუქტურებში, სადაც მოთხოვნადია ანალიტიკური აზროვნება და სხვადასხვა მათემატიკური მეთოდების გამოყენება.
კურსდამთავრებულებს შესაძლებლობა ექნებათ სწავლა გააგრძელონ განათლების შემდეგ საფეხურზე როგორც საქართველოში, ასევე მის ფარგლებს გარეთ. |
სწავლის შედეგების მიღწევის მეთოდები/აქტივობები: |
|
სწავლის შედეგი: | ცოდნა და გაცნობიერება • მათემატიკური ანალიზის, ალგებრის, ჩვეულებრივი და კერძოწარმოებულიანი დიფერენციალური განტოლებების. ალბათობის თეორიისა და მათემატიკური სტატისტიკის, ოპტიმიზაციის ძირითადი ცნებების, მეთოდებისა და თეორემების ცოდნა; უნარი • ლოგიკური მათემატიკური მსჯელობის უნარი; პასუხისმგებლობა და ავტონომიურობა • ჯგუფში მუშაობის უნარი; |
პროგრამის დამტკიცების თარიღი: | 01-11-2010 |
პროგრამის დამტკიცების ოქმის ნომერი: | 01-10 |
პროგრამის განახლების თარიღი: | 07-08-2019 |
პროგრამის განახლების ოქმის ნომერი: | 51/19 |
პროგრამის დეტალები: | პროგრამაში ინტეგრირებულია Microsoft აკადემიის საერთაშორისო სასერტიფიკატო კურსი, რაც სტუდენტებს მისცემს დამატებით შესაძლებლობას მიიღონ კვალიფიკაციის დამადასტურებელი საერთაშორისო დოკუმენტი. პროგრამა შედგენილია იმგვარად, რომ გათვალისწინებულია სტუდენტების დიფერენციაცია ენობრივი კომპეტენციების მიმართულებით. კერძოდ: სტუდენტი იწყებს ინგლისურ ენას იმ ეტაპიდან, რომელიც შეესაბამება მის ცოდნას, რაც დგინდება ერთიან ეროვნულ გამოცდებზე მიღებული შეფასების საფუძველზე. ერთიან ეროვნულ გამოცდებზე ინგლისურ ენაში მიღებული 51 ქულა და მეტი შეესაბამება ინგლისური ენა III (B1/1) დონის კომპეტენციას. თუ სტუდენტს ეროვნულ გამოცდებზე ჩაბარებული არ აქვს ინგლისური ენა, მისი კომპეტენცია დგინდება შიდა გამოცდის საფუძველზე და დადგენილი კომპეტენციის შესაბამისად სტუდენტს თავისუფალი კრედიტების ფარგლებში შეეთავაზება ორი დამატებითი ინგლისური დონის კომპონენტი - ინგლისური ენა I (A1) და ინგლისური ენა II (A2). შიდა გამოცდაზე მიღებული 34 ქულა ან ნაკლები შეესაბამება ინგლისური ენა I (A1) დონის, 35 ქულიდან 50 ქულის ჩათვლით - ინგლისური ენა II (A2) დონის და 51 ქულა და ზემოთ ინგლისური ენა III (B1/1) დონის კომპეტენციას. |
სწავლების ორგანიზების თავისებურებები: | მათემატიკის ბაკალავრის აკადემიური ხარისხის მოსაპოვებლად სტუდენტმა საჭიროა დააგროვოს 240 ECTS, რაც გულისხმობს
|
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
MATH4114 | თეორიული მექანიკა I | 6 | 6 |
ENGL2217 | ინგლისური ენა IV (B1/2) | 6 | 1 |
INFO1111 | დაპროგრამების საფუძვლები (C++) | 6 | 1 |
KART1220 | აკადემიური წერა | 6 | 1 |
MATH1112 | მათემატიკური ანალიზი I | 6 | 1 |
MATH1213 | ალგებრა | 6 | 1 |
ENGL3149 | ინგლისური ენა V (B2/1) | 6 | 2 |
INFO1112 | საოფისე სისტემები | 6 | 2 |
INFO3131 | ობიექტზე ორიენტირებული დაპროგრამება C++ | 6 | 2 |
MATH1114 | ანალიზური გეომეტრია | 6 | 2 |
MATH1212 | მათემატიკური ანალიზი II | 6 | 2 |
BUSN1210 | ეკონომიკისა და ბიზნესის საფუძვლები | 6 | 3 |
ENGL3213 | ინგლისური ენა VI (B2/2) | 6 | 3 |
MATH 2114 | მათემატიკური ანალიზი III | 6 | 3 |
MATH2113 | დიფერენციალური განტოლებები I | 6 | 3 |
MATH4113 | ლოგიკა | 6 | 3 |
MATH2110 | ალბათობის თეორია და მათ.სტატისტიკა I | 6 | 4 |
MATH3111 | ოპტიმიზაციის მეთოდები | 6 | 4 |
MATH3113 | დიფერენციალური განტოლებები II | 6 | 4 |
MATH3121 | კომპლექსური ანალიზი | 6 | 4 |
HIST1118 | ცივილიზაციები და კაცობრიობის განვითარება | 6 | 5 |
MATH3110 | ალბათობის თეორია და მათ.სტატისტიკა II | 6 | 5 |
MATH3124 | ნამდვილი ცვლადის ფუნქციათა თეორია I | 6 | 5 |
MATH4112 | კერძოწარმოებულიანი დიფერენციალური განტოლებები I | 6 | 5 |
MATH3123 | რიცხვითი მეთოდები I | 6 | 6 |
MATH3126 | მათემატიკური მოდელირება I | 6 | 6 |
კრედიტების ჯამი: | 156 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | |
MATH4121 | კერძოწარმოებულიანი დიფერენციალური განტოლებები II | 6 | |
MATH4118 | კრიპტოლოგიის საფუძვლები | 6 | |
MATH3120 | ექსტრემალური ამოცანების თეორია | 6 | |
MATH3122 | ინტეგრალური განტოლებები I | 6 | |
MATH3223 | რიცხვითი მეთოდები II | 6 | |
MATH3224 | მათემატიკური მოდელირება II | 6 | |
MATH3225 | ნამდვილი ცვლადის ფუნქციათა თეორია II | 6 | |
MATH2221 | ფუნქციონალური ანალიზი | 6 | |
MATH3115 | დიფერენციალური გეომეტრია I | 6 | |
MATH3116 | მათემატიკური ლოგიკა და ალგორითმების თეორია | 6 | |
MATH4115 | დრეკადობის თეორიის საფუძვლები | 6 | |
MATH4122 | ინტეგრალური განტოლებები II | 6 | |
MATH4124 | თეორიული მექანიკა II | 6 | |
INFO4333 | პროგრამირება MatLab გარემოში | 6 | |
MATH3118 | დისკრეტული სტრუქტურები | 6 | |
MATH3125 | დიფერენციალური გეომეტრია II | 6 | |
MATH4116 | ჰიდრომექანიკის საფუძვლები | 6 | |
MATH4117 | სინგულარული ინტეგრალური განტოლებები | 6 | |
MATH4211 | ფინანსური მათემატიკის ელემენტები | 6 | |
MATH4213 | სტაჟირება მათემატიკის მიმართულებით | 6 | |
MATH4240 | საბაკალავრო ნაშრომი მათემატიკაში | 12 | |
კრედიტების ჯამი: | 132 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
ENGL1147 | ინგლისური ენა I (A1) | 6 | 1 |
ENGL1247 | ინგლისური ენა II (A2) | 6 | 2 |
ENGL2147 | ინგლისური ენა III (B1/1) | 6 | 3 |
კრედიტების ჯამი: | 18 |
შედეგების საშუალო | შედეგების საშუალოს კოეფიციენტი (GPA) | საუნივერსიტეტო შეფასება | საქართველოში მოქმედი ზოგადი შეფასება | |
97-100 | 4,00 | A+ | A | ფრიადი |
94-96 | 3,75 | A | ||
91-93 | 3,50 | A- | ||
87-90 | 3,25 | B+ | ძალიან კარგი | |
84-86 | 3,00 | B | B | |
81-83 | 2,75 | B- | ||
77-80 | 2,50 | C+ | C | კარგი |
74-76 | 2,25 | C | ||
71-73 | 2,00 | C- | ||
67-70 | 1,75 | D+ | D | დამაკმაყოფილებელი |
64-66 | 1,50 | D | ||
61-63 | 1,25 | D- | ||
51-60 | 1,00 | E | E | საკმარისი |
უარყოფითი შეფასება | ||||
41-50 | FX | FX | ვერ ჩააბარა | |
<40 | F | F | ჩაიჭრა |