პროგრამა: | განათლების მენეჯმენტი |
განათლების საფეხური: | მაგისტრატურა |
ხელმძღვანელი: | თინათინ ენდელაძე რევაზ ტაბატაძე არჩილ ჯანგირაშვილი |
სწავლების ენა: | ქართული |
მისანიჭებელი კვალიფიკაცია: | განათლების მენეჯმენტის მაგისტრი |
პროგრამის მოცულობა: | 120 |
პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა: | პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა (საქართველოს მოქალაქეებისათვის): აკადემიური უმაღლესი განათლების მეორე საფეხურზე (სამაგისტრო პროგრამებზე) სტუდენტთა ჩარიცხვა ხორციელდება ერთიანი სამაგისტრო გამოცდების შედეგების საფუძველზე ან საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის №224/ნ (2011 წლის 29 დეკემბერი) ბრძანების შესაბამისად, ადმინისტრაციული რეგისტრაციისა და უნივერსიტეტის პრეზიდენტების ბრძანების საფუძველზე. პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა (უცხო ქვეყნის მოქალაქეებისათვის): უცხოელმა კანდიდატმა, რომლებმაც მიიღო სრული საბაკალავრო განათლება საზღვარგარეთ ან მისი ექვივალენტი, ან/და ბოლო ორი წლის განმავლობაში ისწავლა საზღვარგარეთ, ან სტუდენტები, რომლებიც უცხო ქვეყანაში ცხოვრობდნენ ბოლო ორი ან მეტი წლის განმავლობაში და სწავლობენ საზღვარგარეთ მასპინძელი ქვეყნის კანონმდებლობით აღიარებულ უმაღლეს საგანმანათლებლო ინსტიტუტებში, შეძლებენ პროგრამაში ჩარიცხვას საერთო სამაგისტრო გამოცდების ჩაბარების გარეშე №224 / ნ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო (29 დეკემბერი, 2011) ბრძანების თანახმად. ინგლისური ენის სავალდებულო კომპეტენცია განისაზღვრება B2 დონით. ინგლისური ენის დონის დასადასტურებლად სტუდენტს უღიარდება საერთაშორისო სერტიფიკატები: TOEFL IBT – მინიმალური ქულა 72 - 80; IELTS – მინიმალური ქულა 5.5. ან 6; PTE General – მინიმალური დონე B2; FCE – მინიმალური დონე B. სტუდენტებს, რომლებსაც არ გააჩნიათ ინგლისური ენის კომპეტენციის დამადასტურებელი სერტიფიკატი, საქართველოს უნივერსიტეტი ჩაუტარებს B2 დონის შესაბამის ტესტს, სადაც კომპეტენციის დადასტურებად ჩაითვლება ტესტის 70% -ის გადალახვა. |
პროგრამის მიზანი: | პროგრამის მიზანია გამოუმუშაოს სტუდენტს განათლების მენეჯმენტის კომპეტენცია განათლების ხარისხის უზრუნველყოფაზე ორიენტაციით. ამ მიზნის მიღწევა უზრუნველყოფილია პროგრამაში კომპეტენციის მაფორმირებელი (პროგრამის ძირითადი) და სპეციალიზაციის განმსაზღვრელი (სავალდებულო არჩევითი)კომპონენტების ლოგიკური კომბინაციით.
პროგრამა ძირითადი სასწავლო კურსების ფარგლებში უზრუნველყოფს სტუდენტთა, როგორც განათლების მენეჯერთა, თეორიული ცოდნისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების გამომუშავებას, ხოლო სავალდებულო არჩევითი სასწავლო კომპონენტებით ფორმირდება სტუდენტთა ზოგადი, პროფესიული ან უმაღლესი განათლების ხარისხის უზრუნველყოფის საჭირო კომპეტენციები.
კურსდამთავრებული, პირველ რიგში, შეიძლება წარმატებით დასაქმდეს კერძო ან/და საჯარო საგანმანათლებლო დაწესებულებების ხარისხის უზრუნველყოფაზე პასუხისმგებელ სტრუქტურებში ან, პროფესიული კომპეტენციის მოდიფიცირებით, ყველა იმ ორგანიზაციაში (მათ შორის არასაგანმანათლებო),სადაც ხარისხის უზრუნველყოფა პრიორიტეტული მიმართულებაა. |
სწავლის შედეგების მიღწევის მეთოდები/აქტივობები: |
|
სწავლის შედეგი: | ცოდნა და გაცნობიერება პროგრამის დასრულების შემდეგ, კურსდამთავრებული:
უნარი პროგრამის დასრულების შემდეგ, კურსდამთავრებული:
პასუხისმგებლობა და ავტონომიურობა პროგრამის დასრულების შემდეგ, კურსდამთავრებული:
|
პროგრამის დამტკიცების თარიღი: | 04-12-2024 |
პროგრამის დამტკიცების ოქმის ნომერი: | 06/24 |
პროგრამის განახლების თარიღი: | |
პროგრამის განახლების ოქმის ნომერი: | 09/24 |
პროგრამის დეტალები: | განათლების მენეჯმენტის პროგრამის შინაარსი და სტრუქტურა მოიცავს სასწავლო და კვლევით კომპონენტებს: მაგისტრის აკადემიური ხარსისხის მოსაპოვებლად განათლების მენეჯმენტში განსაზღვრულია 120 ECTS, რაც მოიცავს: ✓ პროგრამის ძირითადი კურსები - 84 ECTS (მათ შორის სამაგისტრო ნაშრომის მომზადება და დაცვა – 30 კრედიტი); ✓ პროგრამის სპეციალიზაციის მოდული - 24 ECTS; ✓ პროგრამის ასარჩევი კურსები- 12 ECTS. |
სწავლების ორგანიზების თავისებურებები: | განათლების მენეჯმენტის სამაგისტრო პროგრამის სტუდენტმა სწავლების პირველ სემესტრში უნდა აირჩიოს პროგრამით გათვალისწინებული 3 პროგრამის სპეციალიზაციის მოდულიდან (ზოგადი, პროფესიული ან უმაღლესი განათლება) ერთ-ერთი, რაც განსაზღვრას სამაგისტრო ნაშრომის ან პროექტის სპეციფიკას. სამაგისტრო ნაშრომის ან პროექტის არჩევისთვის სტუდენტს გავლილი უნდა ჰქონდეს 78 ECTS. |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
EDMA5002 | საგანმანათლებო დაწესებულებების სტრუქტურა და სტრატეგიული განვითარება | 6 | 1 |
EDMA5003 | განათლების პოლიტიკა და სამართლებრივი ასპექტები | 6 | 1 |
EDMA5004 | საგანმანათლებლო ტექნოლოგიები და ტექნიკური აზროვნება | 6 | 1 |
EDMA5034 | ლიდერობა და მარკეტინგის მენეჯმენტი | 6 | 1 |
EDMA5005 | ოპერაციათა მენეჯმენტი განათლებაში | 6 | 2 |
EDMA5006 | ციფრული ტექნოლოგიები და ხელოვნური ინტელექტი განათლებაში | 6 | 2 |
EDMA5007 | ფინანსების მართვა განათლებაში | 6 | 2 |
EDMA5008 | კვლევის მეთოდები და დიზაინი განათლებაში | 6 | 3 |
EDMA5009 | ადამიანური კაპიტალის მართვა | 6 | 3 |
EDMA5010 | სამაგისტრო ნაშრომი ან პროექტი | 30 | 4 |
კრედიტების ჯამი: | 84 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | |
EDMA5023 | აკადემიური წერა და კვლევა | 6 | |
EDMA5024 | საქართველოს განათლების ისტორია (XX-XXI სს.) | 6 | |
EDMA5025 | ინკლუზიური განათლება | 6 | |
EDMA5026 | გლობალური პერსპექტივები განათლებაში | 6 | |
EDMA5027 | მრავალფეროვნება, თანასწორობა და ინკლუზიურობა | 6 | |
EDMA5028 | კონფლიქტების მართვა და მოლაპარაკება განათლებაში | 6 | |
EDMA5030 | ბიზნესკომუნიკაცია | 6 | |
EDMA5031 | უმაღლესი განათლება და საერთაშორისო აკრედიტაცია | 6 | |
EDMA5032 | უმაღლესი განათლების ინტერნაციონალიზაცია | 6 | |
EDMA5001 | სწავლებისა და სწავლის თეორიები და სტრატეგიები | 6 | |
კრედიტების ჯამი: | 60 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
EDMA5011 | კურიკულუმის შემუშავება და განვითარება ზოგადი განათლებაში | 6 | 1 |
EDMA5012 | ზოგადი განათლების ხარისხის უზრუნველყოფის შიდა და გარე მექანიზმები | 6 | 2 |
EDMA5013 | სკოლის განვითარება | 6 | 2 |
EDMA5014 | პრაქტიკა ზოგად განათლებაში | 6 | 3 |
კრედიტების ჯამი: | 24 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
EDMA5015 | კურიკულუმის შემუშავება და განვითარება პროფესიულ განათლებაში | 6 | 1 |
EDMA5017 | პროფესიული განათლების ხარისხის უზრუნველყოფის გარე მექანიზმები | 6 | 2 |
EDMA5016 | პროფესიული განათლების ხარისხის უზრუნველყოფის შიდა მექანიზმები | 6 | 2 |
EDMA5018 | პრაქტიკა პროფესიულ განათლებაში | 6 | 3 |
კრედიტების ჯამი: | 24 |
კოდი | საგანი | კრედიტი | სემესტრი |
EDMA5019 | კურიკულუმის შემუშავება და განვითარება უმაღლეს განათლებაში | 6 | 1 |
EDMA5021 | უმაღლესი განათლების ხარისხის უზრუნველყოფის გარე მექანიზმები | 6 | 2 |
EDMA5020 | უმაღლესი განათლების ხარისხის უზრუნველყოფის შიდა მექანიზმები | 6 | 2 |
EDMA5022 | პრაქტიკა უმაღლეს განათლებაში | 6 | 3 |
კრედიტების ჯამი: | 24 |
შედეგების საშუალო | შედეგების საშუალოს კოეფიციენტი (GPA) | საუნივერსიტეტო შეფასება | საქართველოში მოქმედი ზოგადი შეფასება | |
97-100 | 4,00 | A+ | A | ფრიადი |
94-96 | 3,75 | A | ||
91-93 | 3,50 | A- | ||
87-90 | 3,25 | B+ | ძალიან კარგი | |
84-86 | 3,00 | B | B | |
81-83 | 2,75 | B- | ||
77-80 | 2,50 | C+ | C | კარგი |
74-76 | 2,25 | C | ||
71-73 | 2,00 | C- | ||
67-70 | 1,75 | D+ | D | დამაკმაყოფილებელი |
64-66 | 1,50 | D | ||
61-63 | 1,25 | D- | ||
51-60 | 1,00 | E | E | საკმარისი |
უარყოფითი შეფასება | ||||
41-50 | FX | FX | ვერ ჩააბარა | |
<40 | F | F | ჩაიჭრა |